دنیای وب

نحوه نوشتن مقاله سئو

SEO مفهومی است که برای بیشتر مدیران وب و بازاریابان آنلاین آشنا است. این مقاله به همان روش و برخی از تکنیک های نوشتن SEO خواهد پرداخت.

نوشتن مقاله سئو چیست؟

شخص شامل کلمات کلیدی خاصی در یک مقاله است به گونه ای که وقتی محقق با همان کلمات کلیدی در جعبه جستجوی موتور جستجو تایپ می کند ، صفحه وب مربوط (یا وب سایت) به عنوان یکی از مهمترین پیوندها در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) ظاهر می شود. این موارد غیر از اضافه کردن کلمات کلیدی ، موارد بسیار زیادی را نیز شامل می شود. آنها به شرح زیر است:

تکنیک های نوشتن SEO

1. ایجاد یک معماری وب

شما باید سایت خود را به گونه ای رمزگذاری کنید که روبات های موتور جستجو به راحتی تمام صفحات را خز کنند. رمزگذاری باید ابتدا محتوا را مجاز کند زیرا این امر باعث افزایش امتیاز کیفیت سایت می شود. هر کسی می تواند این کار را انجام دهد یا یک حرفه ای را استخدام کند.

2. بهبود محتوا

این یکی از مهمترین تکنیک ها برای نوشتن مقالات SEO است. شما باید کلمات کلیدی مورد نظر خود را در سایت خود درج کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید سایت کتاب عتیقه به عنوان “کتابهای قدیمی” طبقه بندی شود ، کلمه کلیدی “کتابهای قدیمی” را در محتوا درج کنید. تراکم کلمات کلیدی نباید بیشتر از 5٪ باشد زیرا بیشتر از این مسئله می تواند منجر به پرچم گذاری سایت شما به عنوان اسپم شود.

مدیر وب سایت باید محتوای خود را با درج عنوان های مناسب ، گلوله ها و فونت ها قابل خواندن کند.

سرانجام ، شما باید سایت را در یک مکان نگه دارید. این باعث افزایش مناسب بودن می شود که باعث اجاره ربات ها در SERP ها می شود.

3. استراتژی را وصل کنید

این یکی از موثرترین تکنیک های نوشتن SEO است. در اینجا ، مدیر وب از متن پیوند برای پیوند دادن صفحات دیگر در سایت خود یا سایر مقالات مرتبط در وب سایت های دیگر استفاده می کند. در این مرحله ، جستجوی سایت های پر ترافیک باید با پیوند به محتوای آن شروع شود. پیوند به دست آمده از یک سایت پر ترافیک باعث تعجب می شود که سایت در SERP ها قرار گرفته است. برای این که کار کند ، چند کار او باید انجام شود. آنها شامل موارد زیر هستند:

ارسال محتوای منظم در سایت خود

نوشتن مطالب با کیفیت بالا که وب سایتهای با چگالی بالا را به سایت شما پیوند می دهد

پیوند به بسیاری از وب سایتهای با کیفیت خوب در جای خود

هنگام پیوند از متن مناسب لنگر استفاده کنید

نوشتن پست های مهمان و اظهار نظر در وب سایت های پر ترافیک و غیره

استراتژی لینک یکی از دشوارترین تکنیک های نوشتن SEO است. هنگامی که به درستی انجام شود ، سایت از ترافیک بسیار با کیفیت و دارای نرخ گزاف گویی بسیار پایین سود می برد.

4- ادغام رسانه های اجتماعی

این کار همزمان با نوشتن مقاله سئو انجام می شود. مدیر وبلاگ صفحات را در رسانه های اجتماعی محبوب ایجاد می کند. سپس از آن استفاده می کند تا خوانندگان وفادار را نسبت به تغییرات در مکان آن از جمله ارسال های جدید ، تغییرات طراحی و غیره آگاه سازد. همچنین این سکوی ایده آل برای افزایش بازدید کنندگان با انجام مسابقات و هدایا است.

SEO می تواند ترافیک وب سایت را در صورت اجرای صحیح در طی یک دوره طولانی به میزان غیرمعمول بالا افزایش دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا