دنیای وب

نوشتن وبلاگ موثر و سئو

وبلاگ نویسی برای تفریح ​​برای اوقات فراغت شما متفاوت است ، و وبلاگ نویسی به دلایل بسیار خاصی است – هدایت ترافیک به وب سایت شما کاملاً متفاوت است! هنگامی که شما یک پست وبلاگ را با هدف هدایت ترافیک به وب سایت خود می نویسید ، باید چندین نکته را در نظر داشته باشید. وبلاگ باید به راحتی بصورت آنلاین قابل کشف باشد. معنای سئو مهم است. اما اگر خواندن خوبی نیست ، از یک وبلاگ قابل کشف استفاده می کند؟ معنی خواننده بسیار مهم است.

بنابراین ، مهم نیست که شما در نوشتن وبلاگ خود چه گنجانده اید ، اطمینان حاصل کنید که بهترین علاقه خوانندگان و موتورهای جستجو را دارید. خوانندگان باید ارزش خود را در نوشتار شما بیابند و موتورهای جستجو باید بتوانند محتوای شما را خزیده و فهم کنند. نوشتن وبلاگ کمی دشوار شده است! اما اگر این چیزی است که مخاطبان شما انتظار دارند (موتور جستجو و خوانندگان نیز در آن گنجانده شده است) ، ترجیح نمی دهید روی آن کار کنید و آن را ارائه دهید؟ حق با توست و نگران نباشید ، در اینجا چند نکته برای یادآوری در حین وبلاگ نویسی وجود دارد:

  • هیچ گونه سازشی در کیفیت محتوا وجود ندارد. اگر در وهله اول مطالب غیر جالب بنویسید ، هیچ مقدار سئو کمکی نمی کند.
  • اگر موضوع شما جالب است ، اطمینان حاصل کنید که هیچ نقض “کیفیت” دیگری مانند خطاهای املایی و دستوری وجود ندارد.
  • عنوان جذاب که اثر ایجاد می کند ، جوهر نگارش وبلاگ است. خوانندگان باید تصمیم خود را برای خواندن مقاله تنها پس از نگاه به عنوان عنوان کنند. برای موتورهای جستجو – قوی ترین عبارات جستجو (کلمات کلیدی) را در عنوان وارد کنید!
  • البته این عنوان باید به وبلاگی که در ادامه می آید مرتبط باشد.
  • نوشتن وبلاگ قطعاً به معنای نوشتن اطلاعات طولانی نیست. خوب ، این به معنای کم نوشتن نیست.
  • اگر از گرافیک استفاده می کنید ، حتما از نسبت گرافیکی مناسبی به متن استفاده کنید. SEO با متن بسیار کمی مخالف است ؛ خوب خوانندگان آن را خواندن خوبی نمی دانند!
  • اگر مجبور به استفاده از گرافیک هستید ، حتماً آنها را بهینه کنید (مانند برچسب alt ، توضیحات و موارد دیگر)
  • وبلاگ نویسی یک فعالیت در حال انجام است. به یاد داشته باشید که بارها و بارها پست می کنید
  • اگر یک نوشته قدیمی وجود دارد که می توانید به آن لینک دهید یا به آن مراجعه کنید ، آن را پیوند دهید!
  • پست های خود را به سایت های محبوب شبکه های اجتماعی ارسال کنید. خوانندگانی که توسط این کانال ها جذب می شوند ، راهی عالی برای تبلیغ وب سایت شما هستند. موتور جستجو نشانه های اجتماعی را هم خوب می گیرد! مطمئن شوید که وجود دارید و هنگام جستجو و خواندن موتورهای جستجو ، وبلاگ شما وجود دارد!

هیچ راهی وجود ندارد. اما برخی از توصیه های امتحان شده و آزمایش شده وجود دارد. این تلاشی برای تهیه برخی نکات مربوط به نوشتن وبلاگ است تا به شما در ایجاد بلاگ های باورنکردنی کمک کند. نوشتن وبلاگ راهی برای ارتقاء مشاغل خود نیز هست ، بنابراین حتما از آن نهایت استفاده را ببرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا