دنیای وب

هدف و عمل نوشتن مقالات موفق SEO

من از خواندن پست او بسیار هیجان زده ام! نماد Google Cut Mattts در 21 آگوست بلاگ شد و به ناخن روی سر ضربه زد (همانطور که خیلی کار می کند). عنوان این پست “مشاوره سئو: نوشتن مقاله های مفیدی است که خوانندگان از آنها دوست خواهند داشت.” این ، به خودی خود ، همه اینها را می گوید. چرا این پست هیجان انگیز است؟ این چیزی است که من سالها می گویم را تقویت می کند. خواه در حال نوشتن مطالب وب سایت یا مقاله هستید یا هر نوع کپی سئو ، ابتدا باید خواننده را در نظر بگیرید.

این روزها یک سری کالاهای بی ارزش وجود دارد که در سراسر اینترنت شناور هستند. کلمات کلیدی پر شده ، شن و ماسه بی معنی و واضح با هدف تنها تلاش برای بدست آوردن رتبه بالا نوشته شده است. دنبال کردن رتبه های بالاتر چیز بدی نیست ، اما هدف از نوشتن مقالات جستجوگرها سه بار است و نه: این بدان معنی است که تمرین باید از این هدف پیروی کند.

چرا مقاله بنویسید؟

بیایید از ابتدا شروع کنیم. چرا برای شروع کار مقالاتی بنویسید؟ در حالی که داشتن محتوای سئو در سایت شما خوب است ، اولین نگرانی شما باید ارائه اطلاعات مفید به خوانندگان شما باشد. CTS این عمل را تأیید می کند و برای بحث در مورد چرایی تهیه اطلاعات مناسب و مفید مهم است.

اگر اطلاعات مفید نباشد ، افرادی که به سایت شما مراجعه می کنند علاقه ای به خواندن آن ندارند. بله ، اگر صفحه مرتفع باشد ، ممکن است کمی ترافیک به همراه داشته باشد. اما اگر بازدید کنندگان شما فقط نگاهی به مقاله شما انداختند ، سپس روی آن کلیک کردند ، از رتبه های بالای شما چه استفاده ای می کند؟

به همین ترتیب ، اگر تصمیم دارید مقاله خود را به صورت آنلاین توزیع کنید ، دیگران کمتر احتمال دارد که مقاله شما را در سایت خود اجرا کنند. اگر کسب و کار شما اطلاعات محکمی در اختیار شما نگذارد و از نظر تحریری ضعیف باشد ، ارزش همبستگی در نظر گرفته نمی شود.

بهبود موتورها

پس از تصمیم گیری اطلاعاتی که می خواهید ارائه دهید ، می توانید تمرکز خود را به سئو تغییر دهید. نوشتن تبلیغات برای موتورها نیاز به تعادل دارد. شما هرگز نمی خواهید تجربه خواننده را برای طبقه بندی قربانی کنید. چاشنی کلمات کلیدی در متن همیشه راهی برای آتش سوزی است. عملا هیچ کس نمی خواهد مقاله (یا صفحه وب) را بخواند که دائماً همان اصطلاحات شدید را تکرار می کند.

گربه ها همچنین در پست وبلاگ خود به این موضوع پرداختند و خاطرنشان كردند كه وی در مقاله خود عبارات كلیدی را درج كرده و از اصطلاحات مشابهی نیز استفاده كرده است. کاتس به پیشنهادی اشاره کرد که توجه بیشتری به استفاده از عبارت کلمات کلیدی (و استفاده از تغییرات مختلف این عبارات کلیدی) نسبت به تمرکز بر تراکم کلمات کلیدی داشته باشیم.

دو کلید مهم

هر دو “موضوعات توصیفی” که در مقاله وی برجسته شده است مربوط به تجربه کاربر بوده است نه تمرین نوشتن متون SEO. ابتدا به مطالبی که ارائه می دهید توجه کنید. همیشه خواننده را به دانش مفید و ملموس منتقل کنید. دوم ، طاقچه خود را مطالعه کنید (همچنین به عنوان مخاطب هدف شناخته می شود!) و برای کمک به آنها به طور اختصاصی بنویسید.

اطلاعات بسیار جالب دیگری نیز در پست Cutts وجود دارد و من شما را تشویق می کنم که آن را همراه با نظرات زیر بخوانید. می توانید آن را در اینجا بیابید: http://www.mattcutts.com/blog/seo-advice-writing-usOWN-articles-that-readers-will-love.

این مواردی است که من (و سایر متخصصان سئو) سالها پیش موعظه کرده ام. کاربر اول ، موتورهای جستجو دوم. با اولویت مستقیم ، بقیه بدون هیچ زحمتی وارد خط می شوند.

© 2006

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا