دنیای وب

نحوه نوشتن انیمیشن طراحی گرافیک موشن یا دستکاری آن

با این دستورالعمل ها بهترین شانس را برای پیروزی در پروژه طراحی یا انیمیشن خود داشته باشید

عنوان و مقدمه

اولین چیزی که شما در مورد هر درمانی می نویسید نام پروژه است ، بنابراین توصیه می شود که درست بودن این قسمت را تأیید کنید. در هنگام ارائه مختصر ، همیشه بهتر است در مورد تمام جنبه های پروژه از جمله افراد مورد علاقه ، کلمات کلیدی ، مطالب مرجع ، جنبه های فنی یا محدودیت ها ، تنظیمات صوتی و عناوین کار پروژه ، حتی الامکان یادداشت های مفصلی داشته باشید. این یادداشت ها به شما کمک می کند تا اصول درمان را بیان کنید ، و درک کامل شما از مختصر ، مانند عنوان صحیح ، یا کلمات کلیدی را که مشتری در توصیف پروژه با آنها مشکل داشت ، نشان می دهد.

پس از داشتن صفحه اصلی تمیز با نام مشتری ، نام پروژه و هر زیرنویس ، آماده اضافه کردن اولین و مهمترین متن متن ، مقدمه یا رویکرد هستید.

مقدمه ، طرح کلی ، فرضیه یا رویکرد درمان یک پاراگراف پویا و مختصر از 2 یا 3 سطری است که به وضوح به خواننده می گوید که چه چیزی را می خواهد بخواند و چرا. در حالت ایده آل ، این پاراگراف بلافاصله خواننده را به خود جلب می کند و علاقه او را تنظیم می کند ، زیرا او می خواهد بقیه سند را بخواند.

سبک نوشتن

استفاده از زبان توصیفی بخشی مهم در کل هنر نوشتن است ، البته کمتر از روش های درمانی ، زیرا در حالت ایده آل باید تمام اطلاعات را در یک یا دو طرف مقاله a4 فشرده کنید تا تصویر واضحی را کاملاً در چشم خواننده ترسیم کنید. چگونه می توانند انتظار داشته باشند که فیلم یا انیمیشن نهایی به نظر برسد.

هنگام توصیف مفهوم خود ، سعی کنید از عباراتی روان و در عین حال توصیفی و دقیق استفاده کنید. استفاده گسترده از واژگان باعث می شود خواننده علاقمند شود و مغز وی نتیجه را به تصویر بکشد.

به عنوان مثال ، خلاصه داستان یک سکانس دراماتیک عنوان برای یک جنایت تلویزیونی است و کارگردان می خواهد سبک سکانس عنوان ، دوره ، جو و موضوع فیلمنامه را منعکس کند. مدیر ممکن است از کلمات کاملاً توصیفی در مختصری مانند ، تاریک یا ترسناک استفاده کند ، حتماً در درمان خود از این کلمات استفاده مجدد کرده و برخی از کلمات خود را برای زیبایی بیشتر اضافه کنید. مثلا؛ سیاهی پیش بینی تاریک تاریک یا یک نتیجه خنک کننده متناقض.

سعی کنید یک کلمه را چند بار تکرار نکنید ، و به روشهای دیگری برای توصیف قسمت مشابه یا مشابه پروژه فکر کنید. مثلا؛ وقتی در یک انیمیشن یا فیلم به یک اثر گذار اشاره شد ، سعی کنید روش های جدیدی برای نوشتن در مورد آن پیدا کنید.

مارک شما

اطمینان حاصل کنید که آرم و مارک تجاری شرکت ، شرکت یا استودیوی شما و همچنین بدنه درمان به وضوح در قسمت جلوی درمان قرار گرفته اند تا اطمینان حاصل شود که هر کسی آن را مطالعه می کند می داند کجاست و چه کسی آن را نوشته است. این همچنین به شما کمک می کند تا ایده های شما باقی بماند و توسط شخص دیگری قرض گرفته نشود. نکته دیگر این است که سند خود را مسطح کنید تا اطمینان حاصل کنید که آرم و گرافیک به درستی نمایش داده می شوند و هیچ کس نمی تواند روش درمانی شما را اصلاح کند یا بندهایی را برای استفاده مجدد آنها در سند دیگری در نظر بگیرد. ذخیره MS Word یا هر سند پردازنده کلمه دیگر به عنوان فایل PDF Adobe Acrobat راهی ایده آل برای دستیابی به این هدف است.

مفهوم

این متن اصلی متن است که می توانید ایده را با جزئیات بیشتری مجسم کنید. اطمینان از اینکه خواندن این متن آسان است و کانون موضوع است مهم است. از این قسمت از روش درمانی به عنوان روشی برای توصیف سریع بقیه اطلاعاتی که به خوبی بیان می کنید در معرفی خود استفاده کنید. سعی کنید جملات را با فضای کافی در اطراف آنها موجز نگه دارید تا به راحتی جذب شوند. اجازه دهید جملات به راحتی با هم جریان داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که خواننده در میانه راه گم نمی شود ، بسیار مهم است که ایده شما از ابتدا تا انتها منطقی باشد تا به خواننده فرصت ایجاد قطعه در ذهن خود را بدهد.

عکاس

برای کمک به ایده خود ، تصاویر را در نظر بگیرید.

شما به احتمال زیاد یک صفحه داستان جداگانه برای درمان خود تولید خواهید کرد ، اما استفاده از عکس های مرجع اضافی ، تصاویر شخصیت ، محیط و زمینه ها یا تصاویر صفحه خلق و خوی در درمان شما می تواند به خواننده کمک کند تا درک کند شما چه می گویید. قرار دادن تصاویر نیز مهم است – تقسیم پاراگراف ها باعث از بین رفتن خوانندگان می شود ، بنابراین سعی کنید یک تصویر یا یک سری عکس را در زیر پاراگراف اضافه کنید.

استفاده از یک تصویر بزرگ در زیر پیش زمینه می تواند یک رسم واقعی به بقیه سند شما باشد.

مواد مرجع

مواد مرجع برای کمک به فروش ایده شما مهم هستند ، به خصوص اگر می توانید به کارهای قبلی خود مراجعه کنید. این فرصتی دیگر است که می توانید کارهای خود را به نمایش بگذارید و به مشتری اطمینان دهید که توانایی ارائه آنچه را که درباره آن می نویسید ، است. منابع می توانند پیوندهای وب ، پیوندهای تعبیه شده ، تصاویر ، اصوات ، قطعات موسیقی ، تصاویر یا فیلم باشند. در صورت امکان ، سعی کنید همه آنها را در یک مکان ، سایت FTP ، وب سایت ، سایت اشتراک فایل یا به عنوان ضمیمه های فشرده گروه بندی کنید تا جستجو در منابع شما برای مشتری راحت تر شود و نیازی به مراجعه به سایت های مختلف اینترنتی نباشد. باز هم ، خواندن ، پیگیری و درک آسان درمان شما از اهمیت بالایی برخوردار است

خرابی فنی

بخش فنی درمان باید بسیار واقع بینانه ، بسیار مختصر و کاملاً واضح باشد. شفافیت ، یک بار دیگر به خواننده نشان می دهد که شما با دقت در این روند فکر کرده اید و دقیقاً فهمیده اید که برای دستیابی به نتیجه نهایی چه کاری لازم است. بعداً همیشه می توانید با استفاده از کیت تفکر خود را تغییر دهید ، اما حداقل در این مرحله اولیه ، به ایده ای نزدیک شدید که شاهکار خود را خلق کنید. این پاراگراف همچنین توانایی شما در اداره هر دو جنبه از هر پروژه گرافیک حرکتی ، و خلاقیت و دانش فنی را نشان می دهد و از اجزای اساسی هر طراح گرافیک حرکتی است.

در مورد تعیین تعداد و تعداد رایانه مورد نیاز خود ، میزان فضای ذخیره سازی دیسک و پشتیبان گیری ، بسته های نرم افزاری مورد استفاده خود استفاده کنید و آیا پلاگین ها یا ایستگاه از پیش تنظیم خاصی وجود دارد. همچنین مقدار زمان نمایش و سخت افزار مورد نیاز ، ملاحظات بایگانی ، قالبهای تحویل نهایی و سایر جنبه های تحویل را در نظر بگیرید.

موسیقی و صدا

همانطور که همه ما می دانیم ، موسیقی و جلوه های صوتی می توانند انیمیشن و ویدئو را زنده کنند و بخشی عظیم از هر تجربه بصری هستند. ایده هایی را که در مورد موسیقی و طراحی صدا دارید ، مرور کنید و به فیلم های مشابه دیگر توصیف کنید که لحن و فضایی را که موسیقی با تصاویر شما ایجاد می کند ارجاع دهید.

بودجه و هزینه های تخمینی

هزینه ها و پیشنهادات نیز عامل مهمی در موفقیت در دستیابی به پروژه مورد نظر شما است ، اما از ذکر هرگونه هزینه در درمان خودداری کنید. درعوض ، یک سند نقل قول جداگانه شامل هرگونه نشانگر جزئیات فنی یا خلاقانه در پردازش ، ارائه دهید.

چکیده / خلاصه

آخرین قسمت از درمان شما باید به روشی مشابه با مقدمه کار کند.

این یک پاراگراف کوتاه است که به شما امکان می دهد نکات اصلی را که در بقیه سند در مورد آنها صحبت کردم به سرعت به خواننده یادآوری کنید. این همچنین فرصتی برای استفاده از زبان خوب است تا خواننده بخواهد ببیند آنچه را توصیف کرده است ، بخواهد بیشتر کشف کند و بخواهد آن را زنده کند.

لیست مواد تشکیل دهنده

مقدمه – کوتاه و شیرین

مفهوم – متن اصلی توصیفی متن

تصاویر – مواد مرجع

فنی – خرابی غیر عادی اما اساسی

صدا – راهنمای روش و مرجع

خلاصه – دور آخر

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا