دنیای وب

نرم افزار ایمیل مارکتینگ – بررسی GMO

GVO مخفف کلمات فرصت های مجازی جهانی است – و به درستی نامگذاری شده است. GVO یکی از معدود شرکتهایی است که از بازاریابی ایمیل عمده فروشی بهره می برد و در صف مقدم شرکتهای میزبانی وب قرار دارد. GVO به سادگی یک سرویس ایمیل انبوه ارائه نمی کند ، به کاربران خود میزبانی وب ایمنی می دهد و از خدمات ایمیل گسترده و بازاریابی ایمیل بهتر عمل می کند. این بررسی GVO هر آنچه را که باید در مورد انتخاب شرکت بدانید به شما می گوید.

فرصت های مجازی جهانی یک شرکت هرزنامه نیست. آنها از اسپمرهایی مثل من یا شما متنفرند. آنچه نرم افزار ایمیل مارکتینگ به کاربر اجازه می دهد انجام دهد ایجاد لیستی با هزینه کم است. درصورتی که شرکت های دیگر فقط برای 5000 مشترک و بیش از 130 دلار و بیش از 10 هزار مشترک بیش از 130 دلار یا بیش از 130 دلار هزینه دریافت کنند ، فرصت های مجازی جهانی لیستی حداکثر 10 هزار دلاری کاملا رایگان ارائه می دهد.

نه تنها این ، بلکه این شرکت به خدمات مشتری خود افتخار می کند. اگر با برنامه بازاریابی ایمیلی ما مشکلی دارید ، فرصت های مجازی جهانی برای کمک به شما اینجا است. آنها دارای یک مرکز داده با کیفیت بالا هستند که به معنای ایمن بودن اطلاعات شما است ، به علاوه میزبانی وب معتبری که نمی توان از آن عبور کرد.

آنها خدماتی مشابه خدمات Aweber ، GoToMeeting و Vimeo را با هزینه بسیار کم – رایگان ارائه می دهند. پاسخ فرصت های جهانی مجازی به این برنامه ها ، Eresponder Pro ، GVOConference و Easy Video Producer است که دارای حق ثبت اختراع است ، نرم افزاری است که خدمات دقیقاً مشابه اقلام برند را انجام می دهد اما برای کاربر هیچ هزینه ای ندارد. این ابزارها به شما امکان می دهند درآمد خود را افزایش دهید و لیست ایمیل خود را ایجاد کنید.

Eresponder Pro مخصوصاً برای خدمات تلفن گویا بسیار مفید است. برای کسانی که نمی دانند ، پاسخگوی خودکار برنامه ای است که به طور خودکار به هر ایمیل ارسال شده به آن پاسخ می دهد ، که پاسخ مناسبی برای کاری است که اگر در تعطیلات هستید اما نگران صندوق ورودی خود هستید ، باید انجام دهید. Eresponder Pro به پاسخگوی خودکار شما اجازه می دهد پیام های شخصی شده ای را که نرخ کلیک و سایر گزینه های جستجوگرها را ردیابی می کند ، دریافت کند و همچنین ایمیل های به موقع ارسال کند. یک سرویس پاسخگویی خودکار می تواند با کلیک یک دکمه به سرعت و بدون زحمت صدها یا حتی هزاران ایمیل را مستقیماً به لیست شما برساند.

نرم افزار Punching System به کاربر کمک می کند تا بتواند به راحتی صفحات فرود و صفحات منجر به ایجاد را ایجاد کند و همچنین هر نسخه تبلیغاتی را برای آن صفحه می نویسد. نه تنها کپی ایجاد می کند ، بلکه کپی کارآمدی نیز ایجاد می کند ، شما را از دردسر استخدام یک نویسنده گران قیمت یا استفاده از خدماتی مانند Elance یا Odesk برای استخدام شخصی که ممکن است نداند چه کاری انجام می دهد ، صرفه جویی می کند. این سیستم با پاسخ خودکار شما متصل می شود تا بتواند به راحتی صفحات سفارشی را برای هر بازدید کننده ایجاد کند.

فرصت های مجازی جهانی دارای نرم افزارهای بسیار زیاد و پتانسیل بالایی برای هر کاربر است. امیدوارم این بررسی GVO برای شما مفید بوده باشد و من استفاده از این سرویس را توصیه می کنم. قبل از اینکه توده ها آن را کشف کنند و هزینه آن را افزایش دهند ، اکنون روی آن بپرید ، زیرا در حال حاضر ارزش بهتری وجود ندارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا