دنیای وب

نکات و ترفندهایی برای پیدا کردن درایورهای جعلی در جیفی

بازار جهانی اینفلوئنسر در حال رشد است. امروزه، برندها بیشتر به پلتفرم‌های بازاریابی تأثیرگذار رسانه‌های اجتماعی و مشارکت تأثیرگذاران متکی هستند. اما با آن اینفلوئنسرهای جعلی در حال افزایش هستند. این برای اکثر برندهایی که واقعاً به بازگشت سرمایه خود اهمیت می دهند به یک مشکل تبدیل شده است. با افزایش تعداد اینفلوئنسرهای جعلی، شناسایی اینفلوئنسرهای غیرقابل اعتماد بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است.

اگر نمی‌خواهید در نهایت با یک اینفلوئنسر جعلی شریک شوید و پول خود را هدر دهید، در اینجا چند نکته و ترفند برای جستجوی اینفلوئنسرهای تقلبی وجود دارد:

1. تجزیه و تحلیل میزان دریافت اینفلوئنسر

اگر اینفلوئنسر جعلی را در نظر بگیرید، آسان است. داشتن میلیون‌ها فالوور باید تعامل بالایی را برای کمپین بازاریابی تأثیرگذار شما ایجاد کند. اگر اعداد تراکنش با انتظارات شما مطابقت نداشته باشد، این احتمال وجود دارد که اینفلوئنسر فالوورهای جعلی به دست آورده باشد. شما باید تعامل هر هزار فالوور را بررسی کنید و معیارها را تجزیه و تحلیل کنید تا تصویر واقعی را آشکار کنید.

2. نگاهی دقیق تر به تفاوت های انتقال بیندازید

فالوورهای جعلی اغلب با انتشار محتوا در کانال های رسانه های اجتماعی ناسازگار هستند. این یک پرچم قرمز است که می تواند به شما کمک کند فعالان رسانه های اجتماعی جعلی را شناسایی کنید. اگرچه اینفلوئنسرهای واقعی به طور منظم محتوای خود را منتشر می کنند، اما تقلبی ها برنامه مشخصی برای جذب مخاطب خود ندارند. آنها قصد انجام این کار را ندارند و این به وضوح در تعداد پست های آنها منعکس شده است.

3. رشد فالوورهای اینفلوئنسر را اندازه گیری کنید

تجزیه و تحلیل رشد فالوورهای یک اینفلوئنسر در طول زمان نشان می‌دهد که واقعی یا جعلی است. این محتمل ترین معیار برای شناسایی فعالان رسانه های اجتماعی جعلی است. در حالی که تعداد اینفلوئنسرهای واقعی به مرور زمان در پایه فالوورها افزایش می یابد، جعلی ها افزایش یا کاهش ناگهانی در رشد فالوورهای خود را نشان می دهند. با خرید فالوورهای تقلبی، رشد فالوور به اوج خود می رسد.

4. تجزیه و تحلیل اینکه آیا اینفلوئنسر با فالوورها درگیر است یا نه

اینفلوئنسرهای واقعی همیشه با مخاطبانی که علایق مشابهی دارند در تماس هستند. آنها با پاسخ دادن فعالانه به نظرات و سؤالات آنها، محتوا را برای تعامل با جامعه ارسال می کنند. با این حال، همه این فعالیت ها زمان بر هستند. به همین دلیل است که تقلبی ها هرگز فرو نمی ریزند. او ترجیح می دهد ساکت باشد. یک علامت هشدار می گوید که او جعلی است و برای همکاری مناسب نیست.

نتیجه

به دنبال یک اینفلوئنسر تقلبی اولین کاری است که باید قبل از در نظر گرفتن آن در کمپین بازاریابی اینفلوئنسر خود انجام دهید. شما باید به نمایه آنها در یک پلتفرم بازاریابی تأثیرگذار رسانه های اجتماعی معتبر نگاه کنید و پس از بررسی کامل با یک مشارکت اینفلوئنسر همراه شوید. نکات بالا را در ذهن داشته باشید تا به شما در این راه کمک کند. یک اینفلوئنسر غیرقابل اعتماد مشکلات زیادی را برای برند شما به ارمغان می آورد. قبل از شروع کار با آن باید در بررسی کیفیت آن سختگیر باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا