دنیای وب

نوشتن مقاله و نکات دیگر برای به روزرسانی وب سایت

بسیاری از نویسندگان یک وب سایت ایجاد می کنند ، کتاب خود را به فروش می رسانند و هرگز دوباره در وب سایت خود تغییر ایجاد نمی کنند. اما این مانند باز کردن یک فروشگاه و تبلیغ نیست یا حتی علامت گذاری به عنوان “باز” ​​است. اگر راکد باشد ، وب سایت شما را پیدا نمی کند زیرا موتورهای جستجو که تعیین می کنند کدام وب سایت ها بیشترین نتایج جستجو را کسب می کنند ، دائما به دنبال محتوای جدید در وب سایت ها هستند. نویسندگانی که می خواهند کتاب بفروشند ، باید با بروزرسانی مداوم در مطالب ، نوشتن مقاله و ایجاد محتوای غنی از کلمات کلیدی برای وب سایت خود ، روی SEO تمرکز کنند.

SEO: اتصال خوانندگان به وب سایت شما

چگونه به نتایج جستجوگرها دست می یابید؟ شما دائماً محتوای جدیدی را به وب سایت خود اضافه می کنید. روش های بسیاری برای ایجاد محتوای جدید غنی از کلمات کلیدی برای سایت شما وجود دارد. یکی از بهترین ها نوشتن مقاله های کوتاه و آموزنده است. داشتن وبلاگ متصل به وب سایت خود که در آن به طور مرتب وبلاگ می کنید یا مقالات ارسال می کنید نیز مفید است.

“مقالات و وبلاگها در مورد چه؟” ممکن است بپرسید ، یا “اما من یک داستان نگار هستم ، پس چه باید درباره مقاله ها بنویسم؟” مقالات می توانند در مورد هر چیزی که مربوط به کتاب شما و موضوع آن باشد باشد. اگر کتاب غیر داستانی نوشتید ، مناسب است از مقالات “چگونه” یا آموزنده استفاده کنید. اگر در حال نوشتن رمان هستید ، می توانید داستان های کوتاهی را منتشر کنید اما می توانید در مورد نوشتن کتاب در نوع خود ، در مورد پیشینه کتاب خود ، مانند تاریخچه در پشت آن ، اگر یک رمان تاریخی است یا مکانهایی که رمان شما تنظیم شده است ، چند مقاله آموزنده و آموزشی نیز منتشر کنید. اگر در حال نوشتن رمان های عاشقانه هستید ، پس از آن مقاله هایی در مورد عاشقانه ، دوستیابی ، چگونگی پیدا کردن همراهی کامل ، آنچه عاشقانه را عالی می کند و چه چیزی باعث می شود عاشقانه بسیار عالی باشد ، منتشر کنید. برای مقالات خوب امکانات بی شماری وجود دارد ، و شما در زمینه موضوع خود متخصص هستید ، بنابراین باید به محض شروع جستجوی مطالب جدید برای شما آسان باشید.

نوشتن مقاله های عالی همچنین برای ارتقاء پروژه خود با کتاب بعدی خود بسیار عالی است. به عنوان مثال ، اگر در جستجوی کتاب آینده هستید ، برخی از مقاله ها راجع به اطلاعات جالبی که کشف می کنید بنویسید. این مقالات همچنین برای گرفتن بازخورد و دانستن نوع علاقه ای که موضوع شما در مخاطبان شما ایجاد می کند بسیار عالی است. به مقالات به عنوان یک پیش نویس خشن از کتاب بعدی خود بیاندیشید ، بنابراین دو پرنده را با یک سنگ به قتل می رسانید – می توانید این مقالات را بعداً برای این کتاب بعدی استخراج کنید در حالی که همین حالا از مقالات استفاده می کنید تا افراد برای خرید اولین کتاب به وب سایت خود بیایند.

آیا شما را هنوز از اهمیت نوشتن مقاله و به روز کردن مطالب خود قانع کرده ام؟ باشه اکنون که می دانید می خواهید این مقاله ها را بنویسید ، فراموش نکنید که هدف شما جذب خوانندگان بالقوه به وب سایت شماست و برای انجام این کار ، باید روی سئو تمرکز کنید. برای دستیابی به سئو خوب ، باید کلمات کلیدی را در مقالات خود قرار دهید و بدون استفاده از آنها ، مرتباً از آنها استفاده کنید. بنابراین ، برای مثال ، اگر کلمه کلیدی شما “عاشقانه” است ، باید در هر پاراگراف آن را چندین بار کاشت کنید ، یا حداقل یک نسخه از آن مانند “عاشقانه” را تهیه کنید. فقط آن را با کلمه کلیدی در هر سطر بیش از حد نکنید تا تکراری به نظر برسد ، بنابراین موتورهای جستجو فکر می کنند شما سعی می کنید آنها را به عمد فریب دهید. برای هر مقاله باید چند کلمه کلیدی داشته باشید ، اما بیش از ده مورد نیست. کمی بیشتر ، بنابراین روی استفاده از بهترین کلمات کلیدی ممکن تمرکز کنید. می توانید دو مورد از آنها را به طور مداوم استفاده کنید ، پس از آن اهمیت کمتری دارد که ممکن است فقط یک یا دو بار اتفاق بیفتد.

اطمینان حاصل کنید که از کلمات کلیدی دم بلند نیز استفاده می کنید – به آنها مانند تصاویر دو تا پنج کلمه کلیدی فکر کنید. به عنوان مثال ، اگر “عاشقانه” کلمه کلیدی شماست ، کلمات کلیدی با دم بلند شما ممکن است شامل: عاشقانه ویکتوریا ، عاشقانه Regent ، تعطیلات عاشقانه ، شام های عاشقانه شمع ، عاشقانه های هم جنس ، عاشقانه همجنسگرا ، فوق العاده عاشقانه ، عاشقانه بین نژادها ، دوستیابی نژادی ، پیدا کردن مرد مناسب ، پیدا کردن عشق در عصر اینترنت ، دوستیابی آنلاین ، پیدا کردن آقا مناسب – ایده بگیرید. دلیل مهم بودن کلمات کلیدی دم بلند خاص تر است. کمتر احتمال دارد که مردم “چطور آقای صحیح” را جستجو کنند “آقای درست”. بنابراین ، اگر شخصی به موتور جستجو نوشت ، “چگونه استاد صحیح را پیدا کنیم” ، کلمه کلیدی با دم بلند شما از طریق وب سایت حاوی فقط یک کلمه کلیدی نتیجه می گیرد.

همچنین ، بیش از حد از آن خودداری کنید. بگذارید خوانندگان بیشتر بخواهند. اطمینان حاصل کنید که مقالات شما نسبتاً کوتاه هستند – 2-3 صفحه در بالا یا بیش از 1500 کلمه نیست. افراد سریعتر می خوانند و دوره علاقه کمتری به صورت آنلاین دارند. اگر مقاله شما از این طولانی تر است ، آنرا به بخش هایی تقسیم کرده و آن را به صورت سری اجرا کنید. علاوه بر این ، با ایجاد کوتاه تر از به اشتراک گذاشتن تمام جزئیاتی که می دانید ، مردم احساس می کنند می خواهند اطلاعات بیشتری کسب کنند و سپس کتاب خود را خریداری کنند. نترسید به آنها بگویید که در کتاب خود موضوع را با جزئیات بیشتری پوشش می دهید.

خوانندگان خود را وادار به ماندن و بازگشت به وب سایت خود کنید

علاوه بر اتصال خوانندگان خود به وب سایت خود با مقالات خود ، می خواهید آنها را نگه دارید. مقالات شما به خوانندگان خواهند گفت که شما از موضوع خود آگاه هستید و اطلاعات مورد نظر خود را در اختیار دارید. آنها ممکن است بعد از آن کتاب شما را بخرند ، اما ممکن است همچنان بخوانند تا آخرین مطالب شما را بخوانند و از تجربه و دانش شما بیشتر بهره مند شوند. و شما می خواهید که آنها را به عقب برگردانید ، به همین دلیل می خواهید هرچه بیشتر امکان ارسال مقاله های جدید را حفظ کنید – یک بار در هفته یک هدف خوب است ، سه بار در هفته بهتر است.

ادامه کار بر روی محتوای جدید می تواند دشوار باشد ، اما همانطور که گفتم می تواند کار سرگرم کننده و راهی برای ادامه کار روی پروژه بعدی شما باشد و محتوای جدید مداوم ایجاد شده می تواند توجه خوانندگان را به خود جلب کند و کار پیش نمایش کتاب بعدی است تا خوانندگان بتوانند چشم به راه آن باشند و در در پایان ، آنها آن را خریداری می کنند.

این را هم در مورد خودتان قرار ندهید – می توانید کتابهای افراد دیگر را درمورد موضوعاتی مشابه مطالب مورد نظر خود مرور کنید ، و می توانید از متخصصان و نویسندگان دیگر در زمینه موضوعات مرتبط دعوت کنید تا مقالات کوتاه برای وب سایت خود بنویسند یا با مصاحبه با آنها در وب سایت نمایش های مهمان را انجام دهند. امیدواریم که آنها با میزبانی شما در وب سایت خود ، این علاقه را به شما برگردانند. به این ترتیب شما به مخاطبان وب سایت آنها خواهید رسید و به مخاطبان خود خواهید رسید ، در نتیجه تعداد بالقوه بازدید کنندگان و مشتریانی که می توانید بدست آورید ، افزایش می یابد.

در آخر ، فراموش نکنید که سایت خود را به راحتی استفاده کرده و به گفتگو باز کنید. مکانی را برای افراد فراهم کنید تا نظرات خود را ارسال کنند ، سوالات خود را بپرسند و همیشه به نظرات خود در سایت پاسخ دهید تا سایر بازدید کنندگان بدانند شما دوستانه ، مهربان و دانش هستید. اگر افراد سوال خوبی می پرسند ، به جای نوشتن پاسخ کوتاه به چند جمله ، از آن به عنوان فرصتی برای محتوای یک مقاله جدید استفاده کنید. اگر جواب سؤال را نمی دانید ، برخی از تحقیقات را انجام داده و آن را پیدا کنید. اگر افراد به نقص در مقاله یا اطلاعات شما مراجعه می کنند ، از آنها بخاطر اطلاعات تشکر کرده و از آن به عنوان راهی برای ورود به مکالمه استفاده می کنند. شما تعجب خواهید کرد که چند کتاب به افرادی فروخته شده است که در ابتدا نسبت به نویسنده تردید دارند و خصمانه به نظر می رسند ، اما آنها که دوستانه کمی دارند ، در پایان خرید کتاب را برای تبدیل شدن به بزرگترین هوادار خود انجام می دهند. اغلب مردم فقط می خواهند بپذیرند كه حرفی برای گفتن دارند.

همه این فعالیت ها باعث می شود تا ترافیک به وب سایت شما هدایت شود و به شما در بازگرداندن افراد کمک کند و در آخر ، بروزرسانی محتوای وب سایت شما می تواند به شما در فروش کتاب کمک کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا