دنیای وب

نکاتی درباره نوشتن محتوای سئو

اگر هر کسب و کاری را بصورت آنلاین اجرا کنید ، اهمیت محتوای خوب و محتوای سئو خوب را می دانید ، سئو چیست؟ SEO به (بهبود وب سایت) اشاره دارد که برای هر تجارت آنلاین بسیار مهم است.

اگر SEO را به طور مستقیم در وب سایت های خود مشاهده نمی کنید ، نکته اصلی این است که موتورهای جستجو شما را پیدا نخواهند کرد ، همه ما می دانیم که دریافت ترافیک اینترنت رایگان دشوار است و بیشتر افراد هر روز تلاش می کنند تا از این وب سایت ترافیک رایگان استفاده کنند. . به همین دلیل برای نوشتن محتوای سئو به برخی توصیه های خوب نیاز دارید و این همان چیزی است که ما در این مقاله در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

گرفتن موتورهای جستجوگر بزرگی مانند Google برای رتبه بندی سایت شما در صفحه اول ، یک چالش مداوم برای هر بازاریاب اینترنتی است. آنچه شما با آن مخالفت می کنید محتواهایی را که Google برای بازدید کنندگان خود می خواهد بدست آورید ، آنها فقط به یک محتوای عالی و منحصر به فرد می خواهند.

اینها آجیل و پیچ و مهره های کارشان است و اخیراً بازی را تغییر داده اند و به آن Panda Update گفته می شود و این موضوع باعث شده است که بسیاری از سایت های سطح بالا مانند “EzineArticles” و بسیاری از سایت های دیگر یک شبه از دست بدهند. زیرا گوگل شیوه درک محتوا را تغییر داده است.

هر چیزی که به نظر می رسد یک نسخه تکراری از راه دور است ، به طور خودکار تحریم می شود ، زیرا کل جامعه آنلاین را شوکه کرده است ، با این حال ، این افرادی هستند که فرصتی را در اینجا دیدند که به دست آوردند.

چگونه کسی می تواند از چیزی مانند این بهره مند شود ، آسان است؟

اگر می خواهیم در موتورهای جستجو رتبه خوبی کسب کنیم ، محتوای ما باید با تمرکز کلیدی بر کلمه کلیدی و با کلمات کلیدی خوب LSI متمرکز شود. LSI به عبارت دیگر به یک عبارت ابداع شده به معنای همان کلمه کلیدی به فهرست Latent Symantic اشاره می کند.

نوشتن مطالب خوب می تواند به معنای رتبه بندی خوب یا به هیچ وجه رتبه بندی نباشد ، اگر به عنوان مثال در رتبه بندی نشده باشید ، دو صفحه اول یک کلمه کلیدی خاص ، واقعاً وقت خود را تلف می کنید ، زیرا افراد شما را پیدا نمی کنند. شما باید از کلمه کلیدی خود در عنوان ، برچسب عنوان ، ابتدای جمله و در انتهای مقاله استفاده کنید.

برخی می گویند کلمات کلیدی شما باید 2-4٪ در محتوای / مقاله شما پراکنده شوند و این در وب و برای رتبه بندی بسیار مهم است. افراد و موتورهای جستجوگر مطالب باکیفیت را جستجو می کنند و اگر آنرا به آنها منتقل کنید ، برای آن پاداش می گیرید.

اگر خودتان این کار را انجام دهید ، باید تلاش کنید تا محتوای خود را بنویسید ، اگر این کتاب را نمی کنید ، در مقاله خود کلمه کلیدی خود را قرار دهید.

حال به نظر دیگر من ، اگر بتوانید درصد دقیق محتوایی را که موتورهای جستجو به دنبال آن هستند ، در کلمه کلیدی خاص خود را پیدا کنید ، چه می کنید. تصور کنید بدانید موتورهای جستجو نه تنها برای کلمه کلیدی بلکه برای کلیدهای LSI نیز می خواهند ، فکر می کنید وقتی صحبت از کلمه کلیدی خوب باشد ، مزیت خوبی نسبت به رقبای خود خواهید داشت؟ فکر کنم ممکنه

فقط فکر کنید که اگر دقیقاً می دانید که گوگل در بین 10 سایت برتر برای کلمه کلیدی خاص شما چه رتبه ای را کسب کرده است ، آنچه که گوگل مهمترین کلمه کلیدی را معرفی می کند و به خوبی آنها را رتبه بندی می کند. نه تنها این ، تصور کنید که آیا درصد دیگری را که Google در هر یک از این کلمات کلیدی قرار داده است نیز می دانستید؟

چیزی که من در اینجا در مورد آن صحبت می کنم چگالی است ، داشتن تراکم مناسب کلمات کلیدی شما را مایل به دور از رقبای خود خواهد کرد و برای گرفتن رتبه بالا در گوگل مزیت بزرگی به شما می دهد. با دانستن این نوع اطلاعات ، دقیقاً آنچه را که می خواهید به Google می دهید. نوشتن آنچه می دانید همان چیزی است که گوگل می خواهد قدرت بسیار خوبی باشد و در صفحه اول رتبه های خیلی سریع کسب خواهید کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا