دنیای وب

هدایای تقدیر و تشکر عالی و مفید که باید در طی یک بیماری همه گیر انجام شود

از ماه مارس ، بیشتر کارکنانی که می توانند از خانه کار کنند ، بوده اند. اگرچه ممکن است در ابتدا متناسب باشد ، اما به سرعت خسته شد. در گذشته ، تعامل روزمره با همکاران با یکدیگر ارتباط برقرار می کرد و روحیه تیمی را حفظ می کرد.

جلسات بزرگنمایی آن را قطع نمی کند. کارمندان برای اینکه انگیزه خود را حفظ کنند باید احساس قدردانی کنند ، خصوصاً وقتی در خانه تنها هستند. مشتریانی که من برای چک کردن یا ناهار در خانه استفاده می کردم نیز قرنطینه شده اند. بیشتر و بیشتر افراد در اینترنت چیزهایی را جستجو می کنند. وفاداری ها گسترش می یابد. افراد فقط بصورت آنلاین سفارش می دهند و در صورت عدم رضایت ، کالا را پس می دهند و به تامین کننده بعدی مراجعه می کنند. چگونه وفاداری و مشارکت مشتری خود را حفظ کنیم؟

در اینجا جایی است که موارد تبلیغاتی سرگرم کننده و مفید تأثیرگذار خواهد بود. سایت جالب ایده ها coolanduseful.logoshop.com است. این به شما وسایل و موارد بی نظیری می دهد که مورد استقبال قرار می گیرند. از لباس راحتی که آرم شما روی آن قرار دارد قدردانی می شود. یک ژاکت یا پیراهن گرمکن گرم فکر کنید زیرا آنها در خانه خود زندگی می کنند. برای ارزش بیشتر ، طرح همه گیر خنده دار یا صادقانه یا آرم را اضافه کنید. آن را برای ارزش بیشتر شخصی کنید. هر کس یک عنصر یا م technicalلفه فنی جالب را برای فضای کاری خود دوست دارد. همه ماسک می زنند اما از بو متنفرند! چگونه می توان در مورد اسپری ایمن و م effectiveثر که در خارج از ماسک قرار گرفته است و یک روغن ضروری با رایحه ساحل ، گل رز ، مارگاریتا ، آب نبات پنبه ای است ، استفاده کرد … شما و شرکت شما در مورد یک مورد کوچک به نام Crumbee با آرم خود چطور؟ باتری مورد مانند یک جارو برقی کوچک کار می کند که تمام آلودگی ها و خرده ریزهای لپ تاپ ، صفحه کلید و میز را به خود جذب می کند. در مورد یک توپ فشرده اسکویشی نرم چطور؟ چه کسی این روزها عصبی نیست. یک بار دیگر آن را علامت گذاری کنید و میز کارمند یا مشتری خود را حفظ کنید. اکنون همه به میکروب علاقه مند هستند و این در آینده نیز خواهد بود. در مورد موردی که می تواند از شر میکروب های تلفن همراه ، ماسک ، کلیدها یا کنترل از راه دور خلاص شود ، چطور؟ باز هم با نام تجاری شما موردی است که سالها با آن شخص می ماند و مورد استقبال قرار می گیرد.

اگر به فکر کردن در مورد موردی نیاز دارید ، از طریق ایمیل به من ایمیل کنید steve@solutionsink4u.com.

نکته ای که باید به یاد داشته باشید این است که با واکسن ها این اپیدمی سرانجام پایان می یابد و ما می خواهیم مشتریان و کارمندان خود را به جلو سوق دهیم.

موفق باشید ، در امان باشید

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا