دنیای وب

نقد و بررسی فرنی سبالوس

بررسی Ferny Ceballos یک چیز تحت تعقیب است زیرا Ferny Ceballos شروع به گسترش نام خود را به صورت آنلاین کرد. داستان او جالب است و معمولی برای دیگران نیست که به بازاریابی اینترنتی تبدیل شده اند. بررسی فرنی سبالوس در مورد پیشینه وی و کاری که انجام داده تا در موقعیت فعلی وی باشد صحبت خواهد کرد.

اگرچه ورنه سبالوس به عنوان یک متخصص سئو شهرت دارد ، اما وی دارای مدرک مهندسی است. او به همراه همکار دانشگاهی اش ریموند فون شرکتی به نام کارگر SEO Net ایجاد کردند. این شرکت به آموزش نحوه استفاده از موتورهای جستجو به روشی که شانس موفقیت آنها در اینترنت را افزایش می دهد اختصاص داده است.

فرنی سبالوس در شرق لس آنجلس بزرگ شد. او یک دانش آموز عالی بود و برای کسب نمرات خوب زحمت کشید. ورزش او فوتبال بود و بعد از مدرسه در پیتزا فروشی کار کرد. وقتی در MIT حضور یافت ، تربیت وی به دلیل موفقیت در کالج بزرگ شد. اخذ مدرک تحصیلی در این مدرسه معتبر ، کار خوبی در صنعت دفاعی انجام داده است.

اگرچه همانطور که از هر کسی تعریف می شد موفق بود ، اما هرگز در زندگی خود خوشحال نبود و چیز دیگری می خواست. فرنی سبالوس با استفاده از دانشی که از افرادی مانند مایک دیلارد و آن سی سیگول بدست آورد ، در خارج از خانه خود کار خود را آغاز کرد. او در کار خود غوطه ور شد و خود را وقف ساخت شرکت شخصی خود در اینترنت کرد. با گذشت زمان ، او به موفقیت مورد نظر خود دست یافت.

در ابتدا چهار هفته به طول انجامید و 17 شرکت حامی مالی در شرکت شبکه وی داشت. پس از آن شغل وی مانند موشک پرتاب شد. چند سال موفقیت و تصمیم به همکاری با دوست قدیمی دانشگاه خود Fung برای تشکیل یک شرکت جدید گرفت. این پروژه جدید با هدف آموزش دیگران برای موفقیت در اینترنت به همان روشی که انجام داده است. نتیجه همکاری دو دوست دانشگاه ، عامل SEO Net بود؛ فصل جدید موفقیت فرنی سبالوس.

اگر بررسی فرنی سبالوس از زندگی و دستاوردهای او به شما چیزی بگوید ، این است که او سابقه موفقیت در بازاریابی اینترنتی و همچنین تحصیل کرده را دارد. این مخلوط اعتماد به نفس هر کسی را که به دنبال یک معلم است القا می کند تا به آنها نشان دهد چگونه می توانند سود و ثروتمند شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا