دنیای وب

هزینه بازاریابی دیجیتال چقدر است: آژانس بازاریابی در مقابل فریلنسر


در بعضی مواقع ، بیشتر شرکت ها از مهارت های بازاریابی دیجیتال خارجی برای ارائه خدمات بازاریابی ، سئو ، PPC و رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. در دبی این مهارت به صورت نمایندگی یا استعداد مستقل خود را نشان می دهد. در دنیای B2C و B2B بودجه محدود و تعداد آن محدود است ، بنابراین مشتریان آینده هزینه بازاریابی دیجیتال در دبی را چگونه می بینند؟ چرا تهیه ساعت دیجیتال در دبی ارزان تر از آن است که فکر می کنید؟ تاکنون تعیین قیمت مناسب برای استخدام کارمندان دفتر دیجیتال در دبی مبهم و فاقد شفافیت بوده است. اعتماد به معده شما را چندان دور نخواهد کرد و اطلاعات عمومی در مورد نرخ خدمات و قیمت در دسترس نیست.
اگر می خواهید در یک رویداد بازاریابی دیجیتال در فضای باز شرکت کنید ، داشتن یک دیدگاه دقیق از نگهداری ماهانه و نرخ ساعتی برای بازاریابی دیجیتال در آنجا می تواند یک چالش و یک چالش باشد و وقت زیادی را صرف کنید. ایده هایی برای بررسی قیمت گذاری بازاریابی دیجیتال یک نظرسنجی اخیر توسط Credo ، یک شرکت مرتبط با آژانس های بازاریابی مشتری یا مشاوران ، نتایج آخرین نظرسنجی قیمت گذاری خود را منتشر کرد. این نظرسنجی در 184 پاسخ دهنده در 19 کشور توزیع شد و دیدگاه جالبی در مورد روند فعلی هزینه های بازاریابی دیجیتال ارائه داد. مشاوران مستقل دائماً قیمت ها را بر اساس نرخ ساعتی یا ماهانه و هزینه پروژه تنظیم می کنند. نرخ جهانی مشاوران دیجیتال هنوز بر اساس سالها تجربه است. هزینه مشاوران با 1-3 سال تجربه 88 دلار است ، در حالی که کسانی که بیش از 10 سال سابقه دارند 189 دلار هزینه دارند.
قیمت نمای عقب روی نقشه نشان داده می شود. طبق مطالعه انجام شده توسط آژانس های موتور جستجو ، آژانس هایی با 2 تا 5 کارمند و 6 تا 10 کارمند به طور متوسط ​​بیش از آژانس های دارای 11 تا 20 کارمند نیاز دارند ، اما به نظر نمی رسد قیمت تضمین شده باشد. خدمات آنها در سراسر فروشگاه قیمت دارد. این مطالعه برای آژانس ها و مشاوران با استراتژی قوی تر برای کنترل نرخ ، 145 دلار در هر ساعت تا 181 دلار در مقایسه با سرویس های ماهانه امنیتی نشان داد. و نرخ ساعتی بیشتر برای خدمات مرتبط با استراتژی
تأثیر بر مشتریان
با تغییرات بسیار زیاد در برنامه و رقابت مستقل مشاور ، استخدام یک دفتر دیجیتال در دبی ممکن است ارزان تر از حد انتظار شما باشد.
به خدمات دیجیتال مارکتینگ پشت سر خود نگاهی بیندازید ، ماهیانه هزینه آنها را از گروه آژانس های بازاریابی آینده بپردازید و از آنها به عنوان نقطه شروع مذاکرات استفاده کنید. اکثر آژانس ها در مورد قیمت و میزان استفاده مورد نظرشان کاملاً واضح هستند و در نتیجه مهارت های مذاکره آنها را درک می کنند. همانطور که انتظار دارید از آژانس برخلاف فریلنسر ، تفاوت زیادی بین فریلنسر و فریلنسر وجود دارد:
به طور کلی ، فریلنسرها با نرخ ساعتی و هزینه های پروژه به مشتریان خدمات ارائه می دهند.
جای تعجب نیست که آژانس ها ترجیح می دهند قراردادهای ماهانه را انتخاب کنند ، با این حال ، آنها معمولاً سربار بیشتری دارند.
تبلیغات دیجیتالی ماهانه از 1000 دلار شروع می شود و تا 5000 دلار هم می رسد.هرچه آژانس بزرگتر باشد ، خدمات بیشتری در زیر یک چتر ارائه می دهند. اگر به دنبال یک سرویس بازاریابی دیجیتال هستید ، استخدام برنامه های شما را به عنوان مشتری کاهش می دهد. هرچه آژانس بزرگتر باشد ، راه حلهای ویژه تری ارائه می دهد و بنابراین متوسط ​​مشتری مورد نیاز برای ثبت این مهارتها و استعدادهای منحصر به فرد بیشتر است. بهترین مشتری ها غالباً ، شرکت های کوچک و متوسط ​​به دلیل فقدان کیفیت در مقایسه با مشتریان بزرگ ، مذاکره مستقیم را دشوار می کنند. با این حال ، شرکت ها اغلب از نظر دید در کوچک و متوسط ​​بهترین مشتری هستند.
در واقع ، تبلیغات دیجیتال به عنوان یک صنعت در دبی یک بازار کاملاً بالغ است و اکثر آژانس ها مهارت و زیرساختی برای گسترش مشتریان خود در این صنعت ندارند.
بنابراین ، بنگاه های کوچک و متوسط ​​خدمات با درآمد مطمئن از نان و کره بدون دردسر و قیمت بالای خدمات را با تعداد زیادی مشتری مشترک ارائه می دهند. بنابراین اگر یک شرکت کوچک یا متوسط ​​هستید ، از گفتن پاسخ خجالت نکشید. آنها به مشتریانی مثل شما نیاز دارند ، دلیل دیگر اینکه استخدام دستیار دیجیتال در دبی ممکن است کمتر از انتظار شما باشد! خدمات با تقاضای بالا علی رغم گسترش خدمات بازاریابی دیجیتال ، خدمات SEO و PPC همچنان منبع اصلی درآمد آژانس ها هستند. پنج خدمتی که مشتری می خواهد عبارتند از: SEO PPC ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و UX Analytics
تجزیه و تحلیل و طراحی UX به دلیل اهمیت جذب دید و حفظ مشتریان شتاب بیشتری می گیرد. این پذیرش در رشد آن در نمونه کارهای خدمات بازاریابی دیجیتال که مشتریان از آژانس های خود درخواست می کنند ، منعکس می شود.
اگرچه این خبر خوبی برای کل صنعت است ، اما به رویکرد کنترل شده و هماهنگ تری در تبلیغات دیجیتال در خاورمیانه اشاره دارد. همچنین به عدم دانش صاحبان مشاغل و فروشندگان در مورد لزوم به کارگیری مهارتهای داخلی کافی اشاره دارد.
به همین ترتیب ، اطمینان از یک تجربه جذاب کاربر هنگام ارسال رویدادهای دیجیتال به پشتیبانی مشتریان از بازاریابی آنلاین کمک خواهد کرد ، به خصوص که کاربران منطقه اینترنت به آن عادت می کنند. آنها شرکت های بیشتری دارند و انتظار بیشتری در مورد UX در اینترنت دارند.
اکنون ببینید که تجارت شما چگونه رشد می کند یک ارزیابی 30 دقیقه ای رایگان به شما کمک می کند پس انداز کرده و کار را به پایان برسانید. اگر به ارزیابی 30 دقیقه ای رایگان نیاز دارید ، اکنون ثبت نام کنید!
نتیجه گیری اگر در زمینه بازاریابی هستید ، این خبر خوبی است. ممکن است هزینه استخدام ساعت ساز دیجیتال در دبی کمتر از آن باشد که فکر می کنید و سیستم ها و مدل های مختلفی در قیمت گذاری وجود دارد.
بسیاری از آژانس ها از مدل های قیمت گذاری مانند تعمیر و نگهداری ماهانه برای خدمات معمول ، هزینه زیاد برای پروژه هایی که معمولاً انجام می دهند یا نرخ ساعتی برای کارهای جدید یا دشوارتر استفاده می کنند. صحبت کنید که کدام مدل برای شما مناسب است و چه اتفاقی ممکن است بیفتد و شگفت زده شوید!

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا