دنیای وب

نکات رسانه های اجتماعی برای چشم انداز بیمه B2B


حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی می تواند چالشی برای دستیابی به چشم انداز B2B (سازمانی به سازمانی) باشد. بسیاری از شرکت های B2B سعی می کنند تجارت خود را به نمایش بگذارند و از طریق بازاریابی در شبکه های اجتماعی مخاطب به دست آورند. برای اطمینان از تلاش های بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، تلاش های بازاریابی خود را بهبود بخشید ، موارد زیر را در نظر بگیرید: ایجاد افراد آنلاین حضور شما در رسانه های اجتماعی باید دارای ویژگی های کاملاً مشخصی باشد. اطلاعاتی ، مرتبط ، جذاب ، به موقع و مرتبط مواردی هستند که حساب های برتر رسانه های اجتماعی B2B را هنگام ایجاد شخصیت در اینترنت متمایز می کنند. تصمیم بگیرید که صدای شما در اینترنت چیست. آیا شما این کار را به صورت رسمی یا غیررسمی انجام می دهید ، با مردم یا شرکت هایی مانند روزنامه نگاران یا کارمندان پشتیبانی خود صحبت می کنید؟ آیا رویدادهایی را با کارمندان شرکت به اشتراک می گذارید ، مسابقات ایجاد می کنید ، تغییرات یا مقررات حاکم بر صنعت یا همه موارد فوق را گزارش می دهید؟ هدف آژانس شما ایجاد روابط و احساس اجتماع با مشتری و دید است. اما ابتدا باید شخصیت خود را در شبکه های اجتماعی مشخص کنید. ایجاد یک استراتژی نوشتن با کارت امتیاز چشم انداز و پرسنل مشتری هنگام ایجاد استراتژی بازاریابی ، س questionsالات زیر را از خود بپرسید:

مخاطبان آنلاین شما چه کسانی هستند – و چه تعداد در این گروه هستند؟ با ایجاد کارت امتیازی Prospect شروع کنید.

کدام یک از بسترهای اجتماعی توجه اکثر این بینندگان را به خود جلب می کند؟ ممکن است مجبور شوید در سیستم عامل های مختلف جستجو کنید تا سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را پیدا کنید که بیشترین ارتباط را با مشتریان و چشم اندازهای شما دارند.

مخاطبان هدف شما چه نوع محتوایی را مهمتر می دانند؟ آیا ممکن است اینفوگرافیک ، مقاله طولانی ، اطلاعات پشتیبانی فناوری ، انتشار خبر ، به روزرسانی تنظیم مقررات یا ترکیبی از همه اینها باشد؟

اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شما در شبکه های اجتماعی چیست؟ شاید هدف شما برای مدتی فقط به اشتراک گذاشتن در داخل باشد. و هدف بلند مدت شما داشتن بودجه ای برای افزایش دید شما است.

رقبای شما چگونه از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند؟ با مطالعه روی رقبا می توانید چیزهای زیادی در مورد اینکه چه کاری باید انجام دهید و چه کاری انجام ندهید.

بازخورد درباره اخبار و قوانین مربوط به صنعت شما ارائه مشاوره درباره انتشار اخبار و تغییرات قانون صنعت راهی عالی برای نشان دادن دانش خود از صنعت و رضایت مشتری از آگاهی شما از این تغییرات است. این می تواند به بازدید بیشتر و تبلیغ بیشتر صفحات وب شما منجر شود. برای نظارت بر کلمات کلیدی صنعت و پیگیری تغییرات روند ، می توانید از هشدارهای Google و هشدارهای شبکه های اجتماعی استفاده کنید. می توانید تبلیغات و تبلیغات تجاری را مرور کنید. شما ممکن است در این زمینه به راهنمایی نیاز داشته باشید ، زیرا بودجه ها به سرعت هزینه می شوند و تلاش برای به اشتراک گذاشتن دو تصویر جذاب و یک تصویر شخصی می تواند درآمد و بازده سرمایه شما را افزایش دهد.احساس شخصیت یک پیرو محترم جستجوی حرفه ای و نشان دادن تعداد دنبال کنندگان و میزان مشارکت بالا ، نیمی از ساخت یک تجارت در شبکه های اجتماعی است. برترین پلتفرم هایی که باید به عنوان آژانس استفاده کنید ، LinkedIn ، YouTube ، Facebook ، Twitter و Google+ هستند که ممکن است از این الگو پیروی کنند ، اگرچه ممکن است در بازار هدف شما تأثیر بگذارد. LinkedIn و YouTube می توانند برای مشاغل B2B ارزشمند باشند. LinkedIn مکانی عالی برای شروع ، یک بستر بازاریابی مرکزی است. سپس از یوتیوب با یک ویدیو ، یک صدای صوتی تحت وب ، یا حتی یک سخنرانی ساده برای به روزرسانی پاورپوینت استفاده کنید. سعی کنید موارد زیر را به سرعت و با تعداد مناسب بسازید. به عنوان مثال ، می تواند 500 دنبال کننده در LinkedIn ، Twitter و Facebook داشته باشد. در ابتدا خوب است که سعی کنید سطح حرفه ای بودن و اعتماد حتی 5000 نفر یا بیشتر را انتخاب کنید.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا