نیاز به بازاریابی اجتماعی در سال 2013

سال گذشته بسیاری از جنبه های کل بخش IT را باز کرده است. اپل با دیدن قلب هایش از لطف ، تبدیل گوشی های BlackBerry به تلفن های هوشمند ، استیو جابز را از دست داد ، اما آیفون 5 در سال 2012 و بیشتر به عنوان یک دستگاه اصلی موبایل ظاهر شد. اما خبر منسوخ شده راه اندازی فیس بوک ، یک سایت رسانه های اجتماعی ، در NASDAQ است. در چند ماه گذشته ، فروش سهام فیس بوک به زیر قیمت IPO رسیده است و اعلامیه های اخیر به موضوعات کمکی نکرده اند. برخی از بازاریابان اجتماعی در برابر انتقاد از قرار دادن تبلیغات فیس بوک در صفحات خود و توانایی چنین کمپین های جذاب PPC برای هدف قرار دادن گروه های خاص کاربر ، از دست داده اند. 2012. در حقیقت ، بسیاری از شرکت های بازاریابی تصمیم گرفته اند به جای بهبود بازدید وب سایت و جذب مشتری های بالقوه ، از تبلیغات Google PPC استفاده کنند. دلایل اصلی اینکه بسیاری از شرکت ها به دنبال بازاریابی اجتماعی هستند این است: برای تقویت روابط مشتری از طریق بازاریابی اجتماعی ، اکثر شرکت ها در صنایع مختلف از توسعه نرم افزار شروع می کنند تا همیشه در اتومبیل به دنبال ارتباط نزدیک با مشتری هستند. در این حالت ، بازاریابی اجتماعی روشی سریع و ارزان برای ارائه تخفیف های قدرتمند ، پیشنهادات محدود و غیره به شرکت ها می دهد. برای برقراری ارتباط قوی با گروههای مشتری انتخاب شده. بهبود انتخاب برند و آگاهی از نام تجاری در بین گروه ها مشتریان موجود ، این شکل از بازاریابی می تواند نقش مهمی در ارتقا انتخاب های خاص برند داشته باشد. این به افزایش تعامل مشتری کمک می کند و باعث بهبود تصویر برند و همچنین خط اصلی شرکت می شود. علاوه بر این ، این سیستم بازاریابی می تواند با بهبود و ایجاد روابط بین گروه های مشتری ، آگاهی را برای گروه کاربر هدف بهبود بخشد تا درک کلی از محصول / خدمات را بهبود بخشد. ایجاد انواع مالکان زمین در شرکت را تسهیل می کند. شرکت کنندگان مشتری ، تأمین کننده یا شریک یا توسعه دهنده نرم افزار در خارج از شرکت یا ارائه دهنده خدمات تضمین کیفیت هستند. این شکل از بازاریابی به اینگونه شرکت کنندگان اجازه می دهد تقاضای خود را با یک شرکت متوسط ​​در میان بگذارند. این روابط بهبود یافته به شرکت ها کمک می کند تا به سرعت با فضای کسب و کار خود سازگار شوند و در بازار رقابت کنند. افزایش درآمد از طریق مشتریان جدید این شکل از بازاریابی می تواند یکی از راه های جذب مشتری جدید و همچنین خواندن خانه های جدید باشد. علاوه بر این ، بهبود توزیع اطلاعات به بازیگران اصلی شرکت می تواند نقش مهمی در توسعه محصولات جدید و همچنین ارتقا innovation نوآوری سازمانی برای بهبود موقعیت سازمان در بازار داشته باشد. “به طور کلی ، این شرکت ها در حال توسعه نرم افزار جاوا یا توسعه تلفن همراه هستند. این مهمترین دلایلی است که یک شرکت بازاریابی اجتماعی باید از آن استفاده کند ، اما سوال این است که توانایی یک وب سایت شبکه وجود دارد. social این مزایا را برای بهبود فراهم می کند. این شرکت سرانجام در سال 2012 ورشکست شد. آینده بازاریابی اجتماعی هرگونه تصور غلطی که بازاریابی اجتماعی به آنها می کند می تواند یک شرکت را به آینده نزدیک سوق دهد.در سال 2013 ، ما می توانیم بازاریابی اجتماعی را در زمینه های اضافی بازاریابی مانند تبلیغات PPC ، تبلیغات تلویزیونی و غیره وارد کنیم. مانند سایر روندها ، امید است که این بازاریابی جدید به سایر فعالیتهای بازاریابی تبدیل شود که سازمانها اغلب از آنها استفاده می کنند. مشتریان جدید ، سرعت بخشیدن به توسعه و ورود به بازارهای جدید. در سال های آینده نیز می توان انتظار داشت که استفاده از تکنیک های مختلف بهینه سازی شبکه های اجتماعی را برای کمک به شرکت ها در تلاش مشابه افزایش دهیم. بر فروش تمرکز کنید و بخشی را که می خواهند رشد دهند هدف قرار دهید. انتظار می رود گسترش تعداد تلفن های همراه ، تبلت ها و دستگاه های تلفن همراه به برنامه های موبایلی با هدف بهبود مسئولیت اجتماعی شرکت های مختلف ، به ویژه شرکت هایی که در بخش SME کار می کنند ، تبدیل شود.
.

مشاور سئو و طراحی سایت

سلام امید دندان نما هستم مشاور بازاریابی و متخصص طراحی سایت و سئو که در سال 81 وارد دنیای برنامه نویسی شدم و از سال 1386 وارد دنیای بازاریابی و مدرک لیسانس ارتباطات از روی علاقه رفتم گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا