دنیای وب

نوشتن اطلاعیه مطبوعاتی و ارائه راهنمای سئو می تواند باعث رونق سایت شما شود

چگونه نوشتن مطبوعات با نوشتن مقاله متفاوت است؟

فقط نوشتن قالب است ، در غیر این صورت همه چیز دقیقاً یکسان است. مطبوعات خوب طراحی شده فوراً توجه رسانه ها را به خود جلب می کنند و اطلاعات را سریعتر از آنچه تصور می کنید منتشر می کنند. برخی از نکات مفید برای نوشتن یک خبر قوی

قالب های انتشار مطبوعات: دستورالعمل های تاریخ که نشان می دهد انتشار محصول یا خدمات فوری یا زودتر است ، شامل اطلاعات تماس با هویت شما می باشد تا رسانه ها بتوانند با شما تماس بگیرند ، آدرسی که حاوی جزئیات واضح اما مهم محصول یا خدمات در چند سطر باشد و همچنین جذاب باشد. توجه خواننده. این عنوان به شکلی نوشته شده است که خوانندگان را به ادامه خواندن مقاله انگیزه می دهد. خلاصه اطلاعات سپس در یک یا دو خط نوشته می شود. سپس body_release با کلمات ساده ای برای روشن شدن حقایق و مزایا همراه است. هیچ زبانی طولانی لازم نیست نکاتی برای تصمیم گیری آگاهانه برای خوانندگان مفید است. مطبوعات را با نوشتن یک یا دو خط در مورد شرکت به پایان برسانید.

محتوای آموزنده: اطمینان حاصل کنید که محتوای مطبوعاتی شایسته انتشار است. همه چیز خبری نمی شود ، بنابراین صبر کنید تا مطالب کافی منتشر شود. هرگز برای فروش محصولات یا خدمات روابط عمومی ننویسید. نوشتن مقاله تبلیغاتی به عنوان press_release اصلاً قابل قبول نیست. مطبوعات باید به همه Ws پاسخ دهد (چه کسی ، چه ، کجا ، چه موقع و چرا). جذب خواننده باید هدف اصلی باشد ، بنابراین آن را سرگرم کننده کنید.

محتوا پادشاه است: مطبوعات وقتی درست در کنار قالب صحیح نوشته می شود ؛ اطلاعات بدون پخش کلمات به طور دقیق ارائه می شود. مطالب را به روشی آسان و آسان برای خواندن بنویسید. در مرحله بعد ، در صورت تمایل ، کلمات کلیدی مرتبط با خردمندانه را اضافه کنید بدون اینکه بخواهید هرزنامه آنها را بخوانید. به عنوان مثال ، اگر شما در مورد نوشتن دستی دایرکتوری SEO SEO در حال نوشتن Press_re هستید ، از ابزار Keyword استفاده کنید که کلمات کلیدی مانند ارسال دایرکتوری ، ارسال کتابچه راهنمای کاربر ، ارسال کتابچه راهنمای کاربر ، فهرست بهینه سازی موتور جستجو و غیره را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید از آن در مطالب با حداکثر تراکم استفاده کنید. .

نقل قول ها باید با مجوز باشد: همیشه باید مجوز بگیرید تا یک نقل قول محافظت از حق چاپ در یک مطبوعات منتشر شود و منبع به آن استناد شود.

جاسازی تصاویر: اگر برخی از عکس ها گنجانده شود ، روابط عمومی جذاب تر را می خواند. متن ساده توجه خواننده را به خود جلب نمی کند. این می تواند روشی بی نظیر برای برندسازی شرکت شما باشد.

حسابرسی روابط عمومی: قبل از ارسال press_release ، باید خطاهای گرامری و خطاهای املایی را به طور کامل بررسی کرد و حداقل در دو زمان دیگر ، مطبوعات را برای شناسایی خطاها دوباره بخوانید. تحت هیچ شرایطی مطبوعات نباید مانند یک تبلیغ خوانده شود.

روش صحیح برای تایپ کردن press_release و سپس ارسال کتابچه راهنمای SEO برای خود می تواند با افزایش SERP برای سایت شما واقعاً شما را شگفت زده کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا