دنیای وب

نکات و ترفندهای بازاریابی اجتماعی برای سال 2018


همانطور که در سال جدید وارد فصل جدیدی می شوید ، وقت آن است که به استراتژی های موثر بازاریابی برای تجارت کوچک خود فکر کنید. برای جلو ماندن از رقابت ، باید استراتژی بازاریابی خود را طوری تنظیم کنید که بتوانید از روندهای موجود و بازارهای در حال رشد در بخشهای مختلف صنعت بهره ببرید. بخش كسب و كار كوچك در چند سال اخير بسيار تغيير كرده است و هميشه در جريان بودن اين تغييرات يك چالش است. در اینجا برخی از نکات بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای جلوگیری از رقابت در سال 2018 آورده شده است.

قابلیت مشاهده خود را افزایش دهید – دلیل اصلی فروش گسترده در شبکه های اجتماعی این است که افراد زیادی اوقات خود را در آنجا می گذرانند. شما نمی توانید در یک صفحه خاص قابلیت مشاهده کار و شخصیت آنلاین خود را افزایش دهید. در طول سال 2017 ، این موارد زیادی را دیدم و کمی سرم را تکان دادم. من مطمئن نیستم که چرا یک اشتباه در این مورد می تواند به نام تجاری شما آسیب برساند. اگر بزرگترین نگرانی شما ایده ناخواسته هرزنامه است ، می توانید با کلیک روی دکمه مسدود کردن و به روزرسانی حساب خود ، آن را کنترل و رفع کنید. هدف این است که مخاطبان خود را درگیر کنید و به تولید منجر شوید. اطمینان حاصل کنید که بخشی از استراتژی شبکه های اجتماعی شما به هدف شما رسیده است و مردم آن را می بینند. حضور خود در شبکه های اجتماعی را تقویت کنید. این برای بقای برند شما مهم است. افزایش دید شما باعث ایجاد ترافیک می شود و شما را به تعامل دعوت می کند.

تمرکز روی تلفن – بیشتر جستجوها و بازدید از وب سایت از طریق تلفن همراه انجام می شود. متأسفانه ، اکثر شرکت ها هنوز موبایل را در استراتژی های بازاریابی خود قرار نمی دهند. حتماً محتوای وب سایت و دارایی های دیجیتال خود را برای کاربران تلفن همراه در سال جاری بهبود ببخشید. این باعث افزایش ROI شما در تمام کانال های دیجیتال می شود و باعث افزایش بازدید به وب سایت شما می شود تا میزان بازدید به موتورهای جستجو افزایش یابد. من فقط در مورد سرعت و تحویل صحبت نمی کنم ، اما در واقع تجربه کاربر را با جستجوی وب سایت ، بازاریابی ، دسترسی به طراحی ، مرور و استفاده عمومی از تلفن همراه بهبود می بخشد.

ارتباطات را در اولویت قرار دهید – شما باید در رسانه های اجتماعی متصل شوید. این یک جعبه صابونی نیست که شما بخواهید بیانیه دهید. این طراحی شده است برای اتصال مردم در سراسر جهان است. مهم نیست که “پیروان” شما در رسانه های اجتماعی چقدر بزرگ هستند اگر کسی به آنها گوش نمی دهد. نظارت خوب باعث می شود شما احساس خوبی داشته باشید که بدون پیامی که آنها دنبال می کنند ، ممکن است تأثیر قابل توجهی در برند شما نداشته باشد. مهمترین چیز اعتیاد است. گفتگوها به شما امکان می دهد آنچه را که منجر به فروش و مشتریان وفادار می شود ، به اشتراک بگذارید. همچنین امسال باید اطمینان حاصل کنید که پیام شما جدید و مرتبط با مخاطبان شما است ، بررسی های مکرر مشتریان خود را به عنوان یک موضوع در نظر بگیرید. این سطح از ارتباطات باعث تقویت برند شما می شود.

برنامه – تنظیم تقویم و برنامه برای امسال باید در بالای لیست باشد. اگر هنوز شروع نکرده اید ، دیروز زمان مناسب است.تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی خوب است. آنها لیدهای خوبی ایجاد می کنند. اما ، همچنین یادگیری نحوه ایجاد ترافیک ایمن ، قابل پیش بینی و کسر از ترافیکی که مشتری و مشتری می شود ، بسیار مهم است ، به طوری که شرکت ها در کنار آنها یا بدون آنها بمانند. این فقط با تولید کبد بالا در دسترس است. تنها چیزی که لازم است این است که برخی کمی تلاش کنند ، و چند تاکتیک سازگار را امتحان کنند. اگر می خواهید وقت خود را صرف کنید ، می توانید مشخصات یک شرکت و یک وب سایت با خریداران زیادی داشته باشید بدون اینکه هزینه های نجومی را برای تبلیغات پولی خرج کنید. به عنوان یک صاحب مشاغل و خالق محتوا ، بخشی از وظیفه شما انتقال اطلاعات جالب در مورد محصولات و خدمات خود به مشتریان است. محتوای عالی ، عناوین جالب ، بک لینک ، سئو شخصی ، بازاریابی و بازاریابی از طریق ایمیل باعث ایجاد ترافیک و فروش بسیار زیاد و ایمن قبل از تبلیغات در شبکه های اجتماعی شده است. هنوز هم آنجا

بارگذاری فیلم – فیلمها بلافاصله در بین مصرف کنندگان محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. بسیاری از سیستم عامل های مهم رسانه های اجتماعی سرمایه گذاری بیشتری در بهبود مهارت های بارگذاری ویدیو خود دارند و بنابراین. این زمان جدیدی برای بازاریابی در منزل و همچنین جذب مشتری است. این یک مارک تجاری است که در 12 ماه گذشته و آینده برند تقویت شده است. ایده خوبی است که امسال به او در استراتژی تجارت کمک کنید.

به طور کلی ، هرچه برنامه بازاریابی اجتماعی خاص و استراتژیک تری داشته باشید ، اجرای آن نیز م moreثرتر خواهد بود. چه توییتر ، چه فیس بوک ، چه پینترست و چه اینستاگرام ، می توانید بازاریابی زیادی انجام دهید و ضمن ارزش دادن به مشتریان ، مشتریان و خوانندگان ، لحظات جدیدی را برای خود رقم بزنید. استراتژی بازاریابی خود را بیش از حد در رسانه های اجتماعی گسترش ندهید. تعادل کلیدی است. همیشه مشتریان و مخاطبان خود را در ذهن داشته باشید. یک هدف خوب بازاریابی اقدامات شما را راهنمایی می کند ، اما همچنین معیار موفقیت یا شکست شما خواهد بود.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا