دنیای وب

همه شرکتهای کوچک باید در مورد این 7 روند SEO بدانند

با روند رو به تغییر در بخش IT ، متخصصان ماهر مجبورند هوشمندانه کار کنند تا همگام با فناوری های جدید باشند. با افزایش بازاریابی محتوا در چند وقت اخیر ، سئو نیز افزایش یافته است ، این امر در بخش بازاریابی آنلاین جای خود را باز کرده است ، اما با تغییر مکانیک ، متخصص سئو باید جدیدترین نوآوری ها را به روز کند.

شرکت های کوچکی که اخیراً وارد بازاریابی آنلاین شده اند ، باید از تاکتیک ها و روندهای SEO پیروی کنند تا خود را در جستجوی برتر در Google قرار دهند. در اینجا هفت روند برتر SEO وجود دارد که این شرکت ها باید با آنها آشنا شوند.

1. با محتوای طولانی به SERP بالاتر دست پیدا کنید

طبق تحقیقات انجام شده ، شرکتهایی که محتوای آنها بیش از 1000 کلمه است ، در SERP بالاترین رتبه را دارند. جستجوی آنلاین شرکت های برتر بیشتر مواردی است که محتوای طولانی تری با کیفیت بالا دارند و با اهداف مشتری نیز مطابقت دارند. تمرکز بر ایجاد محتوای عمیق با بیش از 1000 کلمه قطعاً به شرکت های مقیاس کوچک کمک خواهد کرد.

2. تهیه لینک های عمیق

کاربران دوست ندارند در صفحات شرکتهایی که اطلاعات کاملی را در یک مکان جمع کرده اند پیمایش کنند و این امر در درک مشکل ایجاد می کند ، که منجر به ضعف سئو می شود. برای بهینه سازی موتور جستجو در وب سایت خود ، باید با Deep Links یا Hyperlinks پیش بروید. این پیوندها افراد را به سمت عمق مطالب سایت و اطلاعات محصول شما سوق می دهد و در نتیجه سئو را قوی تر می کند.

3. سرمایه گذاری در شبکه های اجتماعی

رسانه های اجتماعی در حال تبدیل شدن به اولین انتخاب SEO هستند ، زیرا شرکت های کوچکی که مانند فیس بوک یا توییتر خوب عمل کرده اند ، احتمالاً در نتایج جستجوی ارگانیک Google قرار می گیرند. حتی فیلم ها ، وبلاگ ها یا تبلیغات به اشتراک گذاشته شده در سیستم عامل اجتماعی می توانند سئوی وب سایت شما را افزایش دهند.

4. تأکید ویژه بر فیلم ها

محتوای گرافیکی یا مجازی همان چیزی است که بیشتر کاربران در زمان امروز به دنبال جستجوی افراد برای جستجوی محتوا با فیلم هستند. فیلم های موجود در بستر اجتماعی همچنین به شرکت ها کمک می کند تا در جستجوی Google جایگاه بالایی داشته باشند. همچنین گزارش شده است که صفحات وب دارای فیلم رتبه بندی خوبی نسبت به صفحه بدون وب دارند.

5. وب سایت های سازگار با موبایل

طبق دستورالعمل های گوگل ، شرکت ها باید وب سایت های خود را از نظر تلفن همراه نیز پاسخگو باشند زیرا تعداد زیادی کاربر تلفن های هوشمند ، آیفون و آیپد وجود دارد. برای این منظور ، SEO باید بر بهینه سازی تلفن همراه تأکید کند زیرا منجر به 70٪ جستجوهای آنلاین می شود.

6. استفاده از جستجوی صوتی

کاربران دستگاه تلفن همراه به دلیل استفاده از آن در هنگام رانندگی ، گزینه جستجوی صوتی را ایمن تر و راحت تر می دانند. متخصصان سئو باید به این نکته توجه کنند که کاربر در هنگام جستجو می تواند محتوای مربوط به یک کلمه کلیدی خاص را پیدا کند.

7. سئو محلی

برای شرکت های کوچک ، SEO محلی مفید است زیرا به کاربران کمک می کند تا در مورد شرکتی که در آن نزدیکی است اطلاعات کسب کنند. این به مشتریان کمک می کند تا محصولات و خدمات لازم را هنگام جستجوی کلمات کلیدی مربوطه دریافت کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا