دنیای وب

نحوه نوشتن پروپوزال تلویزیونی


اگر مبتدیان ایده های خوبی دارند و می خواهند خود را به عنوان افراد برتر صنعت معرفی کنند ، باید یاد بگیرند که از تلویزیون مشاوره بنویسند. هرکسی می تواند مفهوم خود را در یک برنامه تلویزیونی بفروشد بدون اینکه در مراحل نوشتن نقش داشته باشد. نحوه نوشتن پروپوزال در تلویزیون جنبه مهم نوشتن برای این نوع سرگرمی محبوب است. آنها هر هفته خود را در ده ها پیشنهاد غوطه ور می کنند و اگر این شما نباشید ، ممکن است شکست بخورند. عناصر زیادی وجود دارد که یک پروپوزال باید برای جلب توجه صاحب تلویزیون داشته باشد: • عنوان – اولین قدم در یادگیری نوشتن تلویزیون انتخاب پیشنهاد پیشنهادی زیبا است. شما باید بتوانید آنچه می خواهید به خواننده منتقل کنید خلاصه کنید. عنوان ها به روشی عالی برای حفظ خدمات به مردم تبدیل شده اند. • جزئیات تماس – تمام جزئیات نحوه تماس خود را ارائه دهید • مدت زمان و تعداد قسمت ها – قوانین نحوه نوشتن پیشنهاد تلویزیونی می گوید شما باید تعداد قسمت هایی را که در برنامه مشاهده می کنید قرار دهید. برنامه شما باید با برنامه های موجود در شبکه سازگار باشد یا به شما بگوید که می تواند متناسب با نیازهای آنها به روز شود. بگویید دوست دارید در چه نوع پیشنهادی زندگی کنید.
• سبک – از جملات کوتاه و کلمات ساده استفاده کنید. اکنون برای دولت بنویسید. دستور شما نیازی به نمایش در زبان پیشنهادی ندارد • سازمان – بگذارید پاراگراف اول همه چیز را بگوید. ابتدا هر آنچه را که می خواهید بگویید خلاصه کرده و گام به گام به جزئیات بپردازید. یک علامت بنویسید ، تمام حروف را وارد کنید و تکنیک های خاصی را که استفاده می کنید به اشتراک بگذارید. یک تصویر – تصویر پیشنهادی خود را با یک یا دو تصویر جایگزین کنید که ممکن است توصیف واضح تری از کار شما باشد. پیشنهاد شما شگفت انگیز است • اشتباه نکنید – قبل از ارسال کار شما آن را ثابت کنید. هیچ کس نمی خواهد خدمتی را در یک نمایش تلویزیونی تماشا کند که غلط املایی ، املایی یا گرامری داشته باشد. اگر می خواهید نحوه نوشتن مشاوره در تلویزیون را بدانید ، هرگز از آن اجتناب نکنید. • جزئیات استعدادهای خود – موفقیت شخصی ، وضعیت و زندگی خود در محل کار را شرح دهید. نوشتن برای تلویزیون راهی مطمئن و مطمئن برای رقابت است. the world سخت است پوشاندن یک نویسنده سخت کوش و فداکار هدف این است که ویرایشگر فرستنده را پیدا کند ، متعجب شود و پیشنهاد را بپذیرد. یک مشاور تلویزیون استخدام کنید تا در زمینه نوشتن و ویرایش به شما کمک کند.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا