دنیای وب

نکات مفیدی برای مبتدیان آنلاین

در همه جا ، اوج و هیجان از داشتن یک تجارت آنلاین بسیار زیاد است. فرصت های بسیاری از طراحی وب ، بازاریابی وابسته ، بازاریابی شبکه ای ، نظرسنجی های پرداخت شده و غیره وجود دارد. این روش های خوبی برای تولید درآمد است به شرط آنکه روش های صحیحی را بدانید.

بسته به نحوه نگاه کردن به آن ، ایده خوبی است که وقتی کارمند می شوید ، شروع کنید. اگر کارها به درستی انجام نشود ، این امر شما را در منطقه امن قرار خواهد داد.

آنچه باید بدانید

قبل از شروع ، باید درک کنید که کسب و کار آنلاین برای رشد زمان نیاز دارد. با معلم جعلی بی رحمانه ای که وعده ایجاد درآمد فوری را با کلیک یک دکمه می دهد ، طعمه نشوید. چنین روش هایی وجود ندارد. برای موفقیت در بازاریابی اینترنتی موارد خاصی وجود دارد که شما باید آنها را دنبال کنید.

ابتدا باید درباره نوع تجارت آنلاین مورد نظر خود تصمیم بگیرید. گزینه های گوناگونی در خارج وجود دارد و ممکن است همه شما مناسب نباشد. در اینجا موارد متداول شما ممکن است هنگام گشت و گذار در اینترنت با آنها روبرو شوید.

  • بازاریابی وابسته
  • طراحی وب سایت
  • بررسی های پرداخت شده
  • تجارت الکترونیک
  • وبلاگ نویسی

صرف نظر از کدام یک از موارد فوق شما را انتخاب می کنید ، همه چیز به یک عامل اصلی کاهش می یابد که میزان ترافیک است. ممکن است یک وب سایت با طراحی مناسب داشته باشید اما اگر ترافیکی وجود نداشته باشد این به معنای تجارت نیست. Traffic اصطلاحی کلی است که برای توصیف افرادی که از وبلاگ ها یا وب سایت های شما بازدید می کنند ، استفاده می شود.

به منظور ایجاد ترافیک و یا مراجعه افراد به وب سایت شما ، قبل از تصمیم به راه اندازی وب سایت یا وبلاگ ، مواردی وجود دارد که باید از ابتدا انجام دهید. همچنین ممکن است شما بخواهید فاکتورهای زیر را در وب سایت خود اعمال کنید تا بتواند توسط موتورهای جستجو بسیار رتبه بندی شود و این باعث می شود افراد بیشتری به وب سایت شما مراجعه کنند.

مرحله 1. جستجوی کلمات کلیدی

این مهمترین کاری است که حتی قبل از تهیه وب سایت خود و ثبت نام دامنه خود باید انجام دهید. اصطلاح کلمه کلیدی برای توصیف کلمات خاص که معمولاً توسط کاربران وب استفاده می شود برای یافتن یک محصول یا صفحه تجاری از طریق موتورهای جستجو مانند Google ، Yahoo ، Bing ، Alexa و غیره استفاده می شود. ممکن است لازم باشد ابزار کلید واژه Google برای انجام این کار

کلمات کلیدی می توانند هم در عنوان وب سایت شما و هم در محتوای صفحه شما مورد استفاده قرار گیرند ، اما استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی می تواند باعث شود موتورهای جستجوگر وب سایت شما را نادیده بگیرند.

مرحله 2. نام دامنه و هاستینگ را ثبت کنید

اکنون که کلید واژه های خود را جستجو کردید ، می توانید آنها را به نام دامنه خود وارد کنید. این برای برخی از بازاریابان آنلاین الزامی است ، اما من ترجیح می دهم که از یک نام دامنه عمومی برخوردار باشم تا بتوانم از آن برای سایر موارد نیز استفاده کنم. برای مبتدیانی که هیچ ایده ای از نام دامنه و هاستینگ ندارند ، بگذارید آن را از نظر مسکن بگذارم:

نام دامنه – این آدرس منزل شماست

میزبانی – این مکان خانه شماست ، مکانی که در آن زندگی می کنید.

بنابراین کاربران وب که می خواهند از وب سایت شما بازدید کنند ، باید برای دسترسی به وب سایت شما ، نام دامنه یا آدرس وب سایت را وارد کنند. از آنجا که بیشتر کاربران وب شما را نمی شناسند ، آنها معمولاً در سؤالاتی مانند “چگونه چربی از دست بدهم” یا “از کجا می توانم کیک های خوشمزه بخرم” می نویسند اینجاست که کلمات کلیدی نقش اساسی را ایفا می کنند.

اگر میزبان وب خود را تنظیم می کنید ، توصیه می شود که میزبانی وب سایت خود را پرداخت کنید. می توانید با هر یک از ارائه دهندگان میزبانی موجود مانند GoDaddy.com ، BlueHost.com ، HostGator.com میزبانی کنید ، یا ممکن است مشترکانی مانند Wordpress.com ، Blogger.com ، Weebly.com و غیره را ترجیح دهید.

مرحله 3. تهیه و بهینه سازی وب سایت خود

پس از ثبت نام برای میزبانی وب و همچنین نام دامنه خود ، زمان آن است که وب سایت خود را تنظیم کنید. مواردی وجود دارد که باید آنها را یادداشت کنید زیرا این امر همچنین بر رتبه بندی موتورهای جستجو شما تأثیر می گذارد. فاکتورها عبارتند از:

ظواهر – برای وب سایت خود ، یک موضوع ساده را انتخاب کنید. این امر به شما کمک می کند تا رفقای موتور جستجو به راحتی برای اطلاعات به وب سایت خود مراجعه کنند. مباحث پیچیده مانع از کار موتورهای جستجو می شود.

عنوان ها ، توضیحات متا و کلمات کلیدی – با پر کردن عناوین و توضیحات متا علاوه بر کلمات کلیدی مورد نظر خود ، هر مقاله را بهبود ببخشید. این به موتور جستجو کمک می کند تا به راحتی محتوای سایت شما را درک کند. وقتی موتورهای جستجو محتوای وب شما را درک می کنند ، مراجعه موتورهای جستجو به وب سایت شما را آسان می کند.

نقشه سایت – این یک عامل بسیار مهم است که در وب سایت خود به آن نیاز دارید. این یک نقشه برای موتورهای جستجو خواهد بود تا بتوانید به راحتی مطالب مورد نیاز را در وب سایت خود پیدا کنید.

مرحله 4. محتوای سایت

این ممکن است وسوسه انگیز باشد که مقاله ای غنی از کلمه کلیدی ایجاد کنید که اگر شما برای یک کلمه کلیدی رتبه بندی نکنید ، برای یک کلمه دیگر طبقه بندی می شوید. اینجاست که اشتباه بسیاری از بازاریاب های آنلاین جدید نهفته است. اصطلاح “کلمات کلیدی غنی” به معنای استفاده از یک کلمه کلیدی به صورت کم مصرف در طول مقاله است.

مقاله ای پر از کلمات کلیدی مختلف باعث سردرگمی موتورهای جستجو می شود و این امر در بدترین حالت وب سایت شما را نادیده می گیرد. پس حتما فقط برای یک مقاله یک کلمه کلیدی را دنبال کرده و استفاده کنید.

مرحله 5. ایجاد ترافیک

پس از انتشار وب سایت خود ، شروع به ایجاد بک لینک از جهت های مختلف کنید. یکی از متداول ترین روشهای مورد استفاده ، استفاده از شبکه های اجتماعی مانند توییتر و فیس بوک است.

برخی ترجیح می دهند ترافیک فوری را به وب سایت خود ایجاد کنند. می توانید از گزینه هایی مانند تبلیغات برای هر کلیک (PPC) استفاده کنید. اگر تازه کار را شروع کرده اید و بودجه کم شده است ، این روش برای شما مناسب نخواهد بود زیرا Google برای کلمات کلیدی مختلف نرخ های متفاوتی دارد. هرچه بیشتر از کلمه کلیدی استفاده کنید ، نرخی که باید برای آن کلمه کلیدی خاص پرداخت کنید ، بالاتر است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا