دنیای وب

نکات کاربردی بازاریابی رسانه های اجتماعی – 7 نشانه برتر که شما بیش از حد در رسانه های اجتماعی درگیر هستید

بازاریابی رسانه های اجتماعی به ما دسترسی بیشتری نسبت به قبل می دهد. در فرهنگ “در حال رشد” ما، برخی تعجب می کنند که آیا می توان بیش از حد درگیر آن شد.

به عنوان مثال سوزان موشارت، مادری استرالیایی، تمام خانواده خود از جمله 3 نوجوان را به مدت 6 ماه از داشتن وسایل الکترونیکی محروم کرد. او داستان آنها را در کتاب “زمستان قطع ارتباط ما” (عنوان خوب) می گوید.

به مدت 6 ماه توصیه نمی کنم دوشاخه را جدا کنید. من از شما می خواهم که هوشیار باشید تا ببینید آیا واقعاً بیش از حد درگیر هستید یا خیر. و اگر متوجه شدید که … ممکن است گاهی اوقات برای یک هفته یا یک آخر هفته دوشاخه را جدا کنید.

برای این کار، در اینجا 7 نشانه اصلی وجود دارد که ممکن است بیش از حد درگیر آن باشید:

1. به نظر شما آیفون بدون آب برای دوش یا سینک، منطقی است؟ – آیا تا به حال از حمام یا حمام بیرون آمده اید تا توییت های خود را بررسی کنید؟ یا اس ام اس ورودی هست؟

یک ویدیوی Strange Al Yankovic به نام “White and Nerdy” وجود دارد که شخصیت اصلی را با یک دکل نشان می دهد که به او اجازه می دهد با لپ تاپ خود در دوش کار کند. می ترسیدم برایم معنی داشته باشد.

2. در حین رابطه جنسی توییت کردید – قسم می خورم که خلقش نکردم. من داستان‌هایی از افرادی شنیده‌ام که واقعاً توییت می‌کنند یا پیامک می‌فرستند. در مورد یک قاتل احساسات صحبت کنید!

اما همین امر در مورد توییت‌ها یا پیامک‌ها نیز صدق می‌کند، زمانی که با خانواده یا دوستان برای شام بیرون می‌روید. صحبت نکنید و پیامک ارسال نکنید. بی ادب افراد واقعی منتظر تعامل با شما هستند. مراقب باشید و حضور داشته باشید.

3. شما معتقدید که “دنیای واقعی فیزیک” فقط افزوده ای به زندگی آنلاین شماست – به نظر می رسد در افراد زیر 25 سال که هرگز دنیای محرومی را نشناخته اند شیوع بیشتری داشته باشد. اگر نگاهتان را از تلفن خود دور کنید و فکر کنید “اوه بله، واقعی است” ممکن است به این معنی باشد که شما هستید. وقتی خبرهای خوبی دریافت می کنید و اولین چیزی که فکر می کنید این است که “من نمی توانم صبر کنم تا این را در فیس بوک به اشتراک بگذارم”، ممکن است در خطر باشید.

4. وقتی “با صدای بلند می خندید” در واقع “LOL” می گویید – شنیدم که برادر بزرگ ما واقعاً این کار را کرده است. تنها چیزی که باید بگوییم OMG است. آیا ایمیل و یادداشت شما حاوی اختصارات است؟

5. شما معتقدید که کیبورد بالش خوبی می سازد – چند نفر از ما که زمان زیادی را صرف کار با رایانه خود می کنیم در انجام این کار شکست می خوریم؟ آیا متوجه شده اید که ساعت های زیادی گذشته است و احساس می کنید آنها را صرف ارسال پیام های فوری برای افرادی کرده اید که به سختی می شناسید..؟ شاید زمان آن رسیده باشد که از رایانه های همراه دور شوید.

6. در حین یک فیلم به سینما پیام می دهید و معتقدید که هیچ کس نور گوشی شما را نمی بیند – مگر فوری، لازم نیست. در حالی که آنجا هستید از فعالیت هایی که در آن شرکت می کنید لذت ببرید. نتیجه تخلف باید تمیز کردن کف تئاتر باشد. با زبانت

7. وقتی دوستان یا خانواده شما در فیس بوک یا توییتر نیستند، به ندرت با آنها صحبت می کنید – مطمئن شوید که هنوز با مردم به صورت واقعی در تماس هستید.

در حالی که نزدیک ترین دنیای متصل مزایای زیادی برای مشاغل و مشتریان دارد، خطراتی نیز وجود دارد. شما می خواهید بتوانید روابط IRL یا “در زندگی واقعی” ایجاد و حفظ کنید. مانند همه چیز، تعادل مهم است.

بسیاری از مردم از فناوری برای پنهان کردن و جدا کردن خود از زندگی واقعی و روابط واقعی استفاده می کنند. شاید به این دلیل است که آنها به اعتماد واقعی نیاز دارند و خطر آسیب برای شما وجود دارد. اما روابط واقعی تقریباً هر روز هفته برنده می شوند.

اگر به هر یک از این سؤالات پاسخ «بله» بدهید، ممکن است زمان آن رسیده باشد که حتی برای 24 ساعت متوقف شوید. بیرون بروید و با افراد واقعی در دنیای واقعی صحبت کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا