دنیای وب

نسل بعدی همچنان بیش از هر زمان دیگری به فیلم متعهد است

افرادی که پس از دهه 2000 به دنیا آمدند، که گاهی اوقات به عنوان نسل Z شناخته می شوند، اولین نسلی بودند که به طور خاص به شهروندان دیجیتال تبدیل شدند. این بدان معناست که تربیت آنها ارتباط نزدیکی با فناوری دیجیتال دارد – آنها زندگی بدون آیفون، نتفلیکس، رسانه های اجتماعی و به ویژه اینترنت را نمی شناسند. این روشی که صنعت ویدیو به مشتریان آینده ارائه می دهد کاملاً تغییر داده است.

نسل Z و Millennials هر دو با استفاده از ویدیوهایی متفاوت از نسل‌های دیگر بزرگ شدند. آنها تقریباً به طور انحصاری به سمت سایت های ویدیویی آنلاین و پخش آنلاین هستند که در همه جا از فیس بوک و یوتیوب گرفته تا نتفلیکس و تیک توک در دسترس هستند. فرمول ایجاد محتوای ویدئویی موثر توسط این رسانه‌های جدید تغییر کرده است، جایی که فیلم‌های کوتاه بر اساس تقاضا بیشترین تسلط را دارند.

طبق گفته سیسکو، یک شرکت Fortune 100، تخمین زده می شود که 82 درصد از ترافیک اینترنت جهانی تا سال 2022 حاوی محتوای ویدیویی باشد، در مقایسه با 75 درصد در سال 2017. آن ویدیوی آنلاین به آنها کمک کرده است. درباره محصولات خودرویی که قصد خرید دارند بیشتر بیاموزید. با رشد و توسعه عادات خرج کردن مصرف کننده در سنین 34 تا 55 سالگی، با ورود نسل Z و نسل هزاره به این گروه سنی، این روند به رشد خود ادامه خواهد داد. به گفته امید کردستانی، مدیر بازرگانی گوگل، اگر به کل مصرف ویدیو نگاه کنیم، یوتیوب در آمریکا 18 تا 49 سال از هر شبکه تلفن همراه آمریکایی دیگر قدیمی تر است.

پس این برای ما، صنعت فیلم چه معنایی دارد؟ این بدان معناست که ما دائماً آخرین روند تولید فیلم و فیلم را رصد می کنیم. از آنجایی که فشار دادن آن تنها چند ثانیه طول می کشد، باید فضای داخلی ایجاد کنیم که چشم بیننده را به خود جلب کند. با بیش از 500 ساعت ویدیو آپلود شده در هر دقیقه در YouTube، مهمتر از همیشه متمایز شدن از بقیه است. علاوه بر این، طبق گفته های Hootsuite، یک شرکت بازاریابی رسانه های اجتماعی، بیش از 70 درصد از بازدیدهای یوتیوب از طریق تلفن همراه است. این بدان معناست که ما باید کمیک های متقاعد کننده ای با پیامی قوی بسازیم که بیننده را درگیر خود نگه دارد.

هنگام ایجاد تصاویر متحرک، فیلم، یا حتی تولید صدا، مهم است که آن را کوتاه و جذاب نگه دارید. با این دنیای در حال تغییر، تولید ویدئو برای مصرف کنندگان به طور مداوم در حال افزایش است و تقاضا در زمینه های مختلف به طور مداوم در حال افزایش است. هر گونه کلیشه یا قضاوت در مورد Gen Z یا Millennials و تبدیل گسترده آنها به محتوای فیلم کوتاه وجود داشته باشد، آنها به یک دسته سنی برای اکثر مصرف کنندگان تبدیل خواهند شد.

https://sprocketmediaworks.com/2021/03/11/the-next-generation-is-even-more-committed-to-video-than-ever/

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا