دنیای وب

نقد و بررسی Traffic Graviator

Traffic Graviator آموزشی است که به معنای واقعی کلمه دست شما را می گیرد و قدم به قدم اصول سئو را به شما نشان می دهد. تعریف موتورهای جستجو با کنترل توانایی رانندگی ترافیک

اولا و شولا (برادران گوگل ام ال ام) به طور زنده از طریق یک ویدیو به شما نشان می دهند که چگونه به پرفروش ترین ها در بازار تبدیل شدند و چگونه می توانید این کار را انجام دهید.

بنابراین در اینجا برخی از مواردی است که در دوره Traffic Graviator یاد خواهید گرفت.

خلاصه ای از Traffic Graviator:

ماژول 1: در ماژول 1 دوره، اگر قصد راه اندازی یک موتور جستجو را دارید و زمان را تلف نمی کنید، برخی از اصول سئو و کلیدهای موفقیت را بررسی خواهید کرد! آنها همچنین به اصول اولیه جریان ترافیک نگاه می کنند و یک برنامه مطالعه کلی را طی می کنند تا بدانید چه انتظاری دارید.

ماژول 2: در این مدل ما تعریف می کنیم که هاب ها، گره ها و پایانه ها چیست و ساختار کلی “شبکه” شما باید چگونه باشد. این قسمت را اشتباه کنید و زمان و تلاش زیادی را تلف خواهید کرد. فکر می‌کردم تا این بخش از آموزش چیزهای زیادی در مورد سئو می‌دانم، واقعاً مهم است! آنها همچنین در مورد خطرات یک “مدل” در تجارت شما و نیاز به اجتناب از آن به هر قیمتی صحبت می کنند.

ماژول 3: در این ماژول، آنها توضیح می دهند که چقدر مهم است که معیارهای شما و اعدادی را که گوگل برای تعیین ارزش شما برای کاربرانتان استفاده می کند، بدانید. تصمیم گیری در مورد اینکه آیا رتبه ای در صفحه اول گوگل دارید یا خیر!

ماژول 4: در این مدل، نحوه راه اندازی یک مرکز اصلی (وبلاگ، وب سایت و غیره) و نحوه صحیح انجام آن را به تفصیل بررسی می کنند، سپس مواردی مانند:

  • راه اندازی خانه شما
  • راه اندازی حساب میزبانی خود
  • راه اندازی وبلاگ شما
  • نصب پلاگین ها
  • نصب در گوگل وبمستر و یاهو اکسپلورر

ماژول 5: در این ماژول آنها به بهینه سازی وب سایت و اینکه چگونه راه شماره 1 برای جلب “احترام به اینترنت” برای یافتن شما در اینترنت است، نگاه می کنند. آنها همچنین با 3 ویژگی کلمه کلیدی همراه هستند و تنها راه برای دسته بندی وبلاگ شما به دسته ها برای نتایج برتر هستند. علاوه بر همه چیزهایی که به شما امکان دسترسی به یک ابزار کلیدواژه رایگان را می دهند، قطعاً قبلاً در این ماژول تحویل داده شده اند!

ماژول 6: در این مدل بخش عمده ای از آموزش که بهینه سازی خارج از سایت (لینک سازی) است را مرور می کنند. در این بخش از دوره، آنها توضیح می دهند که چگونه باید کل شبکه خود را به طور کلی ساختار دهید. آنها به بازاریابی ویدیویی و سئو و نحوه جذب ترافیک زیادی به ویدیوها و محتوای خود می پردازند. آنها همچنین در مورد محتوای منحصر به فرد و خدماتی که باید برای تنظیم محتوای خود در سراسر اینترنت استفاده کنید صحبت می کنند.

ماژول 7: در این مدل، آنها با عمق بیشتری بررسی می‌کنند که چگونه بازاریابان 6 و 7 رقمی تلاش‌های خود را دنبال می‌کنند و سپس از داده‌های جمع‌آوری‌شده برای بهبود وب‌سایت‌های خود استفاده می‌کنند و سرنخ‌های بیشتری را برای لیزر برای کسب‌وکارهای شبکه‌ای به ارمغان می‌آورند.

ماژول 8: در آخرین حالت شما در مورد نحوه شکست دادن بزرگترین و بدترین دشمنان سئو صحبت می کنید تا بتوانید نتایج سریع دریافت کنید، وقتی شروع به جستجو در سئو می کنید واقعاً چه انتظاری دارید و بازی را بدون گلوله های واقعی برای دنبال کردن برنامه ریزی کنید. . تقریبا موفقیت شما را در موتورهای جستجو تضمین می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا