دنیای وب

نحوه نوشتن دروس بهتر برای مبتدیان

افراد هر روز در اینترنت جستجو می کنند تا دریابند که چگونه کاری انجام دهند و آموزش های زیادی برای پاسخ به سوالات آنها وجود دارد. با این وجود ، آنها ممکن است همیشه به دلیل مشکلات خاصی که در خود آموزش دارند ، پاسخ واقعی مورد نظرشان را پیدا نکنند. شاید برای آنها مشخص نباشد یا بسیار پیچیده باشد.

من شخصاً چندین سال راهنما ، مقالات و آموزشهای مبتدی را در موضوعات مختلفی خوانده ام و نوشتم ، و روشهای بهبود آموزشهای خودم را پیدا کردم که دوست دارم آنها را با شما به اشتراک بگذارم.

فقط به آنچه می خواهید بگویید متمرکز شوید

تصور کنید که با کسی مکالمه کرده اید. آیا آنها بدون هواپیمای بدون سرنشین پرواز می کنند و کاری انجام نمی دهند یا به نقط رسیدن می رسند. اگر آنها چیزهای غیر ضروری زیادی می گویند و اغلب خودشان را تکرار می کنند ، ممکن است خودتان را فقط نیمی از گوش دادن یا حتی متوقف کردن پیدا کنید. وقتی افراد آموزش شما را می خوانند ، به دنبال پاسخی برای سؤال خود هستند ، آنها حاضر نیستند چیزهای زیادی را بخوانند که به نظر آنها بی معنی است.

بنابراین هنگامی که آموزش خود را ویرایش می کنید ، فقط به آنچه می خواهید بگویید متمرکز شوید و هر چیزی را که در واقع هیچ چیزی را ایجاد نمی کند ، قطع کنید.

از اطلاعات اضافی خودداری کنید

چه کسی در واقع متن کوچک یا اصطلاحات و شرایطی را می خواند که به نظر می رسد رمانی در مقیاس بزرگ است که توسط شخصی نوشته شده است که دوست دارد لاف زدن کند زیرا آنها اینقدر کلمات طولانی را می شناسند؟ هنگامی که اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار می گیرد ، افراد به طور خودکار خاموش می شوند. به شخصه ، من تلاش می کنم تا بسیاری از دستورالعمل ها را به طور همزمان به خاطر بسپارم. مرا در جایی راهنمایی کنید و حافظه من بعد از چهار چهارم شروع به امتناع می کند.

بهتر است اطلاعات خود را در پاراگراف های کوچکتر ارائه دهید و به طور همزمان روی یک چیز متمرکز شوید. اگر حرف های زیادی برای گفتن دارید ، شاید بخواهید در مورد تقسیم آموزش به بخش های اینترنت اکسپلورر فکر کنید: قسمت 1 ، قسمت 2 و غیره …

بنابراین خود را در ذهن مبتدی بگذارید. اگر می خواهید چیزی بدانید ، چگونه می خواهید اطلاعات به شما ارائه شود؟ از عناوین جسورانه برای روشن شدن موضوع پاراگراف یا بخش بعدی استفاده کنید و از استفاده از اصطلاحات ناآشنایی که تازه ممکن است تازه کار در حال حاضر نباشد استفاده کنید.

هرگز از خوانندگان خود حمایت مالی نکنید

این ممکن است واضح به نظر برسد اما چیزی است که باید همیشه از آن آگاه باشید. چند سال پیش یک سؤال برنامه نویسی را برای شخصی در یک مجله ارسال کردم و قسمت اول پاسخی که آن را چاپ کرده بود این بود: “اگرچه نمونه موجود در راهنما به اندازه کافی واضح است ، اما یک مثال دیگر را برای شما می آورم.” این مورد اهانت آمیز را پیدا کردم. شاید برای او کاملاً واضح باشد اما نه برای من زیرا در وهله اول برای او ننوشتم.

بعضی افراد می بینند که اگر کسی آنها را نفهمد ، این فرد غلیظ و شایسته برای چریدن است. برخی افراد اگر کسی نفهمند آنچه برایشان توضیح داده شده است عصبانی می شوند. یادآوری این نکته مهم است که افراد دارای سرعت و توانایی یادگیری متفاوتی هستند. اگر فهمید که شما فردی با نگرش بد نسبت به افراد هستید ، این امر می تواند در نوشته های شما منعکس شود.

بنابراین شما باید روی کمک به این فرد فهم کنید نه اینکه انتقاد کند زیرا فکر می کنید او گفت چیزی آشکار یا احمقانه است. برخی افراد احمق تلقی می شوند اما لازم نیست که این کار را به صورت هدفمند انجام دهند. اگر آنها چیزی را درک نکردند ، به آنها اطمینان دهید که شما تهدیدی برای آنها نیستید ، شما در حال تلاش برای کمک به آنها هستید.

نتیجه

درک نیازهای مردم و صبور بودن با آنها می تواند به شما کمک کند معلم بهتری شوید. به نظرات آنها گوش فرا دهید و از آنها یاد بگیرید تا بتوانید نوشتار خود را بهبود بخشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا