دنیای وب

نکات رسانه های اجتماعی-4 کلید برای یافتن گوگل به عنوان یک خودی

استفاده کامل از اینترنت در توسعه بهترین حضور تجاری خود به معنای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل یا حداقل صفحه دوم برای هر کلمه کلیدی است. مراحل خاصی وجود دارد که باید برای کنترل این موضوع انجام شود تا به مردم و موتورهای جستجو کمک کند شما را پیدا کنند.

چگونه این کار انجام می شود؟ در اینجا چهار مرحله آسان برای تقویت نمره خود آورده شده است:

1. اگر در حال حاضر وبلاگ ندارید، کاری را که انجام می دهید متوقف کنید و آن را امروز انجام دهید. شرکت شما چه می کند و چه چیزی برای مشتریان و مشتریان بالقوه شما مهم است؟ اطلاعات داخلی را با آنها به اشتراک بگذارید، ارتباط برقرار کنید و مهمتر از همه درباره مکالمه بنویسید. سعی نکنید از طریق وبلاگ خود بفروشید. هدف آن ایجاد روابط است.

2. جایگاه خود را در میان جمعیتی که با آنها در تعامل هستید مشخص کنید. یعنی مربوط به صنعت شیکر و شیکر است. به عنوان مسافری شناخته شوید که همه چیز مربوط به جایگاه شما را می داند. در دنیای حرفه ای امروز، ارسال و برقراری ارتباط در توییتر و لینکدین یکی از راهبردهای برتر است. 10 وبلاگ برتر را در جایگاه خود پیدا کنید و بازخورد ارزشمندی را در مورد پست های وبلاگ ارسال کنید. اطمینان حاصل کنید که یک خط امضا در نظرات خود با نام خود و یک پیوند به وب سایت یا وبلاگ خود وارد کرده اید. مطالبی که ارسال می کنید باید مرتبط، ارزشمند و قابل استفاده توسط دیگران باشد.

3. همان آقا یا خانم باشید. گوگل صفحات وب را می پسندد که اغلب با اطلاعات شخصی به روز می شوند. تقریباً هر روز به وبلاگ خود پست کنید و به زودی پست های شما یک پله بالا می روند و به سایت وبلاگ شما اشاره نمی کنند. اکثر پلتفرم های وبلاگ نویسی به شما امکان می دهند پیام ها را از قبل ارسال کنید و آنها را برای ارسال در آینده سازماندهی کنید. همیشه می توانید پست های حساس را در این بین اضافه کنید.

4. مطمئن شوید که وبلاگ شما به تمام موتورهای جستجو و وبلاگ ها ارسال شده است. همچنین می توان این کار را به صورت خودکار پس از ارسال پست با گنجاندن سایت های تحویل در برنامه تحویل انجام داد. آیا شما یک کسب و کار محلی در جامعه خود هستید؟ اگر چنین است، مطمئن شوید که وب سایت و وبلاگ شما تحت یک موتور جستجوی محلی مانند جستجوی محلی Google فهرست شده است. این به مردم کمک می کند وقتی به دنبال شرکتی مانند شرکت شما در شهر شما هستند، شما را پیدا کنند. اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان کلمات کلیدی را در نمایه خود به موتورهای جستجوی محلی اضافه می کنید. شما همچنین می توانید شرکت خود را در تعدادی از موضوعات فهرست کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا