ساختمان و مسکن

نکات طراحی در زمینه صرفه جویی در مصرف انرژی در خانه

سال 2017 ، مطابق با زودیاک چینی ، سال آتش سوزی خروس است. رنگ پنتون برای سال سبز است. اگرچه رنگ سال رنگ سال است ، اما می دانید که راه های دیگری برای کفاره خانه خود برای ایده تبدیل شدن وجود دارد سبز؟ یک راه این است که خانه شما انرژی بیشتری داشته باشید. باقیمانده مقاله نکاتی در مورد چگونگی تراز کردن طراحی خانه خود با بهره وری انرژی به شما می دهد.

  • با انتخاب خود خردمند باشید – طرفداران بالای چراغ!

خنک تر ساختن منزل شما نسبت به روشن تر به نظر رسیدن انرژی بیشتری دارد. شما می توانید با نصب فن در هر اتاق و نه چراغ ، به این هدف برسید. در طول تابستان مزایای بسیار خوبی خواهید دید.

  • برچسب قیمت بالاتر همیشه از کیفیت بالایی برخوردار نیست.

وسایل بسیاری وجود دارد که شما ممکن است بخواهید برای خانه تان بخواهید. مرور اینترنت و نگاه کردن به مجلات خانگی براق ، چشم شما را به سمت بسیاری از وسایل خانه گران و شیک باز می کند. اما آیا می دانید کیفیت به معنای گران بودن نیست؟

گزینه های با کیفیت وجود دارد که بیشتر شما را به سختی به دست نمی آورد. به عنوان مثال ، حمام های ارزان قیمت آشپزخانه و آشپزخانه می توانند دارای همان اندازه صرفه جویی در مصرف انرژی نسبت به گران ترین آنها باشند. همین اصل در مورد سایر لوازم خانگی نیز صدق می کند.

  • پنجره ها روی پنجره های بیشتر

ویندوز باید از لحاظ استراتژیک در مناطقی قرار بگیرد که بتوانید مقدار مناسبی از نور طبیعی خورشید را وارد کنید. با انجام این کار ، در واقع انرژی زیادی صرفه جویی می کنید. دیگر نیازی به تبدیل زودرس فلورسنت و لامپها نخواهید داشت.

در طول روز ، هنگامی که فقط می خواهید یک فضای تاریک تر داشته باشید ، برای پوشاندن پنجره فقط به پرده های مناسب ، پرده ها یا پرده های مناسب احتیاج دارید. این نیز در ماه های زمستان مفید خواهد بود.

  • فرش و فرش را نصب کنید.

ماههای زمستان واقعا می توانند اثرات وحشتناکی به پوست ببخشند. تا این ماه ها ، شما لباس ضخیم تری دارید. همچنین چوب بیشتری در اجاق گازها می سوزید. اما آیا می دانید که می توانید روشی مؤثرتر برای به دست آوردن گرمای بیشتر در خانه خود داشته باشید؟ راز در انتخاب صحیح فرش و تابلو فرش در قسمتهای خاص خانوادگی نهفته است. گذشته از تزئینات منزل ، این دکوراسیون منزل به حفظ هوای گرم کمک می کند تا احساس گرم تری به شما بخشد.

  • بازاندیشی سقف خود را – آیا می خواهید آن را پایین تر یا بالاتر؟

سقف بالاتر نمای و احساس گسترده تری ایجاد می کند. سقف پایین روشی آسان تر برای گرم کردن یا خنک کردن خانه و کاهش هزینه های انرژی به شما می دهد.

آیا به دنبال صرفه جویی در انرژی موجود در خانه هستید؟ از تماس با کارگزار محلی املاک خود نترسید. انتخاب شما فقط ممکن است در لیست های آن باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا