دنیای وب

هر اصطلاح را از A تا Z برنامه های وابسته عمده فروشی توضیح دهید

آیا شروع به جستجوی آنلاین راه های کسب درآمد از خانه کرده اید؟ آیا می خواهید درآمد منظم خود را افزایش دهید یا حتی ممکن است کاملاً از بندهای شغل 9-5 دور شوید؟

سپس یک فرصت خوب وجود دارد که قبلاً با مفهوم وابسته بودن برخورد کرده اید.

شرکت های وابسته اساساً نمایندگان فروش هستند که برای ارسال کسی به یک وب سایت / دریافت کسی برای اقدام در وب سایت دیگری پول دریافت می کنند.

این ترافیک می تواند از سایت خود شما یا با شرکت در سایر انجمن ها و درگاه ها ایجاد شود.

این نوع جدیدی از مشاغل است که به برخی افراد کمک کرده است که به خوبی از پس خود برآیند

متأسفانه ، مانند هر رشته جدید ، اصطلاحات خاص خود را با خود به همراه می آورد. بنابراین بیایید نگاهی به این اصطلاحات بیندازیم و آنها را به زبان انگلیسی آسان برای شما توضیح دهیم.

شرکت فرعی

همانطور که قبلاً ذکر شد ، شرکت وابسته کسی است که برای هدایت بازدید به وب سایتهای خاص ، پیوندهایی را در اینترنت قرار می دهد. سپس یک بازاریاب کارمزد هنگامی که مشتری چیزی را خریداری می کند / عملی را به پایان می رساند ، کمیسیون دریافت می کند. آنها همچنین می توانند به عنوان ناشر یا ناشر شناخته شوند)

به برنامه بپیوندید

در جایی که تاجر (زیر را ببینید) به شرکت های تابعه ، شرکا یا شرکا اجازه می دهد محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنند و بخشی از پولی را که از فروش تولید می کنند به شرکت وابسته ، شریک یا شریک پرداخت می کند. این کار توسط شرکت وابسته با استفاده از پیوند وابسته (بعداً در مورد این موارد بیشتر) برای ردیابی افرادی که به یک سایت می فرستند انجام می شود و به بازرگان اجازه می دهد تا تصمیم بگیرد که به آنها کمیسیون پرداخت می کند. این را می توان به عنوان برنامه وابسته نیز شناخت.

فروشنده – دلال

این یک شرکت فروش محصولات یا خدمات است و از شرکت های تابعه برای تولید ترافیک و فروش استفاده می کند.

فهرست سهامداران

سایت یا شرکتی که پایگاه داده ای از انواع برنامه های وابسته را که شرکت های وابسته می توانند به آن بپیوندند ، نگهداری می کند. دایرکتوری های وابسته مانند شبکه های وابسته کاملاً تنظیم نمی شوند و به محض ثبت نام در یک برنامه وابسته ، به طور خودکار برای دیگران ثبت نام نمی کنید.

شبکه وابسته

این سایت یا سازمانی است که نه تنها به بازرگانان اجازه می دهد برنامه ها / برنامه های وابسته خود را در آنجا لیست کنند بلکه آنها را مدیریت می کند تا شرکت های وابسته بتوانند به راحتی در یک یا چند برنامه شرکت کنند. تمام فروش ها از چندین برنامه وابسته در یک شبکه وابسته در یک جعبه شبکه وابسته دسته بندی می شوند. این مبلغ معمولاً هر ماه پرداخت می شود.

آدرس اینترنتی

آدرس وب سایت’. این همان چیزی است که افراد وقتی می خواهند به یک سایت خاص بروند در مرورگر خود تایپ می کنند.

لینک وابسته

این نوع خاصی از URL با کد منحصر به فرد برای یک شرکت وابسته خاص است (به عنوان مثال awebsite.com/&M=18925). این کد در تمام پیوندهایی که بازدید کننده وب سایت از آنها بازدید می کند باقی خواهد ماند و هنگام خرید به بازرگان می گوید که کمیسیون را به شرکت وابسته بپردازد (همچنین به عنوان دستیار / ناشر)

برنامه ها / تبلیغات بنر

این یک سیستم ایجاد برنامه / پیوند است که پیوندهای وابسته پشت بنر تجاری در سایت وابسته قرار دارند. این بنرها معمولاً تبلیغاتی گرافیکی بوده و دارای طول 468 پیکسل در 60 پیکسل طول هستند.

کسانی که از این نوع پیوندهای وابسته استفاده می کنند معمولاً به ازای هر 1000 نمایش ، به ازای هر فروش یا هر کلیک ، کارمزد دریافت می کنند.

آنها شروع ناگهانی دارند

تبلیغات یا وب سایت هایی که در یک پنجره مرورگر جدید باز می شوند. معمولاً وقتی بازدید کننده در سایت حضور دارد ، ظاهر می شود.

Popunder & Exits

تبلیغات Popunder در پشت سایت شما نمایش داده می شود تا کسی تا زمان ترک آن متوجه حضور آنها نشود. به محض اینکه بازدید کننده از سایت شما خارج شد ، تبلیغات خروجی نمایش داده می شود.

رهبری

نام دیگری از یک بازدید کننده وب سایت / بازدید کننده بالقوه که می تواند برای شرکت های وابسته پول تولید کند.

مراجعات

نام فنی آنچه به بازاریاب وابسته پرداخت می کند. پیوند ارجاع یا پیوند ارجاع ، پیوندی از شرکت وابسته است که مشتری را به سایت بازرگان هدایت می کند.

پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)

سیستمی که در آن شرکت وابسته (یا پروکسی وب) هر بار که بازدید کننده روی پیوند ارجاع / ارجاع کلیک می کند و به سایت مورد نظر می رود ، پرداخت می شود.

مشهورترین نمونه آن Google Adwords است؟ توسط شرکتهای وابسته به عنوان ابزاری برای تولید لیست های Lead استفاده می شود.

پرداخت به ازای سرب / عمل

این اتفاق زمانی می افتد که یک شرکت وابسته / وابسته برای هر بازدید کننده ای که پیوند ارجاع را دنبال می کند کمیسیون های پرداختی دریافت می کند و سپس نظرسنجی ها ، بارگیری ها یا ثبت نام برای عضویت را تکمیل می کند.

پرداخت به ازای هر بار برداشت (CPM)

هزینه درآمد به ازای هر هزار (M عدد رومی برای هر هزار) پرداخت به ازای هر برداشت به معنای سیستمی است که در آن یک بازاریاب وابسته هر 1000 برابر صفحه ای که بنر در آن نمایش داده می شود ، درآمد کسب می کند. بازاریابان معمولاً بابت هر 1000 بازدید / بازدید از صفحه ، حقوق دریافت می کنند.

پرداخت در ازای فروش

برنامه ای که در آن بازاریاب وقتی بازدید کننده / مشتری بالقوه ای که شما معرفی کردید محصول یا خدمتی را از تاجر خریداری می کند ، کمیسیون دریافت می کند.

بازدید از سنگ معدن

هر بار بازدید از صفحه ، بازدید اولیه محاسبه می شود.

بازدید بی نظیر

هر بار بازدید از سایت هر 24 ساعت یک بازدید بی نظیر انجام می شود.

پیوندهای متنی

پیوندهای متنی پیوندهایی هستند که محصول ، خدمات یا سایت یک بازرگان را توصیف می کنند. وقتی روی پیوند کلیک کنید ، به وب سایت بازرگانان هدایت می شوید.

این یکی از محبوب ترین روش های بازاریابی برای بازاریابان وابسته است که سایت های خاص خود را ندارند زیرا انجام این کار ساده ترین روش است.

کمیسیون 2 سطح

با فروش کمیسیون دو سطح ، بازاریاب شرکت های وابسته نه تنها از فروش هایی که ایجاد می کند ، کمیسیون دریافت می کنند بلکه از فروش هایی که شرکت های وابسته تولید می کنند ، دریافت می کنند. چطورکار می کنند؟ خوب ، اگر بازدید کننده ای را به وب سایت بازرگانان معرفی کنید ، آنها به یک شرکت وابسته تبدیل می شوند و سپس با پیوند وابسته فروش می کنند ، سپس کمیسیون نیز دریافت می کنید.

ارجاعهای مستقیم

افرادی که مستقیماً به یک برنامه وابسته مراجعه می کنید.

مراجعه غیر مستقیم

افراد از طریق مراجعه مستقیم شما به یک برنامه وابسته مراجعه می کنند (به کمیسیون سطح دو مراجعه کنید).

خالص 60/30

Net به معنای سود حاصل در دنیای تجارت است ، بنابراین net + number فقط به معنای سیستمی است که در آن پس از یک دوره مشخص حقوق دریافت می کنید. 60 برنامه خالص پس از مدت 60 روز ، 30 برنامه خالص پس از 30 روز پرداخت می کند.

اکنون آن را دارید ، اکنون همه ابزارها را در اختیار دارید تا بتوانید بیشتر درباره دنیای برنامه های وابسته یاد بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا