دنیای وب

نمونه و ذخیره کنید

یکی از دلایل تغییر زیاد بازاریابی شبکه ای به دلیل گرانی محصولات برخی سازمان است. در بسیاری از شرکت ها ، مگر اینکه در برنامه حمل و نقل خودکار ماهانه باشید ، کمیسیون دریافت نمی کنید!

بی انصافی به نظر می رسد این احساس می کند که آنها می دانند شما موفق نخواهید شد بنابراین آنها سعی می کنند قبل از اینکه شما آنها را ترک کنید برای چیزی منطقی تر و مقرون به صرفه ، تا آنجا که می توانند پول از شما بگیرند.

به همین دلیل من تغییرات زندگی کل را دوست دارم. بله ، آنها محصولات بسیار خوبی دارند. آنها همچنین دارای درجه A + BBB همراه با 30 روز ضمانت استرداد پول هستند و بیش از 15 سال در تجارت بوده اند!

با این حال ، دو چیز باعث شد که من بخواهم به عضو TLC تبدیل شوم. یکی تعهد آنها به خدمات عالی مشتری بود. بخش خدمات مشتری TLC. 24/7 باز است! این در بیشتر مشاغل MLM قابل توجه است. من نمی توانم به شما بگویم که چند بار خواسته ام یک سوال (یا دو سوال) بپرسم و نتوانم کسی را از طریق MLM های دیگر به تلفن پاسخ دهم.

در تغییرات زندگی کل! شما به کمک احتیاج دارید؟ آنها آنجا هستند … دوره.

دلیل دوم اینکه TLC را به عنوان تجارت برای ساخت انتخاب کردم این است. و این دلیل اصلی پیوستن من است.

آنها یک برنامه نمونه دارند! بله … یک برنامه نمونه.

یک شریک احتمالی مجبور نیست تعهد مالی بزرگی در پیش بگیرد. من فقط به آنها می گویم که یک یا دو نمونه را امتحان کنید تا ببینید آیا آنها حتی قبل از تصمیم گیری ابتدا محصولات ما را دوست دارند یا نه. من آنها را به اینجا می فرستم: http://trysomesamples.com

و آنها می توانند از چای شگفت انگیز Iaso یا قهوه Delgada یا NRG محصول انرژی ما یا حتی چای با طیف گسترده استفاده کنند!

در اینجا بهترین قسمت است. نمونه ها رایگان هستند! بله … فقط 4.95 دلار برای حمل و نقل و حمل و نقل پرداخت کنید و نمونه ها برای شما ارسال می شوند.

فکر می کنید ارائه یک نمونه رایگان از محصولات استثنایی ایجاد یک تجارت مستحکم را برای شما آسان می کند؟ من کردم. هنوز انجام میدهم. و دارد

علاوه بر همه اینها ، TLC دارای پخش زنده روزانه ، جلسات آموزشی هفتگی ، برنامه های ماهانه تور است و آنها همیشه با یک پشتیبانی 24 ساعته از مشتری فقط یک تماس تلفنی دارند.

این شرکتی است که واقعاً به شرکای خود (Life Changers) اهمیت می دهد. و به طور روزمره ، آنها اطمینان حاصل می کنند که ما در مورد محصولات و پتانسیل درآمد نامحدود خود از سلامتی و الهام بخشی برخوردار هستیم.

خودتان یک نمونه را امتحان کنید و ببینید آیا می خواهید به دیگران در ایجاد Total Life Changes کمک کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا