دنیای وب

نقد و بررسی آب میوه Zrii – کلاهبرداری Juice Hype یا نه؟

فقط یک آب اکسیر تقلب دیگر …

یا آب زیریری در برابر هیاهوی تبلیغاتی ایستاده است؟

من یک کارمند فروش مستقل Zrii داشتم که در خط کسب و کارم که به مشتریان سلامتی ام اختصاص داشت ، با من تماس گرفت و مانند یک بازاریاب از راه دور فعالیت کردم. من Zrii مستقر در یوتا را بررسی کردم و در فیلم های آنها و نحوه تجارت آنها هیجان زیادی دیدم ، بنابراین تصمیم گرفتم آنها را بررسی کنم و یک بازبینی صادقانه درباره آنها انجام دهم.

در واقع ، به نظر می رسد که “آب میوه های عجیب” محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. به عنوان مثال ، بیش از 1000 شرکت مختلف Noni Juice وجود دارد. آب نونی یا آب انبه را می توانید از فروشگاه محلی خرید خانواده Costco خریداری کنید. شرکت های آب میوه جدیدی وجود دارند که هر ماه بصورت آنلاین ظاهر می شوند. در واقع بیشتر آب میوه های موجود را امتحان کرده ام. آیا همه این شرکت های آبدار کلاهبرداری هستند؟ یا اینکه این روش درمانی بعدی برای همه چیزهایی است که شما را آزار می دهد؟

کدام یک بهتر است؟ یا هر آنچه را که آنها برای دسترسی به کیف پول شما گذرانده اند؟

تجارت Zrii

من در مورد چگونگی بیل فارلی مدیر عامل Zrii که Fruit of the Loom را به ورشکستگی سوق داده و نحوه اخراج وی توسط هیئت مدیره Fruit of Loom قبل از تأسیس این شرکت آب میوه سازی جدید ، توضیح نخواهم داد. همه اشتباه می کنند و می توانند از آنها یاد بگیرند.

به نظر می رسد تمرکز فعلی Zrii در این مورد باشد

1) هفت ماده اصلی (با مواد پایه ، آب انگور و گلابی تراز شود) ، و

2) یک فرصت درآمد.

بنابراین ، آیا آب زاری من مبتنی بر کلاهبرداری چیزی بیشتر از ساخت دلار در “حساب” شخص دیگری است؟ آنها ممکن است آب میوه گران بفروشند ، اما در حال فروش یک محصول معتبر هستند ، بنابراین کلاهبرداری ندارند. اگرچه اگر به دنبال مشاغل خانگی هستید که بتوانید آن را از خانه یا آنلاین انجام دهید ، من هم آنها را توصیه نمی کنم. به نظر می رسد قبل از اینکه بتوانید درآمد کافی کسب کنید تا بتوانید زندگی کنید ، باید افراد زیادی را جذب کنید. همچنین ممکن است هزینه شروع آن از بسته تجاری بالاتر در حدود 2000 دلار باشد ، بنابراین متقاعد کردن مردم برای پیوستن به “آب میوه” کمی گران و سخت است. هرگز توصیه نمی شود که طی دو سال اول به یک شرکت بازاریابی شبکه ای بپیوندید زیرا 80٪ شرکت های NM در دو سال اول شکست می خورند.

از آنجا که من مقالات زیادی در مورد سلامتی و سلامتی ارسال می کنم ، یک فروشنده توزیع کننده Zrii Independent Executive (IE) مرا به عنوان تماس ناخواسته برای معرفی فرصت تجاری Zrii خواند. قبل از این که بفهمم ، مستقیماً وارد طرح غرامت شدم. من پرسیدم چگونه شماره تلفن من را پیدا کرده است و او گفت که او از Google برای جستجوی شماره تلفن افرادی که با آنها تماس می گیرید استفاده می کند ، به ویژه به دنبال افراد در شرکت های دیگر است. وقتی سعی کردم از او اطلاعات بیشتری بخواهم ، او ارتباط من را قطع کرد! من از طریق شماره تماس گیرنده مسدود شده تماس گرفتم ، بنابراین نتوانستم به زریی برای تماس تلفنی اسپم اطلاع دهم.

بنابراین اگر ایده شما در مورد “کار در خانه” و اینترنت برای برقراری ارتباط با افرادی که هرگز حتی اطلاعات نمی خواهند … به هیچ وجه جالب نیست ، به Zrii بپیوندید. اما اگر مثل من هستید ، عزت نفس دارید ، برای وقت خود ارزش قائل هستید و به دنبال راهی برای کمک و خدمت به دیگران هستید ، در حالی که درآمد قابل توجهی را نیز برای خود به دست می آورید ، می توانید با آن زندگی کنید ، سپس به سایت من در پایین این مقاله مراجعه کنید و با من تماس بگیرید و از من بپرسید چه کاری انجام می دهم.

محصول آب زری

Zrii پوستر “اطلاعات مربوط به تغذیه” را در سایت قرار نمی دهد!

آنها فیلم های پر زرق و برق و وعده پول دارند ، اما هیچ ماده ای ندارند؟ محتوای واقعی آب میوه چگونه مقایسه می شود؟ مطمئناً ، وب سایت Zrii از مواد اولیه “برتر” – آمالاکی ، زنجبیل ، زردچوبه ، تولیسی ، اسکیزاندرا ، عناب و هاریتاکی نام برده است ، اما به شما نمی گوید که مقدار هر کدام چقدر است و حتی به شما نمی گوید که مواد اصلی برای چه مواردی استفاده می شوند.

آب سیب

o آب گلابی

آب انار

این هشدار اعتیاد به مواد مخدره من بود

من مجبور شدم یک بطری آب Zrii Amalaki سفارش دهم تا سایر مواد اصلی (آب پر کننده ارزان) را ببینم ، اما حتی برچسب موجود در بطری نشان نمی دهد که هر میوه در بطری چیست. کمی ماهی …

آب Zrii Amalaki چه طعمی دارد؟

وقتی آب زاری را چشیدید ، مزه آن ترش سرد و شکر اضافی بود.

من شخصاً در برابر “آب میوه ها” مشکل اساسی ندارم.

منظورم سلام ، من هر از گاهی از یک فنجان آب سبزیجات V8 لذت می برم. اما من برخی از مشکلات این شرکت را مشاهده می کنم. آنها ممکن است چیزهای خوبی داشته باشند ، اما من یک شرکت پول محور را می بینم که محصول آب سیب بسیار گران قیمت دیگری را نیز برای فروش دارد.

* مسئله – اب. هنگام خرید یک محصول آبدار ، هزینه های زیادی را به عنوان آب به عنوان یکی از مواد اصلی پرداخت می کنید.

* مسئله اکسیداسیون لحظه ای که مهر و موم روی آب را باز می کنید ، شروع به اکسید شدن می کند … اما بسیاری از این شرکت ها پیشنهاد می کنند آب عجیب و غریب خود را در یخچال بگذارید و آن را برای مدت چند روز یا حتی بیشتر مصرف کنید!

* مسئله – با کت بیشتر مواد مغذی مفید در روند حرارتی پاستوریزاسیون آب از بین می روند.

* مسئله – قند. آزمایش کروماتوگرافی مایع فشار بالا (HPLC) یک آزمایش علمی با استفاده از یک ماشین شیمیایی است که تجزیه دقیق ذرات موجود در یک محصول را انجام می دهد. بیشتر آب میوه های آزمایش شده بر روی HPLC حاوی فروکتوز (قند) به عنوان ترکیب اصلی بودند. شکر ممکن است لزوماً به عنوان ماده افزودنی اضافه نشود ، اما میوه ها به طور طبیعی سرشار از قند بودند.

* مسئله قیمت گزاف. وقتی 4 بطری آب Zrii حدود 120 دلار قیمت دارد ، من تعجب می کنم که قیمت آب سیب گران تر است.

اما دو مشکل بزرگ

دو بزرگترین مشکل ، همانطور که برخی از کارشناسان اشاره کرده اند ، (1) تغییرات مهلک در سطح PH خون است که توسط دکتر جوان پیشنهاد شده است ، و (2) همانطور که مایک آدامز ، نویسنده اخبار طبیعی ، اشاره کرده است … میوه های “عجیب و غریب” بیش از حد که فقط به دلیل مصرف متوسط ​​مصرف کنندگان هیجان انگیز به نظر می رسد. او هیچ چیزی در مورد او نمی داند. شاید تفاوتی با نوشیدن آب سیب یا آب گلابی نداشته باشد.

1. برای یک گزارش رایگان و کامل در مورد تغییرات PH در خون و آب میوه های عجیب و غریب:

دکتر یانگ درباره چرا Mangosteen ، Noni ، Goji ، Zango ، Thea Go ، G3 همه اسیدی هستند و برای سلامتی مضر هستند

2. از خواندن مقاله ای از اخبار طبیعی توسط مایک آدامز با عنوان “نقد و بررسی: Zrii Juice and the Chopra Center – آیا در برابر هیاهو می ایستد؟” من فهمیدم که در تغذیه محصول نیز برخی از مشکلات را به همراه داشته است. بررسی آن در مورد تغذیه عمیق تر است. وی حتی به چگونگی ساخت بطری های Zrii از پلاستیک اشاره کرده و از اینکه آیا این مواد شیمیایی سمی Bisphenol-A را دارند یا نه مانند بسیاری از پلاستیک ها تعجب می کند. وی شکایت دارد که “مواد اصلی (آب سیب ، آب گلابی و آب انار) ارگانیک نیستند” و ممکن است حاوی سموم دفع آفات باشد. او از قیمت ، و تا حدودی فریبنده بازاریابی شکایت دارد و حتی این محصول را “گیاهان پخته شده مرده که با یک پایه آب انگور و یک گلابی کارخانه مخلوط شده” می نامد. آدامز ادامه می دهد که ، از مقدار کمی مواد خوب موجود در آب ، این محصول “توهین به داروی واقعی آیورودا” است و او نمی تواند بفهمد که چرا مرکز Chopra با تعلق به این آب Zree می خواست شهرت وی را از بین ببرد.

قبل از استفاده از Zrii تحقیق خود را انجام دهید

دکمه ام مناسب من نبود. من گزینه دیگری پیدا کرده ام که از بسیاری جهات امید بیشتری را نشان می دهد. اگر به دنبال آب Zrii یا فرصت تجاری Zrii هستید ، باید تحقیق کنید.

من قبل از پیدا کردن شرکت مناسب و مکمل هایی که اکنون به طور روزانه استفاده می کنم ، تحقیقات زیادی انجام دادم که تفاوت قابل توجهی در انرژی و سلامتی من داشت. و فقط با تقسیم آن با دیگران … من درآمد باقیمانده خوبی می توانم بدست آورم که خانواده ام می توانند با آن زندگی کنند و مجبور نیستم که در “شغل” معمولی به کار خود بپردازم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا