دنیای وب

نگاهی به مزایای پینگ در سایت و صفحات آن

بازاریابی اینترنتی دست کم از زمان ظهور وب 2.0 با جهش و کران پیشرفت کرده است و سیستم عامل هایی مانند وردپرس به افراد بی تجربه این قدرت را داده اند که در یک چشم بر هم زدن وب سایت خود را ایجاد کنند. ابزارهای مختلفی برای کمک به مردم در گسترش تجارت آنلاین خود ساخته شده است ، یکی از برجسته ترین موارد “پینگ” است. با این حال ، به نظر می رسد بسیاری از افراد هنوز در مورد دستور ping ابهام ندارند ، نیازی به ذکر مزایای پینگ سایت شما و صفحات آن نیست.

به ساده ترین شکل ممکن ، در واقع pinging به تعدادی از دایرکتوری ها و موتورهای جستجوگر مختلف اجازه می دهد که بدانند چیز جدیدی در وب سایت شما اضافه یا به روز شده است. تست پینگ توسط تعدادی از وب سایت های ارائه دهنده خدمات انجام می شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که URL وب سایت خود را وارد کنید ، دکمه مناسب را فشار دهید و وب سایت از طریق شبکه ارسال می شود.

بنابراین ، استفاده از دستور ping در سایت و صفحات آن چه مزایایی دارد؟ از این گذشته ، اینطور نیست که شما فقط با ارسال سیگنال به موتورهای جستجو کاری اساسی انجام دهید … یا اینطور هستید؟ همچنین این اتفاق می افتد ، هنگامی که وب سایت شما تحت فشار موتورهای جستجو قرار دارد ، موارد زیادی اتفاق می افتد. برای مبتدیان ، شما به موتورهای جستجو علامت می دهید که فعالیتی در وب سایت شما وجود دارد ، که ربات های بیشتری را به جستجوی سایت شما دعوت می کند و محتوای جدید سریعتر نمایه می شود تا در موتورهای جستجو ظاهر شود. در کل ، وقتی موتورهای جستجو تصمیم می گیرند نتایج را نشان دهند یا نه ، و تعریف سریعتر محتوای جدید ، وضعیت و اهمیت سایت شما را به طور اساسی افزایش می دهد.

چرا دقیقاً باید اتصال هر صفحه از وب سایت خود را آزمایش کنید؟ این بیشتر به دلیل نحوه فهرست بندی وب سایت توسط موتورهای جستجو است. آنها بجای نمایه سازی آن به صورت كلی ، این كار را به صورت صفحه به صفحه انجام می دهند. به هر حال ، وقتی افراد به دنبال اطلاعات خاصی می گردند ، می خواهند بدون نیاز به تحقیق اضافی ، به مکانی دقیق که می توانند پیدا کنند ، هدایت شوند. پینگ کردن هر یک از صفحات به صورت جداگانه شانس شما را برای نشان دادن در موتورهای جستجو افزایش می دهد ، بنابراین بازدید شما افزایش می یابد.

بنابراین ، به طور خلاصه ، مزایای آزمایش سایت و اتصال صفحه ساده و ارزش تلاش را دارد: وب سایت شما سریعتر نمایه می شود ، از نظر نتایج موتور جستجو ارزش بیشتری به آن داده می شود و محتوای جدید نمایه می شود زودتر نیز

بنابراین دقیقاً چگونه قرار است اتصال وب سایت خود را آزمایش کنید؟ خوب ، همانطور که به طور خلاصه در بالا ذکر کردیم ، برخی از سایت ها به شما امکان می دهند اتصال سایت خود را با موتورهای جستجو مختلف آزمایش کنید … این روش دستی برای انجام این کار است. بسته به نوع شغلی که قصد دارید آن را اداره کنید یا قصد راه اندازی آن را دارید ، می توانید متوجه شوید که این کار زمان زیادی از شما را می گیرد. گزینه دیگر در قالب برنامه ای که اساساً از آن برای شما مراقبت می کند ، تست اتصال وب سایت خود در چندین مکان با کلیک یک دکمه است. چندین مورد از این برنامه ها برای انتخاب وجود دارد و قسمت خوب آن این است که معمولاً هزینه زیادی ندارند ، در صورت وجود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا