دنیای وب

نوشتن مقاله بهینه سازی موتور جستجو – راه های رایج برای کسب درآمد با مقاله بهینه سازی موتور جستجو نوشتن قسمت 2

1. از بازاریابی مقاله استفاده کنید. در حالی که شما خدمات نوشتن را می فروشید ، راهی بهتر برای تبلیغ پیشنهادات خود نسبت به استفاده از مقاله وجود ندارد. گذشته از توانایی شما در ارتقاء آگاهی درباره محصول ، مقالات شما به شما در نمایش دادن استعداد نوشتن خود نیز کمک می کند. این می تواند به خریداران بالقوه کمک کند که آیا شما شخصاً مناسب نیازهای نویسندگی مقاله خود هستید.

2. وبلاگ نویسی. گذشته از مقالات خود ، می توانید از وبلاگ نیز برای گسترش دسترسی خود استفاده کنید. شما می توانید از این مورد برای به روز کردن بازار هدف خود در موضوعات جدید درباره سئو و نوشتن مقاله استفاده کنید. همچنین می توانید از این طریق برای برقراری ارتباط مداوم با مخاطبان خود استفاده کنید. آنها می توانند سوالات خود را ترک کنند و یا می توانند به پست های نقطه شما پاسخ دهند.

3. اجتماعات اینترنتی. بهترین راه برای برقراری ارتباط با گروه بزرگی از علاقه مندان پیوستن به آنها در انجمن های آنلاین که اغلب از آنها بازدید می کنند. به انجمن های مربوط به SEO بروید و بنویسید. سپس با همه اعضا مخلوط شود. مدتی بخواهید تا به سؤالات آنها پاسخ دهید نه تنها به آنها کمک کنید بلکه آنها را به این نتیجه برسید که تجارت را درک می کنید. اگر آنها پاسخ های شما را دوست دارند ، می توانید مطمئن باشید که آنها در مورد خدمات شما سؤال می کنند. این اولین قدم برای پیروزی در تجارت آنهاست.

4. تبلیغات PPC. اگر مایل هستید و قادر به صرف هزینه های تبلیغاتی خود برای دلار هستید ، برای ارتقاء سطح آگاهی محصول ، از تبلیغات با هر کلیک استفاده کنید. شما نیاز به ایجاد تبلیغات قانع کننده بر اساس کلمات کلیدی هدف خود دارید. هر بار کلیک روی تبلیغات شما صورتحساب شما دریافت می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا