دنیای وب

نکات و ترفندهای اساسی SEO

توضیحات اساسی:

جستجوگرها یا اغلب به عنوان مؤلفه SEO به عنوان مؤلفه ای از بازاریابی موتور جستجو شناخته می شود که فرایند رتبه بندی موتور جستجو در موقعیت بالا هنگام بازدید کنندگان یا کاربران در جستجوی کلمات کلیدی خاص است.

در اینجا مراحل ساده ای برای دنبال کردن آورده شده است:

بهینه سازی در صفحه

1. برچسب متا که اختصاص داده شده است ، مانند عنوان تعریف ، توضیحات و کلمات کلیدی ، اینها مهمترین برچسب هایی هستند که موتور جستجو تمام وقت می خواند.

عنوان متا یا عنوان صفحه به عنوانی در بالای مرورگرهای شما اشاره دارد و همچنین می توانید در نتایج موتور جستجو مشاهده کنید.

توضیحات برچسب متا به شما امکان می دهد تا روی توضیحات (بازدید کنندگان) صفحه تأثیر بگذارید.

تگ های متا لیستی از کلمات کلیدی یا عباراتی است که شما برای این صفحه خاص هدف گذاری کرده اید.

این برچسب متا چیست؟

برچسب های متا بین بخش تگ header قرار می گیرند:

</p> <blockquote><p> <title>آدرس اصلی شما در اینجا است</title><br/> <meta name="DESCRIPTION" content="Your keyword rich marketing sales meta description goes here"><br/> <meta name="KEYWORDS" content="your keywords,separated by a comma,but not a space, like, busby seo test"> </p></blockquote> <p>

2. اطلاعات موجود در وب سایت محتوای آن است ، کلمات کلیدی مربوط به محتوای خود را قرار دهید. توجه داشته باشید ، کلمات کلیدی شما باید در محتوای شما ظاهر شوند زیرا برخی موتورهای جستجو وب سایت شما را مجازات می کنند. محتوا همچنین خاصیت بازدید کنندگان و موتورهای جستجو شما است. من SEO Busby را به عنوان یک کلمه کلیدی اضافه می کنم.

پیوندهای داخلی برای سئو بسیار مهم هستند ، همیشه پیوندهای خراب یا صفحه گمشده را حذف کنید و اطمینان حاصل کنید که ربات ها / عنکبوت های موتور جستجو به تمام صفحات شما دسترسی دارند

Anchor Text متنی است که برای پیوند در صفحه یا خارج از صفحه مشاهده می کنید ، همیشه کلمات کلیدی خود را در متن لینک لینک های داخلی خود بگنجانید ، این مهم است که موتورهای جستجو را از کلمات کلیدی مورد نظر خود مطلع کنید.

متن پنهان متنی است که با رنگ پس زمینه شما مطابقت دارد (همان رنگ متن و همچنین رنگ پس زمینه در صفحه شما) و برای یک بازدید کننده معمولی قابل مشاهده نیست ، هرگز از کلمات متنی مخفی برای کلمات کلیدی خود استفاده نکنید ، زیرا موتورهای جستجوگر سایت شما را از فهرست یا نتایج جستجو خود حذف می کنند!

نکات اساسی سئو غیررسمی یا غیررسمی

این پیشرفت خارج از صفحه یا وب سایت شما است و قدرتمندترین روش برای تغییر موقعیت شما در صفحات نتایج موتور جستجو یا SERP ها است.

مواد تشکیل دهنده عبارتند از:

پیوندهای خارجی قدرتمندترین فاکتورهای سئو هستند ؛ موتورهای جستجوگر مانند گوگل گفت: اگر وب سایتهای خوبی وجود دارند که به سایت شما پیوند می خورند ، باید محتوای خوبی داشته باشید. به همین دلیل است که آنها رتبه بالاتری به شما می دهند.

PageRank یا Google Page Rank – PR کیفیت کیفیت صفحاتی است که نشان می دهد سایت شما از مقدار کمتری دارد. برای PageRank Checker ، می توانید بر روی مرورگر خود مانند Firefox یا Internet Expolorer در آن نصب کنید http://toolbar.google.com

بدنه پیوندهای خارجی به صفحات شما بیشترین تأثیر را در موقعیت موتور جستجوی شما دارد. اگر تعداد بیشتری از افراد با تغییرات مختلف کلمات کلیدی شما در متن پیوند به سایت شما پیوند دارند ، این امر به شما کمک می کند تا این اصطلاحات جستجو را افزایش دهید.

محتوای خارج از صفحه: محتوای صفحاتی که به شما پیوند دارند برای سئو بسیار مهم است و هرچه محتوای بیشتر به کلمات کلیدی شما مرتبط باشد ، پیوندهای به دست آمده قوی تر می شوند.

پیوندهای خروجی پیوندهایی هستند که تأثیر عمده ای در سایت شما دارند. همیشه مطمئن شوید که به سایت های خوب یا مرتبط پیوند می دهید.

اینها کلمات نهایی برای نکات اساسی SEO نیستند ، اما من سعی کردم نکات برتر را دوباره و پیشرفته ترین نکات سئو ارسال کنم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا