دنیای وب

نحوه هدایت ترافیک برای مبتدیان به وب سایت شما

اگر یک وب سایت دارید ، ترافیک ممکن است موضوع شماره 1 باشد که به نظر می رسد همه با آن مشکل دارند. ترافیک تعداد افرادی است که سایت شما را کلیک می کنند و بازدید می کنند. آنچه اکثر مردم می خواهند کشف کنند این است که چگونه برای ایجاد شغل و افزایش فروش ، به وبلاگ خود ، فروشگاه تجارت الکترونیکی ، تبلیغات صفحه فروش و غیره مراجعه کنید. ترافیک بیشتر به معنای قرار گرفتن بیشتر در معرض مشاغل شما است که به فروش بیشتر تبدیل می شود. هرکسی به موفقیت در تجارت آنلاین خود نیاز دارد که برای موفقیت کاملاً ضروری است.

سئو و تبلیغات پرداخت شده

روشهای مختلف زیادی برای مراجعه به سایت شما وجود دارد. یک راه با سئو. SEO یک تاکتیکی است که در آن بازاریاب های آنلاین کلمات و عبارات مرتبط با مکان خود را در محتوای وب سایت خود قرار می دهند.حتی وقتی افراد از موتورهای جستجو مانند Google یا yahoo استفاده می کنند ، سایت بازاریاب ها می توانند در صفحه اول موتور جستجو مشاهده شوند. این روشی برای دریافت ترافیک ارگانیک است. بنابراین هر محتوایی که در وب سایت خود قرار دهید می تواند امروز و حتی سالها از این پس ترافیک شما را افزایش دهد. این یک روش بسیار مهم اما بسیار دشوار برای یادگیری است. هنوز هم ارزش یادگیری و پرداخت هزینه را دارد. اینگونه است که بازاریابان اینترنتی از طریق اتومبیل پول می گیرند. راه دیگر برای دریافت ترافیک ، تبلیغات تبلیغاتی است. روشهای مختلف ترافیکی با پرداخت متفاوت در اینترنت وجود دارد که می توانید ترافیک مستقیم به سایت خود بخرید. پیش بینی می شود تبلیغات پولی آنلاین از تبلیغات تلویزیونی پرداخت شده فراتر رود ، بنابراین می توانید در مدت زمان کوتاه ترافیک مستقیم دریافت کنید. خاموش کردن تبلیغات تبلیغاتی ممکن است باعث کاهش ترافیک شما شود. اما تبلیغات پولی هنوز روشی بسیار مؤثر برای ایجاد یک تجارت آنلاین است.

برای هدایت ترافیک از رسانه های اجتماعی استفاده کنید

رسانه های اجتماعی منبع بزرگی از ترافیک برای ایجاد یک تجارت آنلاین است. می توانید محتوای خود را در فیس بوک یا توییتر به اشتراک بگذارید اما مطمئن شوید که برای جلوگیری از تعلیق حساب خود ، اسپم ارسال نمی کنید. برای مخاطبان خود ارزش قائل شوید و برنامه های زمانی برای ارسال پیام های خود دارند. هر پیام را منحصر به فرد کنید و هرگز یکسان به نظر نرسید. مهم است که مانند روباتی با پاسخ های آماده در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به نظر نرسد. همچنین می توانید از YouTube به عنوان منبع ترافیک استفاده کنید. بازاریابان آنلاین فقط با ترافیک YouTube درآمد زیادی کسب می کنند. ویدئوی خود را بارگذاری کرده و در حد امکان در بسیاری از سایتها منتشر کنید. فیلم خود را در رسانه های اجتماعی مانند توییتر ، اینستاگرام و فیس بوک به اشتراک بگذارید تا بیشترین میزان مواجهه با فیلم های خود را داشته باشید و در توضیحات ویدیو پیوندها را به وب سایت خود برگردانید.

اگر می خواهید ببینید چگونه می توانید با وب سایت خود پیشرفت کنید ، نظارت بر وب سایت شما مهم است. دریابید که چند بازدید کننده بر روی وب سایت شما کلیک می کنند و چقدر وقت خود را صرف آن می کنند. بر این اساس استراتژی ها و روش های بازاریابی را تغییر دهید. Google Analytic بهترین گزینه آنلاین برای کنترل ترافیک است. همچنین رایگان است.

هر منبع ترافیکی بی نظیر است و مخاطب متفاوتی را به خود جلب می کند. دریابید که کدام ترافیک برای وب سایت شما بهتر کار می کند. آنچه ممکن است برای بعضی از افراد مؤثر نباشد ، ممکن است برای شما مفید نباشد و چه ممکن است برای شما مؤثر واقع نشود. هیچ منبع خوبی برای ترافیک وجود ندارد که به طرز جادویی بازدید کننده را در اختیار شما قرار دهد ، این همه مربوط به سطح بازاریابی شما و این است که مردم بتوانند روی پیوندهای شما کلیک کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا