دنیای وب

هزینه های قابل کسر در مشاغل بازاریابی شبکه ای / MLM شما چیست؟

بازاریاب های شبکه اغلب می پرسند: “تخفیف چقدر است – و چه چیزی در تجارت بازاریابی چند سطح وجود ندارد؟”

داشتن یک تجارت بازاریابی در چند سطح چیزی است که من آن را “اولین پناهگاه مالیاتی مرد کوچک” می نامم. چه به صورت پاره وقت و چه به صورت تمام وقت در شبکه کار کنید ، پس از شروع کار خود ، می توانید از تخفیف های بسیاری که فقط برای صاحبان مشاغل در دسترس است استفاده کنید. شما می توانید بخشی از تلفن همراه ، وسیله نقلیه ، خانه و سایر هزینه های خود را کسر کنید که اگر درگیر بازاریابی شبکه ای نیستید ، قادر به نوشتن قبض مالیات خود نخواهید بود.

کدهای مالیاتی فدرال و ایالت با کسر برای شرکت ها پر شده است و شما حق دارید آنها را بگیرید چه از خانه کار کنید و چه از یک دفتر مجلل خارج از کشور. در واقع ، شما هزینه ها را با عمو سام و فرماندار ایالت نیز تقسیم می کنید.

قبل از شروع ، این امر به ما کمک می کند تا بطور کلی ، نحوه مالیات شرکت ها را بدانیم. از دیدگاه “تصویر کلان” ، دولت از سود شرکت یا “درآمد خالص” مالیات می گیرد – بنابراین هرچه پس از هزینه کمتری دریافت کنید ، مالیات کمتری پرداخت می کند. معنای این برای شما این است: شما از درآمد ناخالص یا درآمد “بالاتر” از شما مالیات نمی گیرد. بدهی مالیاتی شما به درآمد خالص شما یا آنچه پس از کسر هزینه ها باقی مانده بستگی دارد. هرچه بیشتر بتوانید از درآمد بالاتر کسر کنید ، بهتر است!

قسمت مشکل این است: برخی از هزینه های امسال کسر می شود ، اما برخی دیگر باید طی چندین سال تقسیم شود. به عنوان مثال ، شما ممکن است بتوانید 100٪ هزینه رایانه و مبلمان جدید را امسال بنویسید (طبق کد IRS بخش 179). اما اگر درآمد زیادی ندارید ، یک استراتژی عاقلانه ممکن است این باشد که برخی از این هزینه های کسر را به سالهای آینده موکول کنید (هزینه “استهلاک”). هزینه های شروع کار نیز می تواند سخت باشد: اگر اولین سال تجارت MLM شما باشد امسال می توانید بخشی از آن را بدست آورید ، اما باید بقیه (“استهلاک”) را طی چندین سال آینده توزیع کنید.

با این وجود ، در اینجا لیستی جزئی از هزینه های کسر شده آورده شده است. بسیاری از این موارد توسط صاحبان مشاغل بازاریابی شبکه ای نادیده گرفته می شوند:

هزینه های حسابداری و حقوقی

تبلیغات / سایت

ماشین و کامیون

هزینه های بانکی

هزینه های رایانه

هزینه ها و اشتراک ها

آموزش و پرورش

تجهیزات و مبلمان

هدیه

هزینه های دفتر خانه

بیمه

فهرست

مجوزها و مجوزها

وعده های غذایی و سرگرمی

ارسال و تحویل

چاپ

اجاره (“حق الزحمه اتاق”)

تعمیرات

پس انداز بازنشستگی

هزینه های شروع

لوازم و مواد

مالیات

تلفن

مسافرت رفتن

هزینه تلفیقی

نشریه IRS شماره 463 “سفر ، سرگرمی ، هدیه و هزینه های اتومبیل” اگر مالیات خود را تهیه می کنید ، حتماً باید بخوانید. قطعاً ارزش این است که در مورد کد (IRS) اطلاعاتی داشته باشید تا اینکه فرض کنیم در هنگام ورود به این دامنه ها چیزی قابل کسر است.

برای تهیه اظهارنامه مالیاتی خود در نظر بگیرید که یک متخصص مالیات استخدام کنید. شما معمولاً خیلی بیشتر از هزینه های مالیات خود را پس انداز می کنید. حسابداران مالیاتی این قوانین را می دانند ، هر ساله صدها اظهارنامه تهیه می کنند ، می توانند صورتحساب مالیاتی شما را کاهش دهند و به شما کمک می کنند از اشتباهاتی که در غیر این صورت منجر به حسابرسی IRS می شوند جلوگیری کنید.

اختصاص داده شده برای به حداکثر رساندن درآمد شما پس از مالیات ،

جیم فلوس

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا