ساختمان و مسکن

نکات جدید در مورد طراحی منزل

استانداردها را برای درب جلوی خود تنظیم کنید

اولین برداشت بهترین برداشت است ، دری را بسازید که به گرمی از میهمانان شما استقبال کند. درها می توانند تأثیر عمده ای بر بازدید کنندگان بگذارند. استانداردهای درب منزل خود را به عنوان یک هدف اصلی تنظیم کنید تا افراد بیگانه حتی قبل از بازدید از آن عاشق خانه شوند.

راه خود را با آینه انجام دهید

اتاق نشیمن شما اولین چیزی است که افراد در کنار درب ورودی می بینند – بنابراین تزئین کردن آن یک ظاهر بسیار زیبا به خانه شما یک کار بسیار مهم است. از مردم در آینه ورودی دعوت کنید تا میهمانان خود را بی نظیر جلوه دهند. این نه تنها ظرافت را می افزاید بلکه باعث انعکاس نور به اندازه کافی در خانه می شود.

مبل در اتاق نشیمن زیاد صحبت می کند

اگر در هر زمان به هتل یا رستوران می روید ، می توانید متوجه شوید که مبل و صندلی های U شکل یا H شکل هستند. این امر باعث می شود افراد برای دعوت به گفتگوها با یکدیگر روبرو شوند. به همین ترتیب ، شما باید مبل و صندلی ها را در کنار یکدیگر قرار دهید. برخی افراد مبل را در گوشه اتاق قرار می دهند تا اتاق بزرگتر به نظر برسد ، اما در واقع باعث می شود اتاق شما بزرگتر به نظر برسد و احساس خالی به شما بدهد. به یاد داشته باشید که اتاق نشیمن شما یک منطقه گپ است.

مبلمان سفید باعث می شود اتاق بزرگتر به نظر برسد

اگر احساس می کنید اتاق شما کوچک است و می خواهید آن را بزرگتر جلوه دهید ، مبلمان سفید را ترجیح می دهید. مبلمان سفید این قدرت را دارد که هر اتاق را بزرگتر از آنچه در واقع است به نظر برسد. این مرحله ساده می تواند تفاوت زیادی در اتاق شما ایجاد کند.

این گالری ارزان است اما جلوه ای بسیار گران قیمت را به همراه می آورد

اتاق شما هر چه باشد ، لوازم جانبی کوچک آن می تواند احساسی کاملاً متفاوت و شگفت انگیز به شما بخشد. دیوار نمایشگاه چیزی شبیه به این است. تمام تصاویر یا هنرهای مورد علاقه خود را جمع آوری کرده و آنها را بر روی دیوارها ثابت کنید. پیشنهاد می شود از قاب های سیاه ، سفید و برنزه برای افزودن لمس زیبایی استفاده کنید. شبکه رسمی عکس قدیمی را فراموش کنید.

سبک های مختلط ترجیح داده می شوند

شما باید آن را مخلوط کرده و خانه خود را برای زیبایی بیشتر تزئین کنید. چیزهای گران قیمت و ارزان را با هم مخلوط کنید و خانه خود را تزئین کنید. هرگز تنها در یک فروشگاه خرید نکنید ، بروید و تمام فروشگاه ها را گشت و گذار کنید و بهترین ها را برای مطابقت با فروشگاه انتخاب شده کشف کنید. مخلوط کردن و تطبیق معادلات مهم برای بهترین ظاهر است. اما پایان دادن به تعدادی از الگوهای کنتراست برای جلوگیری از احساس آشفتگی مهم است.

“نه” به همان شکل بگویید

مهم است که از چهره ای خسته کننده قدیمی خداحافظی کنید. هر وقت سبک خود را تغییر دهید ظاهر منحصر به فرد خود را تغییر دهید. هرگز یک نگاه را حل نکنید زیرا تغییر همیشه خوب است.

فضای سبز به تمام اتاق ها اضافه کنید

گیاهان گران ترین هستند اما می توان از آنها به عنوان بهترین دکوراسیون برای تزئین منزل استفاده کرد. گیاهان زندگی و رنگ را به هر اتاق اضافه می کنند. نه تنها ظاهر زیبایی دارد بلکه به تمیز نگه داشتن اتاق نیز کمک می کند.

پرده ها اتاق را می سازند

بله ، پرده ها اتاق را فراهم می کنند ، اما آنها فقط در صورت انتخاب پرده مناسب اتفاق می افتند. بسته به رنگ دیوار و مبلمان موجود در اتاق ، پرده های خود را انتخاب کنید. در صورت داشتن سقف کم از پرده های بلند استفاده کنید تا سایز آنها بزرگتر شود.

در دکوراسیون منزل نقاشی از همه مهمتر است

رنگ عامل اصلی است که باعث می شود خانه شما خنک یا وحشتناک به نظر برسد. بنابراین باید با دقت انتخاب شود. رنگ و رنگی را انتخاب کنید که با مواد و مبلمان مناسب به نظر برسد. در اتاقهای کوچکتر رنگهای نرم و سبک تر ترجیح داده می شوند تا از اندازه بزرگتر به نظر برسند. رنگ های اشباع شده را در اتاق های تیره یا مات انتخاب کنید تا ظاهر به دست بیاید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا