دنیای وب

نسل مؤثر مؤثر از طریق بازاریابی دیجیتال

چگونه می توان نسل سرب تجاری خود را افزایش داد

تولید سرب یک مؤلفه مهم بسیاری از شرکتهای مختلف است. مثلاً از یک آژانس بیمه استفاده کنید ، چه بیمه اتومبیل ، زندگی ، خانه ، زندگی ، سلامتی یا کار را تهیه کنید ، باید بدانید که چگونه مشتریان بیشتری را به طور مداوم بدست آورید و از قیف فروش خود بهره مند شوید.

مشتری بالقوه شخصی است که به یک روش یا روش دیگر به محصول یا خدمات شرکت شما علاقه نشان داده است.

شما می خواهید آنها چیزی را از شما بخرند ، اما باید وقت خود را صرف ایجاد علاقه و وسوسه کنید تا آنها را در انتخاب شما نسبت به رقبای خود فریب دهند.

روند تولید سرب در حدود تعداد زیادی از نامهای ریخته شده در مسیر تبدیل می چرخد. با گذشت زمان ، می توانید اهداف قابل اجرا را تعریف کنید ، بنابراین امیدواریم که این اهداف به مشتریان بالقوه تبدیل شوند و در نهایت با حرکت به پایین قیف برای خرید تبدیل به خریداران شوند.

بازاریابی مستقیم به دنیای فروش بیمه باز می گردد ، اما اینترنت دستیابی به اهداف جدید را برای شرکت های بیمه آسان کرده و به طور خودکار آنها را با مشتریان بالقوه دنبال می کند.

اگر از استراتژی های بازاریابی اینترنتی استفاده می کنید ، فرقی نمی کند که نیمه شب باشد و تجارت شما بسته باشد – آژانس بیمه شما می تواند در هر زمان و هر مکان مشتری های جدیدی بدست آورد.

3 مرحله برای این فرآیند وجود دارد:

1. تولید

این اولین قسمت از سفر است ، زیرا جرقه اولیه باعث ایجاد علاقه مشتری یا سوالات مربوط به محصولات یا خدمات شما می شود.

ایده هایی برای شروع تلاش برای تبدیل اهداف به مشتریان با پرداخت هزینه عبارتند از:

• از مردم بخواهید که نامه خود را از طریق ایمیل ثبت نام کنند

مردم را تشویق کنید تا یک فرم آنلاین را برای مشاوره رایگان پر کنند

• از یک پنجره بازشونده در صفحات وب انتخاب شده استفاده کنید

اگر به خوبی در زمینه SEO ، SEO ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا کار می کنید ، باید تعداد زیادی بازدید کننده به وب سایت و حساب های رسانه های اجتماعی خود داشته باشید ، جایی که در ابتدا می توانید مشتریان جدید را درگیر خود کنید.

توجه داشته باشید که قانون ضد هرزنامه کانادا مستلزم آن است که شما قبل از ارسال پیام رضایت گیرندگان را بدست آورید. حتماً از مردم بخواهید که آیا مایل به عضویت در خبرنامه شما هستند قبل از شروع به ارسال مطالب بازاریابی طراحی شده به صندوق ورودی خود!

2. صلاحیت

هر مشتری بالقوه ای که انتخاب می کنید به یک فروش تبدیل نمی شود. شما برای یافتن بهترین مورد نیاز به یک فرآیند فیلتر مؤثر در تمام مسیرها دارید. در غیر این صورت ، زمان برای مخاطبان تلف می شود که هرگز روی نخواهد آورد.

به عنوان مثال ، مشتری بالقوه که به سایت شما دسترسی پیدا می کند و از صفحه “قیمت گذاری” بازدید می کند و اطلاعات خود را به فرم وارد می کند تا گزارش رایگان شما را بارگیری کند ، از کسی که به سایت شما دسترسی پیدا می کند ، با ارزش تر است ، یک مقاله وبلاگ می خواند و سپس می گذارد.

در اینجا نمونه ای از تولید سرب از طریق بازاریابی دیجیتال از محصولات گیجی مورد علاقه همه است.

3. مواظب باشید

این مرحله ای است که تلاش شما بر ارائه اطلاعات مربوطه در هر مرحله از خریدار متمرکز است. برخی از نمونه ها محتوای بازاریابی هدفمند و شخصی سازی ایمیل را ارائه می دهند.

مطالعات نشان می دهد که ، در مقایسه با بازاریابی سنتی ، بازاریابی محتوا و بازاریابی از طریق ایمیل 50 درصد بیشتر منجر به تولید می شوند. مهم است که در صورت جذب مشتری ، محتوای اصلی با کیفیت بالا ایجاد کنید – به خصوص به دلیل اینکه اطلاعات زیادی در مورد بیمه شخص متوسط ​​را گیج می کند.

بازاریابی محتوا به شما کمک می کند تا در رسانه های اجتماعی و موتورهای جستجو کشف کنید.

پس از آن ، شما می توانید به افزایش مراجعه به منابع طبیعی خود به طور طبیعی کمک کنید. مشتریان بالقوه و نقاط درد را با محتوای مبتنی بر راه حل جذب کنید و توجه آنها را جلب خواهید کرد.

با مراقبت مداوم از مطالب ارزشمند ، مردم شروع به فکر کردن به عنوان یک منبع و مرجع قابل اعتماد می کنند.

اهمیت آزمایش A / B

شما هرگز نخواهید فهمید که یک کمپین بدون آزمایش آن چقدر موفق بوده است! آزمایش A / B روشی متداول برای تعیین آنچه مؤثر است و چه چیزی انجام نمی شود.

شما باید اثربخشی یک مورد را در یک زمان آزمایش کنید تا مسئولیت واقعی افزایش (یا کاهش) ترافیک یا تبدیل ها را تعیین کنید. هرچه زمان بیشتر برای تست صرف کنید ، نتایج بهتری خواهید گرفت.

مواردی که می توانید A / B را آزمایش کنید شامل موارد زیر است:

• متن یا فضای سفید را در وب سایت خود اضافه یا کاهش دهید

• یک تماس برای اقدام را در ایمیل یا سایت خود تغییر دهید

• عنوان یا بلوک متن را در صفحه فرود خود تغییر دهید

پیدا کردن مشتری های جدید کار سختی است. بنابراین شما سخت تلاش می کنید تا از رقابت خود بمانید. آیا آسان خواهد بود؟ نه اما اگر وقت و تلاش خود را اختصاص دهید ، خواهید دید که استراتژی های بازاریابی بیمه شما پرداخت می شود!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا