دنیای وب

نظریه بازاریابی جذاب MLM دیلارد – چگونه انقلابی در بازاریابی شبکه ای ایجاد کرده است

مایک دیلارد ، که کتاب بازاریابی شبکه جادویی ، Magnetic Care را ایجاد کرد ، از تئوری جذاب بازاریابی برای بیش از 354،000 دلار فقط در یک هفته استفاده کرد. جای تعجب نیست که بازاریابان شبکه که می خواهند پول زیادی کسب کنند می خواهند درباره بازاریابی جذاب بیشتر بدانند.

خوشبختانه ، دیلارد نورا زیر بوشل پنهان نشد ، اما تصمیم گرفت اسرار تجاری خود را به دنیای بازاریابی شبکه ای آموزش دهد. در نتیجه تصمیم محترم او ، دنیای بازاریابی شبکه ای شروع به تغییر رویکرد و جهت گیری وی کرد. با تشکر از دیلارد و روش های او ، بازاریابان بیشتر و بیشتر شبکه می توانند از اینترنت برای ساختن خط سقوط استفاده کنند … و آنها خیلی سریع آن را ساخته اند.

روشهای دیلارد بی نظیر است زیرا آنها به شبکه های ارتباطی می آموزند که از جستجوی سرب جلوگیری کنند و شرایطی را ایجاد کنند که در آن مشتریان بالقوه شروع به جستجوی آنها کنند. با استفاده از استراتژی های جذاب بازاریابی Dillard ، شبکه های ارتباطی تعدادی از مشتریان بالقوه را که به سمت آنها گله کرده اند ، جذب کرده و ابراز علاقه کرده اند برای پیوستن به مشاغل. بنابراین ، دیلارد احساس و طعم بازاریابی شبکه ای را تغییر داد. پیش از این یک روش بازاریابی بسیار دست و پا گیر و ناامیدکننده بود و اکنون بازاریابی شبکه ای بسیار پر سود است.

مربی یک ضرورت برای همه بازاریابان شبکه است. این راهنما لزوماً نیازی به کسی نیست که از منبع شما باشد. حتی می توانید به صورت آنلاین به خدمات مرشد دسترسی پیدا کنید. برای تبدیل شدن به یک بازاریاب موفق شبکه ، باید توصیه های یک متخصص را دنبال کنید. اینجاست که بازاریابی جذاب به تصویر می آید.

کارشناسان بازاریابی شبکه ای همچنان شما را ترغیب می کنند تا لیستی از مخاطبین گرم را تهیه کرده و برنامه های تجاری خود را به آنها ارائه دهید. با این حال ، شبکه های ارتباطی می توانند با اینترنت نتایج بهتری کسب کنند. باید به یاد داشته باشید که حدود یک میلیارد نفر از سراسر جهان از شبکه جهانی وب استفاده می کنند. شبکه های مدرسه قدیمی تمایلی به استفاده از اینترنت و استراتژی های جدید بازاریابی شبکه ای ندارند. آنها درک نمی کنند که ثروت را می توان با استفاده از وب 2.0 ایجاد کرد. برای تبدیل شدن به یک متخصص جذاب در بازاریابی ، باید یاد بگیرید که چگونه می توانید بهترین مطالب را در اینترنت ایجاد کنید. اینترنت پر از فرصت های بی شماری برای بازاریابی است.

به عنوان مثال ، یک بازاریاب شبکه ای که می داند چگونه صفحه فرود مناسبی را طراحی کند ، می تواند یک سری ویدیو ، کتاب الکترونیکی ، آموزش آنلاین ایجاد کند و اطلاعات مهم بازاریابی را با سایر بازاریابان شبکه به اشتراک بگذارد. اگر چیزی برای به اشتراک گذاشتن الهام بخش دارید ، می توانید از رایانه خود برای ضبط آن استفاده کنید ، آن را به MP3 تبدیل کنید و آن را در iTunes اپل بارگذاری کنید تا تمام دنیا بتواند از آن قدردانی کند. اگر می توانید به دیگران انگیزه دهید ، اما فاقد مهارت فنی لازم هستید ، هنوز می توانید به سایت های شبکه های اجتماعی بپیوندید و نکات عالی در مورد بازاریابی خود را به اشتراک بگذارید. این شما را به یک متخصص تبدیل می کند.

کارشناسان بازیگران هستند. این اصل اصلی برای جذب بازاریابی است. از فروش فرصت های شغلی خود به سخت و متخصص بودن خودداری کنید. به این ترتیب شما تعدادی از مشتریان بالقوه را جذب خواهید کرد که در نهایت به ردیف نزولی شما خواهند پیوست.

شما می توانید با استفاده کامل از اینترنت و سایر رسانه های اجتماعی ، از بازاریابی جذاب مایک دیلارد برای توسعه هر نوع تجارت استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا