دنیای وب

نصب آژانس کامیون 101 – نکات ، تکنیک ها و بهترین روش ها

آیا آژانس بیمه باربری شما با استفاده از بازاریابی تلفنی قرار ملاقات هایی با مشتریان احتمالی که از نظر جمعیتی در منطقه جغرافیایی مورد نظر شما انتخاب می شوند ، تعیین می کند؟ اگر چنین است ، ابتکارات شما چقدر موفق بوده است و آیا سازمان شما می تواند برای بهبود آنها انجام دهد؟ به عنوان مثال ، آیا آنها 10 یا 20 (یا بیشتر) در قرارهای نمایه در ماه تولید می کنند؟ و اگر آژانس حمل و نقل بار شما از این ابتکار برنامه ریزی سواستفاده نمی کند ، چرا این فرصت پر کردن خط لوله را نادیده بگیرید؟ بیایید برخی از نکات کلیدی ، تکنیک ها و بهترین روش ها را بررسی کنیم تا از یک قرار م effectiveثر م ensureثر اطمینان حاصل کنیم:

  1. متن تماس: همه چیز با متن موجز و موثری شروع می شود. پیشنهاد ارزش خود را سنتز کنید. به این روش فکر کنید ، اگر تبلیغات Super Bowl 30 ثانیه ای داشته باشید ، آژانس شما به بینندگان چه می گوید؟ چرا رانندگان کامیون (اعم از بهره بردار مالک ، ناوگان کوچک یا ناوگان بزرگ) باید در مورد نیازهای بیمه ای خود با شما صحبت کنند؟ چه چیزی را به میز می آورید که به طور منحصر به فرد برای این مشتریان بالقوه هدفمند مفید باشد؟ ممکن است به نسخه های متعددی از اسکریپت مکالمه نیاز داشته باشید ، به خصوص اگر انتظارات شما از اپراتورهای اختصاصی تا ناوگان 50 واحدی نیرو یا بیشتر باشد. و شما باید لیستی از 10 ایراد رایج را همراه با پاسخ ها داشته باشید تا اثربخشی تماس گیرنده را بهبود ببخشید. به عنوان مثال ، آیا شما در کامیون های بکسل ، آمبولانس یا جرثقیل بیمه می کنید؟ این س andالات و سایر سوالات / اعتراض ها و پاسخ ها باید برای کمک به قرارهای خاص (های خاص) موجود باشد.
  2. لیست مشتریان بالقوه: آژانس شما باید از لیست حمل و نقل به روز شده از وزارت حمل و نقل با اندازه ناوگان و تاریخ های X استفاده کند. اگر فاقد منبع هستید ، منابع مختلفی وجود دارند که این موارد را ارائه می دهند (کیفیت از مناسب به خوب متفاوت است). مشتریان و سرنخ های فعال خود را از این لیست پاک کنید و توجه داشته باشید که اغلب بهتر است این کار را ماهانه یا سه ماهه انجام دهید ، نه قرعه کشی سالانه ، بر اساس جغرافیای هدف ، تاریخ های X و اندازه ناوگان.
  3. برخورد با سرب: اگر نمایندگی شما فاقد روند رسمی برای برخورد با مشتریان بالقوه باشد ، حتی بهترین قیمت ها نیز بسته نمی شوند. این لازم نیست خودکار باشد ، فقط باید پیگیری و ردیابی شود! هنگامی که قرار ملاقات تنظیم شد ، چه کسی قرار ملاقات را مدیریت می کند و چگونه آنها برای اطمینان از بهترین نسبت بسته شدن ممکن ، آن را پیگیری می کنند؟ و البته نحوه پیگیری آن.
  4. قرار ملاقات: آخرین ، اما مهمترین ، زمانبندی قرارها نیست. برنامه ریز قرار ملاقات شما ابتکار عمل شما را بر عهده خواهد گرفت یا آن را می شکند. یکی از چالش های پیش روی برخی از آژانس ها استخدام ، مدیریت و آموزش این منبع است. علاوه بر این ، بیشتر آژانس ها فقط یک زمانبند تعیین وقت تعیین می کنند و استانداردهای صنعت نشان می دهد که از هر سه تماس گیرنده فقط یک نفر در این شرایط دشوار موفق می شود. حداقل ، برنامه ریز قرار شما باید موارد زیر را داشته باشد:
  • تجربه بازاریابی تلفنی

  • تجربه بیمه کامیون (یا آموزش)

  • با آموزش و تمرین تماس بگیرید

  • آموزش دست زدن به سرب

  • رفتار حرفه ای

  • امکان قرار دادن دعوت شما به طور مداوم (20 بار اضافی در ساعت)

آژانس های حمل و نقل بار با وقت ، ابزار و استعداد می توانند این ابتکار نسل پیشگام را به خانه خود بیاورند. آن دسته از آژانس هایی که نمی توانند ، باید این فرصت را به یک شرکت پیشرو در تولید کامیون اختصاص دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا