دنیای وب

نمایشگرهای LED به نیروی جدیدی در رسانه تبدیل شده اند

صفحه نمایش LED تبدیل به نیروی جدیدی در رسانه ها شده است، LED صفحه بزرگ به جزء مهم توسعه LED در منطقه تبدیل شده است، سرگرمی های بزرگ، رویدادهای ورزشی، موضوع نشان می دهد بخش مهمی از میدان، با استفاده از فن آوری های جدید ، اشکال جدیدی از بیرون در حال ظهور است. تبلیغات، رسانه های تبلیغاتی در فضای باز نشان می دهد باید به موقع باشد. در بین همه رسانه های تبلیغاتی، تبلیغات در فضای باز قدیمی ترین شکل رسانه است. این و تولد تجارت همزمان و ریشه‌دار در شهر و زندگی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ساکنان شهر، برندها و محصولات رسانه‌ای و همچنین رشد شهرهای زیبا و توسعه یافته است. . این ویژگی ها یک ارزش رسانه ای خارجی منحصر به فرد و غیرقابل جایگزین ایجاد می کند.

رسانه جدید در فضای باز: صفحه نمایش بزرگ LED غیر قابل تعویض LED نمایشگر تمام رنگی در دهه 1990 در جهان به سرعت یک صفحه نمایش رسانه جدید در فضای باز جدید توسعه یافت، ترکیبی از فناوری پیشرفته مدرن، با صرفه جویی در انرژی، حفاظت از محیط زیست، چند رنگ، می تواند به طور فعال تصاویر را نمایش دهد و متن ، میانگین های قابل مشاهده، و تعدادی از مزایا.

فضای بیرونی پلت فرم تبلیغاتی صفحه LED، جلوه های بصری، می تواند به طور کامل توجه مخاطب را به خود جلب کند، یک رسانه و فناوری پیشرفته پزشکی جدید است. رسانه LED Display نیز دارای نرخ پذیرش واقعی است و برای تلویزیون، روزنامه و در مقایسه با سایر رسانه ها قیمت پایینی دارد. این مقادیر منحصر به فرد، رسانه نمایشگر LED را به یک رسانه جدید در فضای باز تبدیل می کند. مانند ایالات متحده، Las CBD و ژاپن، صفحه‌نمایش‌های ال‌ای‌دی گسترده توکیو گینزا نه تنها نوعی تجارت تبلیغاتی هستند، بلکه به‌عنوان یک برند جهانی به‌عنوان یک شرکت بزرگ در «موقعیت مهمی در صنعت شرکت‌ها می‌توانستند ارسال کنند». تبلیغات در اینجا و اینجا در پخش این شرکت باعث شده تا مردم جایگاه آن را در سراسر جهان احساس کنند.

و رسانه های سنتی در فضای باز، نمایشگاه نه تنها یک رسانه ساده در فضای باز، بلکه ترکیبی از تلویزیون و سایر رسانه ها و مزیت ها است. و، نمایش‌های سرب فقط رسانه‌های خارجی و تلویزیون ساده نیستند، مهارت‌های خلاقانه‌تر و گسترده‌تری دارند و مشتریان ارتباطات و ارتباطات جنسی و زمانی هستند، می‌توانند از نظر پاسخگویی به نیازهای فردی مفهوم ارتباطات دیجیتال سه حوزه باشند. سن، یکی از ویژگی های متمایز صفحه نمایش است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا