دنیای وب

نوشتن محتوای سئو در املاک و مستغلات

کیفیت محتوایی که برای هر شرکت املاک و مستغلات و همراه با ابزارهای جستجوگرها ارسال می کنید ، میزان سفارش آنلاین برای هر شرکت املاک و مستغلات را تعیین می کند.

براساس تجربه من به عنوان یک نویسنده محتوای املاک و مستغلات سئو ، در نهایت شغل من هدایت ترافیک به وب سایت نمایندگی املاک و مستغلات است که من با نوشتن محتوا روی آن کار می کنم. با استفاده از شیوه های بهینه سازی موتور جستجو و ترغیب بازدید کنندگان سایت به تماس و به کارگیری خدمات شرکت املاک و مستغلات ، آرزوی خود را برای نوشتن برآورده می کنم. کلمه “نوشتن” را در نظر بگیرید. من در حال نوشتن هستم تا خواسته خود را برآورده کنم و تمام کلمات کلیدی را بمباران نمی کنم که اگرچه از نظر فنی رتبه بالاتری به دست می آورند اما به اندازه کافی مناسب است که یک تکه زباله باشد.

از همه گذشته ، چه کسی آن پیامک های بی فایده را که صندوق ورودی تلفن همراه شما را با پیام های املاکی تبلیغاتی ناخواسته پر می کند ، می خواند؟ یک نویسنده محتوا بودن … شما باید صداقت باشید و یک ارائه دهنده سئو باشید که باید صداقت باشید. تعادل بین این دو وجود دارد. ابتدا باید واضح باشید که در حال نوشتن برای موتورهای جستجو ، روبات یا عنکبوت نیستید.

قبل از نوشتن برای هر موضوع املاک و مستغلات ، ابتدا تمام پارامترهایی را که بر کاربران نهایی تأثیر می گذارد مطالعه می کنم و احساس واقعی زندگی در این زمینه خاص را به آنها نشان می دهم و هر گونه نگرانی را که باید در کنار ارائه تمام جزئیات بیان شود ابراز می کنم. پس از پایان دادن به خوانندگان احساس زندگی بهتر ، بهتر می شوم. آرایش همیشه باید مثل این باشد و نه برعکس.

اگر نویسنده مشتاق با آگاهی از ابزارهای سئو باشید ، ادعای زمین اینترنتی خود بسیار ساده است.

در اینجا نکاتی مفید برای تقویت توانایی شما در یک بودن ذکر شده است:

آنچه افراد جستجو می کنند را پیدا کنید: کلمات کلیدی

کلمات کلیدی خود را با دقت انتخاب کنید زیرا مهمترین قسمت بهبود محتوای شما است. اگر کلمه کلیدی شما مطابق با آنچه کاربران شما جستجو می کنند ، کار خود را به خوبی انجام داده اید. انجام تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی با ابزار پژوهش کلید واژه باعث می شود با ترکیبی از دمهای طولانی کمتر رقابتی با عبارات کلمات کلیدی گسترده تر ، دید شما را نسبت به محتوای خود افزایش دهد تا به هدف مورد نظر خود برسید.

تراکم کلمه کلیدی

تعداد زیادی را برای پر کردن نوشتار خود با کلمات کلیدی ارائه دهید. به یاد داشته باشید که محتوای همیشه باید منطقی باشد نه کلمات کلیدی. این باید محتوای اصلی شما 98٪ باشد و فقط تصاویر 2٪ از کلمات کلیدی شما را ارائه می دهد. آن را دقیق نگه دارید.

عنوان توصیفی

صرف نظر از ارائه عنوان برای نوشتار ، باید توضیحی کلی در رابطه با مقاله خود ارائه دهید.

در نقاط پخش شود

شامل نشانگرها ، گلوله ها یا شماره گذاری در وبلاگ شما به ارتباط واضح پیام شما کمک می کند.

به چشم گاو نر بزنید: هدف جغرافیایی

شما باید بدانید که خوانندگان هدف شما کجا هستند. تمرکز وب سایت شما می تواند هر چیزی باشد ، خواه از آپارتمانهای لوکس ، خریداران خانه اول ، املاک متعلق به REO ، قیمت گذاری نرخ مسطح ، خانه های تازه ساخته شده ، املاک و مستغلات تجاری ، لیست فروشندگان یا املاک و مستغلات سرمایه گذاری و غیره به عنوان مثال ، اگر کلمه کلیدی “آپارتمان لوکس در گورگائون” به شدت مورد جستجو قرار گرفت ، پس برای SEO ضروری شد که Gurgaon را به عنوان یک منطقه هدف خاص هدف قرار دهند. همچنین ضروری است که مطالب در کنار آنها تازه و آموزنده باشد. Geotargeting به وب سایت شما در منطقه اجازه می دهد ، که باعث می شود ترافیک متمرکز تر با سرعت تبدیل بالاتری انجام شود.

از کارت توییتر استفاده کنید

این محبوب ترین استراتژی توسعه نام تجاری توییتر است. انواع مختلفی از گزینه های کارت مانند خلاصه ، محصول ، عکس ، خلاصه تصویر بزرگ ، برنامه و گالری را ارائه می دهد. سپس کارت تولید سرب نیز وجود دارد. این همچنین برای تنظیمات جدید مفید است زیرا صفحات توییتر توسط موتورهای جستجوگر فهرست بندی می شوند.

پرونده های مربوط به رسانه را اضافه کنید

اضافه کردن موارد مرتبط با رسانه مانند فیلم یا عکس باعث افزایش دید می شود. اینفوگرافیک یکی دیگر از ابزارهای محبوب است که در سئو محبوبیت دارد. بخش بزرگی از اطلاعات علاوه بر محتوا ، به راحتی از طریق بازنمایی یک عکاس منتقل می شوند.

با ظهور بازاریابی آنلاین که باعث شده تا محتوای بیشتری با نرخ بالاتری روانه بازار شود ، این یک رونق تعجب آور است. در غیر این صورت ، چه کسی فکر می کرد به شما پرداخت کند تا مخلوطی از ایده های خود را بنویسید؟ از این گذشته ، این خارش شماست که می خواهید از شر آن خلاص شوید و برای آن پرداخت کنید ، هرگز از ذهنتان عبور نکرده است!

نوشتن مطالب سرانجام به منطقه بزرگی تبدیل شد و این وسعت تنها به دلیل پیشرفت تکنولوژی امکان پذیر شد. این رقم دیجیتالی شدن محتوا است که به عنوان ناجی برندها به دنبال افزایش یا حتی امضای پشتیبانی از تصویر هر سازمان ، سرنوشت دید خود را تغییر داده است. گذشته از این ، این فناوری است که قلم و شمشیر را می سازد ، اما قدرت نهایی به قلم می رود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا