دنیای وب

نکاتی در زمینه پیوند اجتماعی برای گرفتن بهترین نتایج جستجوگرها

یکی از اولین روشهای جستجوگرها خارج از صفحه است.

نشانک های اجتماعی یکی از اولین روش های سئو خارج از صفحه در کتاب های درسی ما است. خوب ، درست مثل هر فناوری دیگر ، روش هایی برای استفاده از سایت های نشانه گذاری اجتماعی نیز وجود دارد و روشهایی برای استفاده موثر از آنها وجود دارد. اگر فقط از آن استفاده کنید ، مزایایی خواهید داشت ، در حالی که استفاده موثر از آن نتایج قابل توجهی برای شما به همراه خواهد داشت. بیایید از اصول شروع کنیم.

نشانه گذاری اجتماعی چیست؟

نشانک گذاری اجتماعی شما دقیقاً پیوند شما با صفحات وب منظم است ، آن را به عنوان نوعی ابر از نشانک ها تصور کنید. هنگامی که صفحات وب را در مرورگر وب خود نشانه گذاری می کنید ، به عنوان یک نشانک معمولی عمل می کند ، با این حال ، وقتی همین کار را در یک صفحه تحت وب انجام می دهید ، به عنوان یک پیوند اجتماعی محسوب می شود. در واقع به عنوان یک بک لینک یا استراتژی SEO ساخته نشده است. در عوض ، این فقط یک روش بهتر برای افراد بود که بتوانند پیوندهایی را که ترجیح می دهند حفظ کنند تا بعداً به آنها دسترسی پیدا کنند. این صفحات واقعاً مانند صفحات زرد پیوندها به نظر می رسند ، اما با گذشت زمان افراد فهمیده اند که بک لینک به طور کلی یک م SEOلفه ضروری در سئو است و سایت های نشانک باید دوباره شما را به پیوندها بازگردانند. بنابراین از لیست پیوندهای وب ، این کار به عنوان یک رویکرد SEO آغاز شد. افراد شروع به لیست کردن سایت ها نکردند زیرا آنها می خواستند آنها را ذخیره کنند ، بلکه فقط به این دلیل بود که می خواستند برای افزایش رتبه خود از آن وب سایت پیوندی بیندازند.

دستاوردهای نشانه گذاری اجتماعی.

اکنون می فهمید که ارتباط اجتماعی شما چیست ، اما چرا این مهم است؟ این قابل درک است که آنها پیوندها را به شما باز می گردانند ، با این حال چه نوع بک لینک هستند و چرا منحصر به فرد هستند؟

راه رفتن مستقیم.

افراد به دلایلی از سایت های نشانه گذاری اجتماعی بازدید می کنند ، یکی از آنها قطعاً نشانه گذاری وب سایت های شخصی آنها است و نکته مثبت آن بررسی سایر صفحات وب است. این میزان عظیم بازدید مستقیم به وب سایتی است که می خواهید.

آیا پیوندهای وب را دنبال می کنید؟

بهترین سایت های نشانه گذاری اجتماعی از ابتدای روز تاکنون لینک های برگشت dofollow را ارائه داده اند ، که یکی از دلایل مختلف شناخته شده بودن آنهاست.

لینک های آسان

حتی اگر پیوندها در بسیاری از سایتهای نشانه های اجتماعی غیرمجاز باشند ، نکته مهم این است که این پیوندهای وب را به سرعت دریافت می کنید ، بدون نامه ، ارسال مهمان یا مشکل ایجاد می کنید. شما به سادگی نیاز به ثبت نام دارید ، که ممکن است در برخی موارد اجباری نباشد ، و شامل پیوندهای پیوندی شخصی خود باشید. ربات های موتور جستجو همچنین به طور منظم سایت های نشانک اجتماعی را خزیدن می کنند ، که نشان می دهد لینک های شما ممکن است در لحظه خزیدن ربات در آنها وارد شود.

برای موفقیت در جستجوگرها از نشانه های اجتماعی استفاده کنید.

بنابراین ، Social Bookmarks مفید است ، بیایید آن را پاداش دهیم. زیرا لینک اشتباه می تواند به پروژه های شما آسیب جدی برساند.

تغییر متن لنگر.

تنها خطایی که تقریباً هرکسی هنگام تولید هر نوع لینک وب مرتکب می شود ، استفاده مکرر از متن لنگر مشخص شده است. خوب شاید این نیم روز پیش حال خوبی داشته باشد ، این روزها؟ واقعاً زیاد نیست. تنوع متن لنگر یکی از اقدامات اصلی و کلیه اقدامات حیاتی است که می توانید هنگام ایجاد پیوند برای سایت خود انجام دهید. در اینجا یک پرونده زنده وجود دارد که آنچه من به آن اشاره کردم را نشان می دهد:

کلمه کلیدی کلمه کلیدی: بهترین برنامه Android.

متن لینک اول: بهترین برنامه اندروید.

متن پیوند دوم: پیوندهای وب قابل مارک ، نام وب سایت.

Third Anchor Text: برنامه های جالب Android.

متن پیوند چهارم: بیشتر بخوانید.

و غیره

آهسته برو

اولین لحظه ای که روی صفحه وب خود با پیوند اجتماعی قرار می گیرید ، احساس می کنید به یک مین طلا برخورد کرده اید. سیستمی که از طریق آن قطعاً می توانید هر تعداد پیوند به سمت خود را که می خواهید پاک کنید و کسی نیست که جلوی شما را بگیرد. خوش به حال ، و شیطان با نام گوگل نام خواهد برد. این شما را از ایجاد ارتباط باز نمی دارد ، بلکه فقط روش های خاص خود را برای نشان دادن نارضایتی دارد. بنابراین توصیه من این است که کند حرکت کنید. هرگز حداکثر بیش از دو پیوند در روز برای یک صفحه وب از یک سایت پیوند اجتماعی تولید نکنید.

آیا پیوندها را دنبال می کنید

این یکی بدون گفتن است ، اگر می خواهید برخی از عناصر پیوند را تکمیل کنید ، باید تقریباً در هر روز از سال دنبال کردن را لغو کنید. این دقیقاً همان کاری است که شما باید هنگام علامت گذاری وب سایت خود انجام دهید. سعی کنید از وب سایت های آنلاین استفاده کنید که پیوندهای dofollow را ارائه می دهند ، اما همچنین اطمینان حاصل کنید که فقط دنبال dofollow ها نیستید و nofollow ها را نادیده بگیرید ، زیرا این مورد نیز مهم است زیرا تنوع پیوندها خوب است.

مشخصات دقیق و مشخصات نمایه.

در زمان های مختلف ، هنگام ایجاد یک نمایه یا ایجاد یک توصیف ، شما احتمالاً داده های برابر را بارها و بارها کپی و پیست خواهید کرد. و سپس ، شما دقیقاً مانند ، Google کل مقاله را مرور نمی کند ، فقط متن های لنگر است. خوب این خیلی اشتباه است Google تقریباً برای هر متن لنگر کاملاً به کلمات کلیدی اطراف توجه می کند. بنابراین واضح است که بارها و بارها با استفاده از داده های دقیق یک برچسب تکراری منتقل می شود که به نوبه خود برای پیوندهای وب شما کاملاً سالم نیست. بنابراین سعی کنید تا حد امکان از داده های جدید با هر لینک استفاده کنید. اگرچه داده های اخیر توسعه هویت ثبت شده شما را نشان نمی دهد ، اگر در حال ایجاد پیوندهایی مانند Mr. X ، شما می توانید بارها و بارها از نام مربوطه استفاده کنید ، در واقع ایجاد یک اقتدار است.

مشروعیت داشته باشید

هنگامی که در یکی از صفحات وب مرجع اجتماعی حساب باز می کنید ، در بیشتر مواقع به سادگی ثبت نام می کنید ، پیوندهای وب خود را وارد کرده و به هیچ وجه برنخواهید گشت. در حالت ایده آل ، ایده اصلی باید ایجاد یک نمایه واقعی باشد که به طور کلی در آن وجود داشته باشد و به نظر برسد که شما برای پیوندهای وب نیستید بلکه در واقع از چارچوب استفاده می کنید. سعی کنید با نشانک ها ، صفحات اضافی و افراد در وب سایت مخلوط شوید ، اگر آنها چنین جامعه ای دارند ، هر روز پیوند ارسال نکنید و غیره

خاص بودن

تقریباً همه سایت های نشانه های اجتماعی به شما امکان می دهند دسته بندی نشانک های خود را به سادگی تنظیم کنید. بزرگترین کاری که می توانید انجام دهید این است که یک دسته بندی خاص و محدود برای وب سایت خود انتخاب کنید. این یک جز SEO دقیق SEO نیست ، اما با این وجود مهم است. در هر صورت ، به هر حال همه گروه های دیگری که به نظر می رسد میلیون ها بازدید کننده وب سایت دارند ، شلوغ خواهند شد.

یک اسکریپت KDE نباشید.

در Fiverr به راحتی می توانید دریابید که برخی از افراد می توانند با پرداخت 5 دلار آمریکا 10 هزار نشانک اجتماعی برای شما تولید کنند. خوب سراغ آنها نروید. و نباید به دنبال تمام روشهای ساخت پیوند خودکار با قیمت مناسب و در دسترس باشد. در واقع ، هر چقدر که برای ایجاد لینک مناسب باشد ، نباید از هر نوع ابزاری استفاده کنید. نه در واقع برای بوک مارک های اجتماعی ، نه برای وب 2.0 ها اساساً و نه برای هر نوع ایجاد پیوند. این کار را به صورت دستی انجام دهید و سایت شما همیشه از شما تشکر خواهد کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا