دنیای وب

نکاتی درباره بازاریابی از طریق ایمیل که باید بدانید

پیام های ایمیل یکی از کم سرزده ترین اشکال بازاریابی است. مشتریان می توانند هر زمان که بخواهند مشترک شوند یا اشتراک خود را لغو کنند. آنها این آزادی را دارند که آیا می خواهند با باز کردن ایمیل شما از ارائه فروش شما لذت ببرند یا آن را نادیده می گیرند و آن را مستقیماً به سطل زباله می فرستند.

این که مزاحم نباشد باعث می شود یکی از م theثرترین ها باشد. اما همچنین به دلیل اینکه مزاحم نیست ، لازم است هر پیامی ارزش خواندن را داشته باشید.

بنابراین چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که کمپین بازاریابی ایمیل شما کار می کند؟ در اینجا چند نکته راهنما آورده شده است:

1. یک استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل ایجاد کنید

بله ، ایمیل ها به عنوان ابزار بازاریابی بسیار خوب هستند. اما مانند هر شکل بازاریابی ، شما باید یک استراتژی مشخص برای تبدیل خوانندگان منفی به مشتری ایجاد کنید. یک قیف بازاریابی دقیق با هدف مشخص در هر مرحله ایجاد کنید.

2. شخصیت بگیرید

درست است که یک ایمیل کاملاً رسمی ایجاد کنید. شما را قابل اعتماد نشان می دهد. اما همچنین می تواند مشتریان را حتی قبل از رسیدن به نیمی از پیام شما آزار دهد. حفظ لحن حرفه ای اشکالی ندارد ، اما لازم است خوانندگان خود را نیز در نظر بگیرید. اگر آنها از طریق یک غریبه کاملاً ایمیلی دریافت کنند ، بهتر است متن نیمه اتوماتیک دریافت نکنند. خسته کننده است و می تواند ترسناک باشد و احتمال ارسال به سطل زباله را افزایش می دهد.

3. کوتاه نگه دارید

چیزی را که به مقاله در مجله یا روزنامه می رسد ، ننویسید. مشتری شما نیازی به دانستن تاریخچه شرکت یا مواد تشکیل دهنده محصول شما ندارد. هنوز حداقل این را برای بعد ذخیره کنید. هر حرف را در تعداد ایمیل خود قرار دهید. آن را مختصر و سرراست با موضوع بیان کنید.

4. زیاد نفرستید

“چقدر زیاد است؟”

اگر این درخواست را داشته باشید ، احتمالاً ایمیل های زیادی ارسال می کنید. هرگز بیش از یک ایمیل در روز ارسال نکنید. حتی اگر رشته ایمیل را ایجاد نمی کنید حتی برایتان مهم نباشد. حداکثر سه بار در هفته کافی است.

5- ارزش خواندن آن را فراهم کنید

مگر اینکه مشتریان شما عمداً با هدف عضویت در خبرنامه یا دریافت ایمیل های بازاریابی از شما به وب سایت شما مراجعه کرده باشند ، آنها احتمالاً ایمیل شما را به عنوان ایمیل معمولی دیگری از یک شرکت تصادفی مشاهده خواهند کرد.

اگر آنها روی ایمیل شما کلیک کردند و تصمیم به خواندن آن گرفتند ، مطمئن شوید که با ارائه چیزی به ارزش وقت خود پیام های شما را باز خواهند کرد. می توانید تخفیف یا هدیه رایگان ارائه دهید یا اطلاعات انحصاری که ممکن است برای آنها مفید باشد را در اختیار آنها قرار دهید. ایمیل ها را زیبا یا سرگرم کننده کنید. خواندن آن را سرگرم کننده و برای مشتریان خود ایجاد کنید.

6. آن را راحت کنید

درباره شرکت خود به روزرسانی کنید اطلاعاتی ارائه دهید که می تواند برای مخاطبان شما مفید باشد. بین برند خود و گیرندگان پیام های ایمیل خود اعتماد ایجاد کنید. شما می توانید تخفیف دهید و این یکی از بهترین راه های فروش محصولات شماست. اگر می توانید از فروش سخت خودداری کنید.

مانند شبکه های اجتماعی ، سئو و سایر اشکال بازاریابی ، هیچ استراتژی ایمیل متناسب با همه وجود ندارد که موفقیت را تضمین کند. در پایان روز ، همه چیز در مورد شناخت مشتریان و سفارشی کردن نیازهای آنها است. خودتان می توانید این کار را انجام دهید یا می توانید با شرکتی که خدمات ارائه می دهد همکاری کنید خدمات کمپین بازاریابی ایمیل برای کمک به شما

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا