دنیای وب

نکاتی درباره ایجاد محصولات اطلاعاتی خود

بسیاری از افراد وقتی می دانند در محصولات رسانه ای خود چه چیزی بنویسند یا بگویند ، در تاریکی احساس می کنند. آنها به دنبال مشاوره در مورد ایجاد یک محصول اطلاعاتی از خود شما هستند ، به این امید که بتوانند اطلاعاتی را پیدا کنند که هیچ کس دیگری برای ایجاد یک محصول اطلاعاتی استفاده نکرده است. متأسفانه ، این معمولاً یک تحقیق غیرمولد است – هر چیزی که تصور کنید قبلاً نوشته شده است. نکاتی در مورد ایجاد محصولات اطلاعاتی مورد نیاز شما این است که چگونه یک محصول منحصر به فرد و مطلوب برای مشتری خود ایجاد کنید.

تعیین آنچه مشتری شما می خواهد همیشه ساده ترین کار نیست. اما روش هایی وجود دارد که می توانید این اطلاعات را پیدا کنید و سپس می توانید به معنای واقعی کلمه از این اطلاعات برای دریافت نکاتی در مورد ایجاد محصول اطلاعاتی خود استفاده کنید. شما می توانید نظرسنجی ها را در سایت خود ارسال کنید ، یا می توانید بخش سوالات متداول (FAQ) را در وب سایت خود تنظیم کنید. همچنین یک انجمن ایجاد کنید. هرچه مشتریان شما با وب سایت شما تعامل بیشتری داشته باشند ، اطلاعات بیشتری به شما کمک می کند تا محصول اطلاعاتی مورد نظر خود را ایجاد کنید.

اگر وب سایت خود را ندارید ، از اطلاعات دیگران استفاده کنید. به انجمن بپیوندید در تالارهای گفتگو شرکت کنید ، و استخراج س questionsالاتی را که مطرح می شود به عنوان یک نکته مطرح کنید. یافتن پاسخ ها را وظیفه خود قرار دهید و یادداشت برداری کنید. شما نیازی به ارسال پاسخهایی که پیدا کرده اید نیست – فقط آنها را بخاطر بسپارید و جمع آوری کنید. در پایان ، شما اطلاعات کافی برای ایجاد محصول خود را خواهید داشت. حتماً انجمن ، س forumالات متداول و نتایج نظرسنجی انجمن هایی را که به آنها اهمیت می دهید برای بررسی اطلاعات مرور کنید.

اکنون ، هنگامی که اطلاعات مربوط به محصول اطلاعاتی خود را بدست آوردید ، آماده هستید پردازش این اطلاعات را به یک محصول اطلاعاتی که می توانید بفروشید آغاز کنید. محصولات غیر محصولات می توانند کتاب های الکترونیکی ، وب سایت های ارگانیک ، گزارش ها ، فایل های صوتی ، فیلم ها ، بروشورهای کوتاه ، کتابهای با پوشش نرم طولانی تر ، بروشورهای نوع نوت بوک ، CD یا تبلت ها باشند. دی وی دی سمینارها و دوره ها نیز محصولات اطلاعاتی هستند. رویکردهای مختلفی وجود دارد که می توانید هنگام انتخاب قالب بندی محصول اطلاعاتی خود انتخاب کنید ، اما در حالت ایده آل ، باید آنچه را که فکر می کنید مشتریان شما ترجیح می دهند دنبال کنید.

نکته مهمی که باید بدانید این است که فارغ از موضوع شما ، شخص دیگری قبلاً در مورد آن چیزی گفته یا نوشته است. می توانید از این اطلاعات استفاده کنید به شرطی که از آنها کپی نکنید. استفاده از همان موضوع کپی نمی کند. استفاده از نسخه های کلمه به کلمه آنها دزدی ادبی است و این خلاف قانون است. نکته این است که شما برای یافتن اطلاعات تحقیق می کنید و سپس به نتیجه می رسید که برای محصول اطلاعاتی شما مناسب است. شما همه چیز را به قول خودتان بازنویسی می کنید و قبل از اینکه بدانید ، یک محصول اطلاعاتی برای فروش دارید!

ساده ترین راه برای سازماندهی اطلاعات ، شروع با یک موضوع بسیار خاص است که می خواهید آن را پوشش دهید. با استفاده از این مبحث ، لیستی از سوالات یا فهرست مطالب را ایجاد کنید. سپس از اطلاعاتی که پیدا کرده اید برای نوشتن فصل های خود یا پاسخ به س questionsالات استفاده کنید. خیلی زیاد طول نمیکشه معمولاً 20 پرسش و پاسخ برای شما یک فایل صوتی ، تصویری یا دی وی دی یک ساعته فراهم می کند. صد سوال منجر به یک کتاب الکترونیکی بزرگ با صفحات یا فصل های کافی می شود تا مشتری احساس کند که ارزش پول خود را دارند. همچنین می توانید فایل های متنی کوتاه تری ایجاد کنید تا آنها را در قالب PDF قرار دهید تا گزارش های اضافی به مشتریان خود ارائه دهید.

اکنون که می دانید چه باید بکنید ، دیگر به دنبال نکاتی درباره ایجاد محصولات اطلاعاتی خود نباشید ، و شروع به جستجوی اطلاعات در مورد یک موضوع محبوب مورد علاقه خود کنید. خبر خوب این است که شما لازم نیست که یک متخصص باشید – می توانید هنگام ایجاد محصول خود یاد بگیرید! طولی نکشید که شما بهترین محصول اطلاعاتی خود را در فروش خواهید داشت!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا