دنیای وب

نگارش بازاریابی: چگونه مشتری و مشتری بیشتری جذب کنیم


آیا وب سایت شما نتیجه مورد انتظار شما را می گیرد؟ چه تعداد بازدید کننده نشسته اند و چه تعداد اقدام می کنند؟
امیدوارم لیست را انتخاب کنید یا بهتر از آن ، چیزی بخرید. در عوض ، بسیاری می گویند “هو هو” و از بین می روند و ناپدید می شوند. چه باید بکنیم
مقالات را در وب سایت خود ویرایش کنید. یا یک صفحه فروش سفارشی با نوشتن بازاریابی قدرتمند ایجاد کنید – که نوشتن نیز نامیده می شود.
چگونه قدرت نوشتن را در بازاریابی می بینم
حدود 10 سال پیش ، من یک معلم انگلیسی و یک معلم گرامر بودم. و سپس بازاریابی را در اینترنت پیدا کردم.
شخصاً متوجه می شوم که وقتی برخی نامه های فروش را می خوانم ، نمی توانم به سرعت کارت اعتباری را از جیبم بیرون بیاورم تا آنچه را که می فروشند خریداری کنم.
“چی .؟” فکر کردم
من به دلیل توانایی در یادگیری زبانی که برای بسیج استفاده می شود به این منطقه علاقه مند شدم. این نویسندگان ، بیشتر از آنچه فکر می کردم ، استاد اقناع هستند.
و همزمان ایمیل من از AWAI – در مورد لیستی از 6 تصویر – دریافت کردم.
و بله ، آن نامه ها بسیار قانع کننده بودند. من چنان غرق شدم که خیلی زود افتخار گفتن کامل آن را پیدا کردم و شروع به مطالعه آن کردم.
من می دانم که تا زمانی که می توانم با زبان کار کنم ، توانایی صحبت کردن برای من چیز خوبی است. و به نظر من
من اولین مشتری خود را که یک شرکت حقوقی بود ، دریافت کردم وقتی دوره خود را به پایان رساندم. سرانجام ، آکادمی را ترک کردم تا بازاریابی تمام وقت را دنبال کنم.
تبلیغ با تبلیغ ، AKA بازاریابی چیست؟
دسته ها چندین دسته دارند و همه آنها با هم کار می کنند. در اینجا پنج نکته اساسی وجود دارد که باید بخاطر بسپارید:

نامه فروش
نوشتن بازاریابی وب سایت
صفحه انتخاب
گزارش مغناطیسی و پیش فروش
برای بازاریابی ایمیل بنویسید

نحوه کار آن در اینجا است:
نامه فروش یا صفحه فروش یک وب سایت مستقل با مقالات جذاب است که سعی در فروش محصول یا خدمات دارد.
نکته اصلی این است که بازدیدکنندگان را بخوانید تا زمانی که محصول یا خدمات به آنها ارائه شود.
نوشتن بازاریابی وب سایت کمی “تجاری” و شخصی تر است و برای جلب بازدیدکنندگان و خواندن آنها طراحی شده است. اگر آنها تصمیم نگیرند مسئولیت را بر عهده بگیرند ، حتی بیشتر.
صفحه انتخاب گزینه های مختلفی را برای خوانندگانی که ممکن است در معرض خطر باشند ارائه می دهد. در ازای یک “هدیه رایگان” جذاب که به عنوان آهنربا سرب شناخته می شود ، شما یک آدرس ایمیل به بازدیدکنندگان ارائه می دهید تا بتوانید آنها را دنبال کنید – و با آنها ارتباط برقرار کنید.
برخی از این آهنرباهای سربی گزارش های پیش از فروش هستند – گزارش های ویژه ای که اطلاعاتی را درباره موضوعات خاصی که بازدیدکنندگان به آن علاقه دارند ، ارائه می دهند.
آنها همچنین به خوانندگان یادآوری می کنند که آنها به “گام بعدی” نیاز دارند و می خواهند – یک پیشنهاد مناسب در گزارش ، معمولاً با پیوند به صفحه فروش.ایمیل مارکتینگ – این مرحله بزرگ بعدی است
هنگامی که بازدیدکنندگان برای نام جدید ثبت نام کردند ، می توانید یک سری ایمیل های احتیاطی برای آنها ارسال کنید. آنها به آنها کمک می کنند تا شما را بشناسند ، دوست داشته و به شما اعتماد کنند.
در نهایت ، این ایمیل ها بسیاری از آنها را متقاعد می کند که مشتری شما شوند و آنچه را که شما ارائه می دهید یا پیشنهاد می دهید ، خریداری کنند.
آیا همه خرید می کنند؟ مشخص نیست ، اما درصد بالاتری از بازدیدکنندگان نسبت به اینکه ایمیل پیگیری ندارند خرید می کنند.
مطمئناً هرچه ایمیل بهتر باشد افراد بیشتری اقدام خواهند کرد!
بازاریابی بیشتری بنویسید
در همین حال ، روش های زیادی برای استفاده از قدرت نوشتن در بازاریابی یا نوشتن وجود دارد.
آیا تا به حال فیلمی (تجاری) تماشا کرده اید که واقعاً بی پایان به نظر برسد و واقعاً می خواهید کار دیگری انجام دهید اما نمی توانستید؟ و آیا وقتی کار تمام شد ، آیا می توانید آن سرویس را ارائه دهید؟
میدونی! من هم این را می نویسم. شخصی داستان گفته شده در فیلم را ساخته است!
پیام ها و تبلیغات در شبکه های اجتماعی نیز همین است.
چگونه می توانید از نوشتن بازاریابی بهره مند شوید؟
اگر وب سایت شما همان چیزی نیست که مشتریان و مشتریان شما انتظار دارند ، اکنون زمان آن فرا رسیده است که راه های تقویت نوشتن بازاریابی خود را بشناسید.
برای کار با آن می توانید از نکات بالا استفاده کنید. یا ممکن است از نویسندگان باتجربه پاسخ بگیرید.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا