دنیای وب

نکاتی برای تنظیم اندازه ایمیل برای مشتریان: قسمت 1


“ارزش لیست های ایمیل” را بنویسید و به بسیاری از دلایل دیگر مهم بودن لیست ایمیل در افزایش مخاطبان شما. دریافت داده های سنگین برای مشتریان پایه و اساس یک مدل کسب و کار موفق است – اما جنبه ای که باید روی آن تمرکز کنید این است که چگونه و از کجا می توان آدرس های ایمیل را دریافت کرد.
برخی از فروشندگان هستند که ایمیل های زیادی را با داده های زیادی که از هر سایتی حذف کرده اند نمایش می دهند. در حالی که دیگران از چندین منبع برای ساخت داده استفاده می کنند ، از پیام رسانی اینترنتی ، کانال های اجتماعی و رسانه های خصوصی استفاده می کنند.
دومی ممکن است بیشتر طول بکشد اما در نهایت با اشتراک سالم آدرس های ایمیل همراه خواهد بود که با گذشت زمان ادامه خواهد یافت ، در مقابل لیستی از مشتریانی که روی دکمه “هرزنامه” کلیک می کنند یا راهی برای حذف آن پیدا می کنند.
“لیست های پستی بزرگ” را در اولویت قرار ندهید
اکثر مدیران عامل و مدیر مالی از اندازه شگفت زده شده اند ، بنابراین ممکن است سخت باشد که بگوییم یک لیست کوچک متمرکز بر مشتری بهتر از یک لیست بزرگ از شرکت کنندگان غیر فعال است – یا اغلب ناامید شده است. سعی کنید این ایده را تأکید کنید که یک لیست ایمیل بزرگ لزوماً بازگشت سرمایه را تضمین نمی کند.
به طور خلاصه ، یک لیست ایمیل بزرگ نباید از کیفیت پایینی برخوردار باشد. لیستی از هزاران آدرس به ناچار دامنه و دامنه بسیار بیشتری برای پشتیبانی از توزیع لیست های معنی دار دارد. تمام کارهایی که یک خرده فروش باید انجام دهد این است که لیستی از مشتریان فعال که برای دریافت اطلاعاتی که می خواهید برای آنها ارسال شود ، انتخاب کرده اند.
بنابراین چه کاری می توان انجام داد؟ ایمیل های عالی ارسال می شود اما بهتر است یک لیست ایمیل بزرگ داشته باشید که سالم باشد.
عواملی که روی اندازه لیست ایمیل مشتری تأثیر می گذارد
مانند هر مدل تجاری ، ایمیل تغییرات زیادی را باید در نظر گرفت. در اینجا چند سوال وجود دارد که باید قبل از تعیین انتظارات غیر منتظره از خود بپرسید:
اندازه بازار:
آیا شرکت شما بازارهای جدید و در حال رشد ، بازارهای قدیمی یا بازارهای ویژه می فروشد؟
ایجاد ROI:
آیا اکنون پول کافی برای رشد موثر لیست خود دارید؟ آیا هزینه شرکت برای دستیابی به نتایج به موقع کافی است؟
ارتباط مشتری / برند:
آیا از گیرنده هایی که قبلاً با نام تجاری شما یا افراد علاقه مند به آنچه می خواهید تماس گرفته اند ایمیل دریافت می کنید؟
توضیحات مشتری:
آیا شما براساس افراد و روانشناسی لیستی از افراد مرتبط با بازار هدف خود تهیه می کنید؟ یا هیچ ارتباطی با شرکت شما ندارد؟
خرید برای یک عمر
آیا با حرکت سهام پیش بینی ها را از بالا کنترل و کنترل می کنید؟ یا فقط روی ثبت نام اول متمرکز شده اید؟
پیام و کیفیت به اشتراک گذاری:
آیا مانند نمایه خود ، آیا لیست پستی خود را از مشتریانی که سفر دوست دارند و مشتریانی که فقط در خانه به دنبال کالاهای خود هستند متفاوت می کنید؟ اگر لیست بزرگتری داشته باشید ، ممکن است مخاطبان شما بسیار متفاوت باشند.آیا پیام های شما علاقه زیادی را برانگیخته است؟
پیام های مکرر:
اگر نکته قبلی را دنبال نکنید ، ممکن است لیست مشتری شما جابجا نشود. بنابراین ، ایمیل هایی که مرتباً ارسال می شود ، مشتریان را از رای دادن یا نام بردن از شما به عنوان هرزنامه منصرف می کند. آیا بیش از حد ایمیل ارسال می کنید؟
پشتیبانی فناوری اطلاعات:
اینترنت برای حل مشکلات احتمالی به افراد متمرکز به فناوری اطلاعات نیاز دارد – و مشکلاتی بوجود می آیند ، خصوصاً در محیطهای پر داده. آیا شما از این نوع پشتیبانی برخوردار هستید؟
اندازه ایمیل قسمت کوچکی از معما است
در پایان ، لیست های ایمیل برای مشتریان – بزرگ یا کوچک – به همان اندازه از نظر کیفیت خوب هستند. دستیابی به گیرندگان جدید بر اساس علایق آنها و در نتیجه افزایش لیست ایمیل شما چالش بعدی است.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا