دنیای وب

نگهداری دانش آموزان در مدرسه هنرهای رزمی

مردم به هر دلیلی از دعوا دست کشیدند. شاید کلاس شما آنچه را که مردم در هنرهای رزمی می خواهند ارائه نمی دهد. یک دانش آموز ممکن است زندگی اجتماعی پیچیده ای داشته باشد که شروع به اهمیت بیشتری می کند. مردم شغل خود را تغییر می دهند و مجبورند شهرها را جابجا کنند.

همیشه یک نرخ طبیعی ترک تحصیل برای همه مدارس وجود خواهد داشت. با این حال، آنچه شما باید بدانید این است که چه عناصری از مدرسه خود را می توانید تغییر دهید تا میزان ماندگاری خود را افزایش دهید و میزان ترک تحصیل خود را کاهش دهید.

درجه بندی و برنامه درسی

در حالی که نمرات برای پیشرفت مدرسه ضروری نیست، آنها چیزی است که دانش آموزان در مدرسه می خواهند. مردم همیشه وقتی در مورد هنرهای رزمی صحبت می کنند می پرسند که کمربند چیست، حتی اگر نمی دانند معنی آن چیست. “کمربند سیاه” کانون موفقیت است. برخی از مدارس آن را به راحتی ارائه می دهند، اما برخی دیگر محتاطانه تر هستند.

یادداشت ها همچنین به افراد تمرکز بر موفقیت و روشی برای سنجش خود در رابطه با دیگران می دهد. این برنامه ساختاری را برای کلاس شما فراهم می کند و همچنین طراحی کلاس ها را با دانستن اینکه به کجا می روید آسان می کند.

ساختار

مربیگری دانش آموز همچنین در مورد طراحی کلاس شما برای همه است. اگر نرخ بازنشستگی شما اغلب در حدود بهبودی است، مثلاً بلافاصله پس از کمربند مشکی، می‌دانید که مشکل اینجاست. شاید برای نمره بالاتر نیاز به بهبود بیشتری داشته باشید. اغلب وقتی دانش آموزی به کمربند مشکی می رسد، برای او تغییر می کند.

از آنها انتظار می رود بیشتر آموزش دهند و این می تواند منجر به درگیری شود. شاید آنها هم کلاس خود را می خواهند و این می تواند منجر به تضاد منافع شود. بسیاری از مردم می خواهند احساس کنند که در حال پیشرفت هستند و شما باید مطمئن شوید که می توانید این کار را در کلاس خود انجام دهید.

مهارت های شما

اگر دانش آموزان شما باور داشته باشند که می توانند از شما یاد بگیرند، می مانند. آیا هنوز در حال یادگیری و پیشرفت هستید یا فقط در حال استراحت هستید؟ وقتی دانش آموزی باور کند که به مهارت های شما دست یافته است، بعید است که متوقف شود. حتی وفادارترین دانش آموزان شما تا زمانی که چیز دیگری برای ارائه به آنها نداشته باشید، متوقف نمی شوند، جز اینکه به دانش آموزان خود آموزش دهید و به شما در ساختن مدرسه کمک کنید.

-ماروترا

البته تجارت هنگام ساخت مدرسه هنرهای رزمی مهم است. اگر فقط بر تبلیغات دهان به دهان تکیه کنید، حاضر به ساخت مدرسه خود نیستید. اگر شهرت داشته باشید و تنها مدرسه در منطقه خود باشید، این می تواند موثر باشد. با این حال، برای ساختن مدرسه و حفظ دانش آموزان خود، به مدرسه ای نیاز دارید که مردم بخواهند در آن شرکت کنند. هیچ کس نمی خواهد به یک مدرسه کوچک فقیر و بدون دانش آموز برود. بعد از مدتی مردم به جای دیگری می روند. حتی دانش آموزان بزرگتر شما به یک مدرسه کامل برای آموزش افراد نیاز دارند. فروش مدرسه شما به هر شکلی از تبلیغات یک راه عالی برای جلب توجه دانش آموزان است.

باورها/افکار شما

وقتی مدرسه ای را باز کردم، فکر می کردم همه دوان دوان خواهند آمد. فقط به این دلیل که به آنچه در این سال‌ها در زندگی‌ام گذاشته‌ام فکر می‌کردم، فکر می‌کردم دیگران هم می‌دانند که ارزشش را دارد. این نیست! تا اینکه به دیدگاه جدیدی در مورد چیزهایی رسیدم که زیاد تبلیغ نکردم. من فقط فکر می کردم این خبر منتشر می شود و برای او کار می کند. چقدر می دانم!

تمام تصورات (کاذب) دیگر در مورد خود و مدرسه شما پیامدهایی خواهد داشت: اعمال و باورهای شما دانش آموزان شما را سانسور می کند، باورهای شما در مورد تبلیغات، نمرات، برنامه درسی، فعالیت های مدرسه و غیره. جایگاه شما در مبارزه بزرگتر. جامعه. دانستن بیشتر در مورد اینکه چگونه در مورد مدرسه خود فکر می کنید ارزش وقت شما را دارد. اگر جنبه‌های خاصی از مدرسه‌تان شما را آزار می‌دهد، می‌توانید حدس بزنید که اینها مناطقی هستند که باید در آن کار کنید. بیمه، نمرات، دانش آموزان ارشد، سفرهای کلاسی، اردوها و سایر فعالیت ها همگی در اداره مدرسه شما نقش دارند. چه مناطقی ممکن است برای شما ناراحت کننده باشد؟

سرعت کلاس/شخصیت

همه در مورد اینکه بهترین سرعت برای کلاس چیست توافق ندارند. برخی از افراد به کلاس‌های با اکتان بالا با تمرینات هوازی زیاد نیاز دارند، برخی دیگر باید بیشتر روی تکنیک و سرعت آهسته‌تر تمرکز کنند. به همین ترتیب شخصیت شما برخی از دانش آموزان را خوشحال می کند و دیگران را خوشحال نمی کند. تا زمانی که با دانش آموزان خود صادق باشید و کلاس را خوب، جالب و سرگرم کننده نگه دارید، مردم همچنان به کلاس شما خواهند آمد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا