دنیای وب

هشت راه آسان برای شروع یک کمپین بازاریابی رسانه های اجتماعی

مانند بسیاری از چیزهای زندگی، با کمی برنامه ریزی از فعالیت در رسانه های اجتماعی بازده بهتری خواهید داشت. با این حال، برنامه ریزی زمان زیادی می برد و برای “انجام دادن” کافی نیست. در اینجا هشت راه آسان برای شروع بازاریابی رسانه های اجتماعی آورده شده است.

1. یک وبلاگ ایجاد کنید

شما همیشه می توانید وبلاگ خود را در حین حرکت بهبود ببخشید، اما اولین قدم ایجاد یک وبلاگ است. یک پلتفرم نرم افزاری مانند وردپرس، تایپ پد یا بلاگر را انتخاب کنید، نام دامنه را انتخاب کنید و بروید. با سه یا چهار دسته و هر کدام چند ورودی شروع کنید. اضافه کنید و به تدریج تمیز کنید. هر چه زمان بیشتری را صرف طراحی وبلاگ کنید، احتمال شروع آن کاهش می یابد. تازه شروع. هر روز چیزی بنویس بهتر خواهی شد.

2. از وبلاگ ها و انجمن های دیگر دیدن کنید و نظرات خود را بنویسید

یک راه خوب برای دریافت ترافیک اولیه به وبلاگ یا وب سایت خود، اظهار نظر در وبلاگ ها و انجمن های دیگر است. در حالی که اکثر URL هایی که با نام شما در نظرات وبلاگ چسبانده شده اند، برچسب فوری ندارند، افراد همچنان می توانند روی نام شما کلیک کرده و از سایتی که به آن اضافه می کنید بازدید کنند. عدم انطباق نه تنها به این معنی است که شما رتبه های زیادی را در موتورهای جستجو دریافت نمی کنید، بلکه همچنان از افرادی که نظرات شما را می خوانند، آن را جالب می دانند و می خواهند درباره شما بیشتر بدانند، ترافیک دریافت خواهید کرد.

3. به سوالات پاسخ دهید – پاسخ های یاهو، پاسخ های گوگل، لینکدین

مزایا و معایب این تکنیک برای رسانه های اجتماعی وجود دارد. هنگامی که به سؤالات به عنوان ابزاری برای تبلیغ وب سایت خود پاسخ می دهید، می خواهید وب سایت خود را به عنوان یک منبع فهرست کنید و از دیگران استناد کنید. تبلیغ بیش از حد خود باعث کاهش اعتبار و رتبه رسمی شما می شود. اگر تبلیغات بیش از حد انجام دهید، برخی از وب سایت ها شما را مسدود می کنند یا حساب شما را می بندند. تا زمانی که منابع شما منعطف هستند، این یک راه عالی برای اطلاع رسانی درباره محصولات و خدمات شما است.

4. ویدیوها را در یوتیوب آپلود کنید

یوتیوب به یک ویژگی بزرگتر از قبل در جستجو تبدیل شده است. «برچسب‌گذاری» به افراد امکان می‌دهد ویدیوها را آپلود کرده و آنها را برای جستجو برچسب‌گذاری کنند، مانند برچسب‌گذاری پست‌های وبلاگ. لازم نیست ویدیوهای اینترنتی فانتزی و حرفه ای باشند. در واقع، برخی از موفق ترین ویدیوهای یوتیوب با دوربین های دیجیتال کوچک بدون نورپردازی حرفه ای گرفته شده اند. این سلبریتی کانال یوتیوب خود را دارد که ویدیوهایی را که با دوربین وب گرفته شده است را نشان می دهد. ثبت نام برای یک حساب کاربری و رفتن آسان است!

5. عکس ها را به اشتراک بگذارید

حتی حرفه ای ها از سایت های اشتراک گذاری عکس مانند فلیکر برای آپلود و سازماندهی عکس های خود استفاده می کنند. شما می توانید تمام تصاویر را برای اهداف جستجو برچسب گذاری کنید. ویجت هایی وجود دارد که می توانید در وب سایت خود قرار دهید که به شما امکان می دهد تصاویر را از حساب Flicker خود به وب سایت، وبلاگ، فید توییتر یا سایر سایت های شبکه خود وارد کنید.

6. به گروه بپیوندید

اگر وب سایت ندارید یا مطمئن نیستید که چگونه شروع کنید، پیوستن به یک گروه و شرکت در یک انجمن گفتگو یکی از ساده ترین راه ها برای شروع است. و شروع به گوش دادن و پاسخ دادن به بازخوردهای دیگران کنید. به تدریج با صدای گروه خاصی که به آن ملحق شده اید آشنا می شوید و احساس راحتی در پاسخگویی و تبلیغ کسب و کار یا خدمات خود خواهید داشت.

7. در نشانه گذاری اجتماعی شرکت کنید

حتی کمتر از مشارکت گروهی و مشارکت در انجمن‌های گفتگو، نشانه‌گذاری اجتماعی است. یک حساب کاربری در digg.com یا beautiful.com ایجاد کنید و شروع به نشانک گذاری و ارسال سایت هایی کنید که می خواهید از آنها بازدید کنید. هرچه دیگران بیشتر حفاری کنند، احتمال بیشتری دارد که برای شما حفاری کنند!

8. حساب های LinkedIn و Facebook ایجاد کنید

لینکدین در درجه اول یک سایت شبکه تجاری است، در حالی که فیس بوک یک سایت شبکه اجتماعی است، اما هر دو عملکرد یکسانی دارند: ارتباط افراد با علایق مشابه. یک ایده بسیار مهم هنگام ایجاد حساب کاربری در یک سایت شبکه اجتماعی: چیزی را که نمی خواهید در صفحه اول یک روزنامه محلی ظاهر شود، پست نکنید. همه کارها قبل از اینکه تصمیم بدی در مورد محتوای فیس بوک بگیرند حذف شد.

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه رسانه های اجتماعی را در برنامه بازاریابی فعلی خود بگنجانید؟ رفتن http://www.IncreaseSalesWithSocialMedia.com برای پیدا کردن

منتظر چی هستی؟ بازاریابی اجتماعی را از امروز با این هشت راه آسان شروع کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا