دنیای وب

هفت عجایب بازاریابی در رسانه های اجتماعی یک برند

دنیای بازاریابی دیجیتال گسترده و متنوع است ، اما تنها عامل حاکم بر آن رسانه های اجتماعی است. از طریق سیستم عامل های آنلاین ، شرکت ها می توانند به جمع جهانی میلیاردها دلار مشتری برسند. هر شرکتی که از این منبع استفاده نکند ، فقط فراتر از یک پنجره رشد خارق العاده نیست بلکه یک گاو پول سودآوری است.

صرفاً خدمات PPC یا به اشتراک گذاری محتوا در رسانه های اجتماعی ، وقتی این شرکت از هر بستری استفاده می کند ، آگاهی از خدمات یا محصول خود را گسترش می دهد. علاوه بر این ، موتورهای جستجوگر نشان می دهند که برند معتبر ، معتبر و سازگار است. بیایید نگاهی بیندازیم که رسانه های اجتماعی چه تاثیری بر کسب و کار گذاشته اند.

  • مشتری را جذب کنید.

بازاریابی توجه شخص را به خود جلب می کند و سپس پیام شما را منتقل می کند. رسانه های اجتماعی آسانترین راه برای تعامل با مشتریان است. این تنها مسیری است که امکان برقراری ارتباط دو طرفه با سرعت رعد و برق را فراهم می کند. علاقه ها یا علاقه های گیرنده به سرعت با سیستم عامل های آنلاین برآورده می شود. از آنجا که مصرف کنندگان بیشتری با نام تجاری شما در تعامل هستند ، احتمال تبدیل بیشتر است.

  • افزایش آگاهی مشتری.

فیس بوک ، توییتر یا اینستاگرام فقط راه هایی برای برقراری ارتباط با مشتریان موجود نیستند. اینها مسیرهایی برای رسیدن به مخاطبان اضافی در زمان واقعی است. بر خلاف بسیاری از کلاهبرداری های بازاریابی ، رسانه های اجتماعی روشی بدون دردسر برای تقویت دیدگاه برند است. تنها چند ساعت در هر هفت روز ، در بیش از 90٪ شرکت ها ، آگاهی بیشتری از محصول یا خدمات ارائه شده به مشتریان نشان می دادند.

هدف اصلی ایجاد همه پروفایل های رسانه های اجتماعی ، استفاده منظم از آنها و راه اندازی شبکه ها برای ایجاد مخاطبان گسترده است

  • به مشتریان وفادارتر شوید.

بدون سایه ، تنها فواید رسانه های اجتماعی برای مشتریان ، سهولت در یافتن برندها است. راحتی ارتباطات باعث افزایش تجربه کاربری و سود شرکت می شود. چطور؟ گیرنده وقتی راضی شود به یک برند وفادار می شود. هنگامی که مشتری قادر به برقراری ارتباط با شرکت در طی چند دقیقه از بروز مشکل باشد یا بخواهد از طریق حضور اجتماعی اطلاعات بیشتری در مورد محصول کسب کند ، رضایت را افزایش می دهد. این به نوبه خود منجر به وفاداری به برند می شود.

  • بدست آوردن درك كردن از بازار

دلیل اینکه رسانه های اجتماعی MVP را برای بازاریابی دیجیتال در نظر می گیرند این نیست که به برندها این امکان را می دهد که محصولات خود را به مخاطبان گسترده تری عرضه کنند ، بلکه به این دلیل است که درک بازار را فراهم می کند. وقتی یک شرکت می تواند از طریق اینترنت مستقیم با ذینفعان صحبت کند ، آنها دقیقاً می دانند که چه چیزی لازم است.

علاوه بر این ، این برند می تواند فعالیت های مصرف کننده را بصورت آنلاین نظارت کند و نظرات و علایق آنها را بدست آورد. این امر بدون صفحات و پردازش در رسانه های اجتماعی امکان پذیر نخواهد بود. به رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری تحقیق فکر کنید که با بزرگ شدن نام تجاری بعدی ، می توانید از آن برای یادگیری جمعیتی استفاده کنید.

  • اقتصادی تر باشید.

تبلیغات ، به معنای سنتی ، یک استراتژی ارزان قیمت نیست. اما ارتقاء از طریق بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی بسیار مقرون به صرفه است

  1. ایجاد یک حساب کاربری در هر سیستم عامل رایگان است.

  2. هزینه ساخت یک مارک از طریق دسته شخصی شما است.

  3. حتی تبلیغات ارزان قیمت از خاکی در رسانه های اجتماعی.

برای اضافه کردن کیک به گیلاس ، این شرکت می تواند کمترین مقدار را سرمایه گذاری کرده و نرخ بازده بالایی را بدست آورد. افزایش نرخ تبدیل شما به میزان قابل توجهی با تبلیغات رسانه های اجتماعی دشوار نیست ، شما به سرمایه کمی و زمان مناسب نیاز دارید.

  • صدای مارک را بگیرید.

از طریق یک پلت فرم آنلاین ، یک برند می تواند صدایی را ایجاد کند که مستقیماً با ذینفعان صحبت می کند و از یک نام تجاری سالم استفاده می کند. هنگامی که مشتری به جای پاسخ کوکی برش ، یک پاسخ شخصی به پرس و جو در رسانه های اجتماعی دریافت می کند ، ارزش آن را بیشتر می کند. این نشان می دهد که این شرکت به اندازه کافی ارزش مصرف کننده را می کوشد تا در نوشتن پاسخ شخصی تلاش کند. از این رو ، صدای برند امکان ارتباط ، کارآمد شبکه ها و رضایت مشتری سالم را فراهم می آورد.

  • یک مقام باشید.

هر بار که یک شرکت کوچک یا بزرگ محتوای اصلی را در رسانه های اجتماعی ارسال می کند یا هر بار که سوال مشتری را حل می کند ، قدرت ایجاد می کند. با افزایش تعداد پست های اصلی و ظهور تصمیمات ، از نظر ذینفع ، برند در موضوع یا موضوع تخصصی می شود. درست همانطور که تأثیر قناعت و وفاداری بر نتیجه نهایی یک موسسه تأثیر می گذارد ، قدرت نیز بر آن تأثیر می گذارد. چرا؟ این یک تصویر خوش بینانه در ذهن مصرف کننده می گذارد. این باعث می شود که آنها برای خرید و گفتگو در مورد محصولی برای سایر مشتریان بالقوه بیشتر باشند.

برنامه ریزی مختصر

هیچ کارشناس و بازرگان بازاریابی نمی تواند انکار کند که رسانه یک گرگ جادویی است. معجزه هایی برای مشاغل نوظهور و نوظهور ایجاد می کند. هنگامی که به طور مداوم منتشر می کنید ، مزایای تجارت عبارتند از:

  1. بهترین سئو

  2. افزایش ترافیک

  3. وفاداری به برند را بهبود بخشید

  4. رضایت مشتری سالم تر است

به یاد داشته باشید ، ممکن است که شرکت های رقیب در حال استفاده از بازاریابی اجتماعی برای دستیابی به مشتریان بالقوه هستند. فرصت را از دست ندهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا