دنیای وب

نکات مربوط به نوشتن SEO

نوشتن SEO چیست؟ نوشتن SEO / نوشتن حرفه ای تبلیغات ، همچنین با عنوان SEO Writing نیز شناخته می شود ، نوع جدیدی از نوشتن است ، به این معنی که محتوا به راحتی در وب نوشته می شود! در حقیقت ، کپی کردن تبلیغات در موتور جستجو بازنویسی نسخه فعلی “خلاق” است. به عبارت ساده ، نوشتن مبتنی بر کلمه کلیدی نوشتن نسخه SEO است. اما این بدان معنا نیست که نوشتن SEO فقط تلاشی برای معرفی افراد مختلف است. کلمات کلیدی که فقط به عنوان اصطلاحنامه در نسخه به نظر می رسند فقط باعث می شود آنها در موتورهای جستجو رتبه بالایی داشته باشند. موتورهای جستجو مانند Google و Yahoo! همیشه محتوای اسپم پر از کلمات کلیدی است. بنابراین ، ضمن برنامه ریزی برای نوشتن تبلیغات در موتور جستجو ، باید به استفاده شدید از کلمات کلیدی در محتوا توجه کنید.

نوشتن تبلیغات در موتور جستجو با نوشتن تبلیغات دیگر متفاوت است زیرا این مقاله هم برای موتورهای جستجو و هم برای مرورگرهای انسانی نوشته شده است. با این وجود نوشتن متون سئو کار چندان سختی نیست اما کمی پیچیده است. در اینجا نکاتی برای نوشتن حرفه‌ای SEO حرفه‌ای آورده شده است.

قبل از شروع نگارش حرفه ای ، کلمه کلیدی خود را بشناسید: اگر می دانید کدام یک از عبارات کلیدی صفحه را بهبود می بخشد ، ارائه خدمات متن بهینه سازی موتور جستجو برای شما آسان تر می شود. وقتی نوشتن را شروع کردید ، عبارات کلیدی را در طول راه با کپی کردن از بدن خود وارد کنید ، نه فقط در بند اول. برای بهترین نتیجه ، کپی خود را فقط روی دو یا سه کلمه کلیدی متمرکز کنید. برای بارگیری ابزار تحلیل کلید واژه اینجا را کلیک کنید.

تکرار عبارات کلیدی برای نوشتن متون SEO: چند بار باید از عبارات کلیدی استفاده کرد؟ “3٪ دستورالعمل” وجود دارد که می گوید 3٪ از کلمات شما باید کلمات کلیدی باشند. با این حال ، این فقط یک راهنما است. برای رسیدن به نرخ 3٪ خود را نکشید. به یاد داشته باشید که نسخه شما باید فروخته شود و توجه موتورها را به خود جلب کند. با مجبور کردن بی اهمیت بودن کلمات کلیدی ، یک کپی خوب را خراب نکنید. بنابراین حتماً هنگام برنامه ریزی برای نوشتن تبلیغات در موتور جستجو ، کلمات کلیدی خود را تکرار کنید. به منظور بررسی تراکم کلمه کلیدی برای صفحه وب خود ، آن را به صورت رایگان در اینجا بارگیری کنید.

شما باید بدانید که وب سایت چیست؟ همه چیز قبل از شروع نوشتن متون SEO ، باید مخاطبان هدف وب سایت را بشناسید. وقتی مخاطب مورد نظر خود را می شناسید ؛ کلمات کلیدی خود را می شناسید ؛ اکنون می توانید این دو را گرد هم آورید تا نسخه جذاب و مرتبط موتورهای جستجو را ایجاد کنید. به عنوان مثال ، اگر وب سایت شما خدمات توسعه و طراحی وب را ارائه می دهد ، بر این اساس کلمات کلیدی را هدف قرار دهید.

طول بهینه شده متن در صفحه: توصیه می شود که متن کافی در صفحه اصلی خود و صفحات بخش مهم داشته باشید تا متن موتور جستجوی مؤثر را بنویسید. موتورهای جستجو دوست دارند بین 250 تا 500 کلمه متنی را در یک صفحه مشاهده کنند تا اهمیت کلمات کلیدی خود را ارزیابی کنند. بگذارید ابتدای متن صفحه حاوی کلمات کلیدی مهم شما باشد. برخی موتورهای جستجو عمیقاً در صفحه شما نمی خوانند. به این ترتیب ، اهمیت پیدا می کند که متن اصلی را با کلمات کلیدی بخوانند. از قرار دادن پیوند در تصاویر خودداری کنید. موتورهای جستجو نمی توانند تصاویر را بخوانند.

نوشتن تبلیغات حرفه ای با CSS (شیوه نامه های آبشار): CSS یا شیوه نامه های آبشار زبان شیوه نامه هایی است که به شما اجازه می دهد چگونه صفحه خود را به مرورگر بگویید. CSS می تواند برای کنترل قالب بندی متن استفاده شود ، بنابراین جذابیت بصری متن را در عناوین حفظ می کند. این شیوه ارائه اسناد را از محتوا جدا می کند ، بنابراین نگهداری سایت را ساده می کند. این شامل مشخصات مربوط به نوع فونت مورد استفاده ، مسافت ها ، رنگ ، حاشیه ، مرزها و غیره می باشد. می خواهید درباره CSS اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اینجا کلیک کنید.

موتور جستجوی متا تگ کپی برداری: از برچسب های متا برای ارائه اطلاعات به خزنده های موتور جستجو استفاده می شود که بازدید کننده انسان ممکن است علاقه ای به آن نداشته باشد. لازم به ذکر است که هنگام ایجاد صفحات وب ، برچسب های متا HTML ضروری نیستند ، اما جستجوگرها به کمک SEO می تواند کمک بزرگی باشد. به راحتی توسط وب مسترها اداره می شود ، برخی از برچسب های متا (کلمات کلیدی ، عنوان و توضیحات) اهمیتی را که تا چند سال پیش از آنها لذت می برد از دست دادند. ابزارهایی در دسترس است که بطور خودکار تگ های متا تولید می کنند. برای بارگیری ابزار اینجا را کلیک کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا