دنیای وب

نوشتن شغل آنلاین: "مثال نوشته شده" تقلب و چگونگی جلوگیری از آن

طرح های جعلی زیادی برای نوشتن مستقل برای کار در خانه وجود دارد. یکی از رایج ترین آنها کلاهبرداری “نمونه نوشتن” است. گرچه معمولاً هیچ هزینه ای برای شما ندارد ، زمانی که برای شما هزینه می شود – و این بزرگترین سرمایه شما به عنوان یک نویسنده مستقل است.

ممکن است در نهایت یک وقت کامل را به کار رایگان صرف کنید. در اینجا این کلاهبرداری چیست و چگونه می توان از آن جلوگیری کرد.

نحوه تقلب در نوشتن فریلنسر چگونه کار می کند

روش کار نمودار نوشتن آنلاین به این صورت است که شرکت تبلیغاتی را درج می کند که مقالات یا نوع دیگری از مطالب (به عنوان مثال پست های وبلاگ) را در مورد یک موضوع خاص جستجو می کند. هنگام درخواست ، آنها یک نمونه کتبی از شما خواهند خواست.

“عالی” ، شاید فکر کنید ، “من هفته گذشته مقاله ای در این مورد نوشتم و آن را به عنوان نمونه ارسال می کنم.”

اما آنها به شما باز می گردند که مقاله باید اصلی باشد و آنها می خواهند “توانایی شما را در نوشتن قضاوت کنند و شما را با دستورالعمل های آنها مطابقت دهید” یا سایر اصطلاحات دیگر. آنها معمولاً قول می دهند که “اگر نمونه نوشتن شما پذیرفته شود” کار در دست انجام خواهد بود.

بنابراین شما فکر می کنید ، “خوب ، فرصتی برای اقدام مداوم. این فقط 300-400 کلمه است ؛ من می توانم ظرف یک ساعت یا بیشتر خلاص شوم.”

بنابراین شما باید این کار را انجام دهید و آن را ارائه دهید. یا دیگر هرگز از آنها خبری نخواهید داشت ، و / یا اگر این را بشنوید ، آنها به شما خواهند گفت که فرم نوشتاری “دستورالعملهای آنها را قبول نکرده است ، بنابراین آنها نمی توانند از شما استفاده کنند”.

شما فکر می کنید “خوب” اینکه شما وقت خود را صرف نوشتن مقاله کرده اید آزار دهنده است ، اما منابع دیگری نیز در اختیار دارید که می توانید آنها را تبلیغ کرده و احتمالاً بفروشید.

یک روز در حالی که مشغول وبگردی بدون ذهن هستید ، به مقاله خود – در سایت آنها – به معنای واقعی کلمه برخورد می کنید. فقط ، نام شما روی آن نیست. آنها نام خود را روی آن چسبانده اند و از آن استفاده می کنند – و هرگز یک پنی به شما نمی پردازند!

اگر این اتفاق برای شما افتاده باشد ، شما را فریب داده اند.

دلیل این نوع وجود دارد مشاغل نوشتن آنلاین کلاهبرداری جزئی است – شرکت / شخص محتوای اصلی را بدون پرداخت هزینه برای آن دریافت می کند. ببینید ، آنها احتمالاً همین داستان را به صدها نویسنده مستقل که عاشق آن شده اند ، می خورند. بنابراین ، آنها صدها قطعه محتوای اصلی – به صورت رایگان دریافت می کنند.

چرا این تقلب آنلاین در نوشتن مشاغل بسیار رایج است

دلیل این کار این است که محتوا گران است و یا آنها خیلی تنبل هستند و یا خیلی احمقانه که نمی توانند به تنهایی تولید کنند. بسیاری از افراد پشت این نوع کلاهبرداری ها بازاریابان آنلاین و وابسته هستند که صدها وب سایت دارند.

پرداخت هزینه برای نوشتن محتوای اصلی و آموزنده برای سایت های خود ، هزاران دلار برای وی درآمدزایی خواهد داشت. بنابراین ، آنها برای تولید محتوا وب نویسندگان بی خبر و تازه وارد در صنعت را شکار می کنند.

چگونه از این نوع کلاهبرداری های نوشتاری آنلاین جلوگیری کنیم

بسیار شگفت آور ساده است. ننویس مطالب اصلی رایگان. اگر قصد دارند از شما استفاده کنند ، شرکتهای قانونی به شما پول می دهند تا نمونه ای بنویسید. بیشتر اوقات ، آنها آن را درخواست نمی کنند. نمونه هایی که در حال حاضر دارید بسیار خوب کار خواهند کرد. بنابراین ، این را به یاد داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا