دنیای وب

هم افزایی نسل بعدی – 7 مکان برای ترکیب استراتژی ها در مقابل "چه چیزی برای من وجود دارد"

در دنیای ساختمانهای سبز ، طراحان با استفاده از منابع کمتر و خستگی کمتر ، محیطهای کارآمدتر و دوستانه تری ایجاد می کنند. اعتبارات و سرقفلی به کسانی توزیع می شود که می توانند دو یا چند استراتژی را با هم در یک گروه واجد شرایط به نام “ایجاد هم افزایی” ادغام کنند.

وسایل جدید حمل و نقل ، چه در داخل و چه در خارج از کره زمین ، از نوآوری برای طراحی راه های کاربرپسندتر برای حمل و نقل ما از یک مکان به مکان دیگر استفاده می کنند. تکنسین های روشنایی در حالی که دیودهای ساطع کننده نور (LED ها) و پلاسما های ساطع کننده نور (LEP) را واژه های رایج می کنند ، از راهکارهای قدیمی به روش های جدید استفاده می کنند.

تجارت رسانه ای شکل جدیدی پیدا می کند ، اگرچه هنوز تعداد کمی از شرکت های مادر بسیاری از آنچه می بینیم و می شنویم را کنترل می کنند. غول های عظیم با یک بنیاد خیریه همکاری می کنند تا بر مبارزه بشریت تأثیر بگذارند و سهم بازار را بدست آورند.

نسل بعدی در حال شکل گیری مشارکت راهبردی مانند این مشارکت است ، اما همزمان با ده روش. آنها شرکتهای فناوری مرتبط با موسیقی دانان و فیلمسازان مرتبط با فعالان حقوق بشر و کنترل آب و هوا هستند که به موسسات خیریه مرتبط با مخترعین ، هنرمندان و مبتکرانی که استفاده می کنند یک رویکرد سازمان یافته برای بهبود بشریت و زندگی صحیح.

نسل جدید باعث خواهد شد که دولت ها و شهروندان از آب و هوا ، حیات وحش و منابع ما محافظت کنند ، و این باعث می شود که کشورهای جدید و شرکت ها به طور سیستماتیک در مانور جهان ما به سمت یک اقتصاد مثبت ، متفکر و مرفه که همه در آن غذا می خورند و شبکه های عظیم از نقاط قوت و توانایی های خود استفاده می کنند ، همکاری کنند. . سود برای ایجاد نوآوری و پایداری بشریت.

اتصالات با سرعت نور در حال رشد هستند بنابراین ما می توانیم با فشار یک دکمه با همسایگان خود در سراسر جهان ملاقات کنیم ، یک دستگاه پزشکی نجات دهنده را از دور کار کنیم یا کیفیت سیستم هوا را از طریق سیستم های ساختمانی بهبود دهیم.

سفرهای فضایی به عنوان ابزاری تفریحی ، وسیله اکتشاف یا راهی جایگزین برای خارج شدن از سیاره ما در فاجعه ، در بخش خصوصی زنده و زنده است.

تولید مواد غذایی برای پردازش تولید بدون سم به اندازه کافی پیچیده است.

همه ما بخشی از این هم افزایی هستیم. میزان تأثیر آن به میزان اقداماتی که انجام می دهیم بستگی دارد.

1 بوم شناسی و بوم شناسی. صنایع قدیمی تا حدی در حال فروپاشی هستند ، زیرا مأموریت آنها توجه زیست محیطی و تأثیر این موضوع بر آینده سیاره ما را نادیده گرفته است. استراتژی مبتنی بر سود برای نسل جدید ، آینده را در نظر می گیرد. اکنون ، ما بیشتر به این فکر می کنیم که بطری های آب ما به کجا ختم می شود بیش از این واقعیت است که ما می فهمیدیم چگونه بطری های آب تولید کنیم یا اینکه یک بطری آب حاوی مایعی است که می تواند تشنگی ما را برطرف کند. برای عملکرد همزمان همه نسل ها ، این مفهوم باید عملی شود.

2 انرژی جایگزین. اکنون که این ایده را پشت سر گذاشتیم که می توانیم از انرژی های مختلفی برای زندگی ، سود و اتصال استفاده کنیم. زمان آن فرا رسیده است که منابع انرژی خود را مهار کرده و آنچه را که به طور معقول استفاده می کنیم از نو بسازیم. در غیر این صورت ، ما به هزینه های بیش از حد در کشورهای ثروتمند ادامه خواهیم داد و فرصت هایی را برای کشورهایی که نداریم تخلیه خواهیم کرد. و نسل بعدی و نسل بعدی با ما صحبت نخواهند کرد. تفکیک کلاسهای اقتصادی برای نسل نوه های ما وحشتناک خواهد بود.

3 سلامت جایگزین. اگر دارویی برای سرطان وجود داشت ، چند نفر به روش دارویی که آن را کشف کرده علاقه مند هستند؟ آیا همه از آن برای بهبود و زندگی استفاده نمی کنند؟ ادغام همان چیزی است که نسل بعدی می داند. آنها زندگی خود را در لایه هایی ادغام می کنند که تصور نمی کردند نسل های قبلی باشند. با یادگیری مثال آنها ، می توانیم سخت کار کنیم تا تعادل بین طب غربی و شرقی را متعادل کنیم. ممکن است لحظه ای وقت بگذاریم تا ببینیم که ریشه ها یکسان هستند و تحقیقات اثبات شده از هر یک به جای ایجاد آن ، به تقویت دیگری کمک می کند. نسل بعدی یا “نسل بعدی” یک رشته پزشکی را می بیند. ما می توانیم از سیستم اقتصادی خود برای کمک به پیشرفت و پرورش تحقیقات در مورد نگرانی های انسانی همه مردم استفاده کنیم.

4 علوم به جای استفاده از فرایندی که مخترع را به سازنده به توزیع کننده می رساند. نسل بعدی در حال بررسی این مسئله است که چگونه می توان بشریت را از طریق یک فرایند یکپارچه توانمند کرد. چطور اختراع بزرگ مورد توجه قرار نگرفت زیرا مخترع بودجه ای برای بازاریابی در اختیار نداشت. اگرچه علم همیشه در حوزه تحقیق و کشف بوده است ، اما اکنون بیش از هر زمان دیگری ، نسل بعدی بیشتر به این علاقه دارد که “جهان در چه چیزی است”. ما باید با همکاری و ایجاد یک شبکه انسانی این وضعیت را تسهیل کنیم.

5 امور مالی و بانکی چه تعداد از ما فکر می کنیم تعهد اندک پنجاه دلاری برای کمک به تغییر یک زندگی ، یک خانواده یا یک روستا جدید است؟ نسل بعدی معتقد است که این طبیعی است و می خواهد جامعه ای بسازد که در آن همه معتقد باشند که دادن منظم بخشی از زندگی است. به جای تماس ماهانه با یک موسسه خیریه ، سازمان بزرگ و قدرتمند امور مالی و بانکی باید به دنبال این باشد که انسانیت و فروتنی را بخشی از مأموریت روزانه خود قرار دهند. این بدان معنا نیست که ما باید بدنبال کاهش جریان درآمد باشیم. برعکس ، طی یک فرایند متفکرانه ، اختراع ، حقوق بشر ، آموزش و تفکر نسل جدید ؛ ادغام سیستماتیک منجر به بهبود ، رونق مالی و افزایش درآمد و جریان می شود.

6 هنر و سرگرمی از طریق شبکه های ارتباطی ، پیام ها ارسال می شوند. افراد خلاق به ظرفی برای ارسال خلاقیت خود نیاز دارند. مردم برای شنیدن پیام به افراد مشهور نگاه می کنند. با این حال ، در این نسل بعدی ، ما برای پخش پیام های خود به دنبال خود و شبکه های اجتماعی هستیم. رسانه های اجتماعی تا حدی به ترکیبی از هنر و سرگرمی تبدیل شده اند که شامل فعالانه و تعاملی بودن و همچنین رضایت فوری هستند. از طریق رهبری و یکپارچگی ، متقاضیان و ورود کنندگان می توانند از طریق روشهایی که برای نسل آنها مناسب است و توسط خلاقیت ، فناوری ، رسانه و رسانه های اجتماعی تسهیل می شوند ، تغییراتی را ایجاد کنند.

7 تحصیلات. برای داشتن یک تجربه یادگیری که ادامه یابد و رشد کند ، دانش آموز باید تبدیل به درس شود. آنچه ما می آموزیم باید مربوط به واقعیت حال باشد. ما باید یاد بگیریم که موضوع چگونه به دنیای امروز ارتباط دارد ، چگونه به استقلال ما کمک می کند و چگونه می توانیم از آن برای اختراع ، نوآوری ، هدایت و پیگیری در دنیای غنی از فرصت و تغییر استفاده کنیم. چه فایده ای دارد که بخواهیم عضوی از شرکت در این بلوک شویم اگر بدانیم که زمان انجام کار آنجا نخواهد بود؟ آیا ما نباید اهداف فردی خود را دنبال کنیم و آموزش مناسب خود را توسعه دهیم یا از آموزش مورد استفاده برای توده ها استفاده کنیم؟

با فناوری امروز ، این فرصت را داریم که از خانه های خود یاد بگیریم. یا ما هستیم؟ اگر غذا نداشته باشیم چطور؟ یا این فکر از بین رفت ، اینترنت نیست؟ آنچه در جهان است عدم تعادل است. این جهان را ادامه می دهد ، اما همچنین منجر به بی ثباتی می شود. آیا برای اطمینان از دسترسی همه به آنها نباید از فناوریهای آموزشی حمایت کنیم؟ این امر مستلزم تهیه غذا ، سرپناه ، سیستم های بهداشتی ، آب آشامیدنی سالم ، کتاب یا اینترنت است. مبتکران امروزی راه هایی برای ایجاد این فرصت ها دارند. از طرف ما اقدام می کند. اگر همسایه طبقه متوسط ​​ما در جامعه طبقه متوسط ​​از ما مقداری فلفل یا موز بخواهد ، ما در خدمت آن خواهیم بود. چرا تأثیر غذا بر آموزش و کار برای توانمند سازی یک شهروند جهان سوم به طور منظم یا از طریق یک تلاش جهانی فعال نمی شود؟ نسل امروز متفکر است. راه های دسترسی به آموزش به دلیل تفکر جدید ذهن رشد می کند. کلاسها بی پایان است.

در نتیجه، من شروع میکنم. ایجاد نسل بعدی به معنای تماس با سازمانهایی است که چیزی بیشتر از “چه چیزی برای من خوب است” می گویند. اگر ما سخنوران با استعداد ، رهبران و هنرمندان را از طریق شبکه های معقولی که از سوخت های جایگزین استفاده می کنند ، تسهیل کنیم ، در حالی که از پزشکی جامع که امکان آموزش آن را از طریق کمک های مالی صنعتی فراهم می کند ، از سیستم بانکی برای تأمین مالی خلاق استفاده می کنیم ، به طوری که همه ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. آنچه ما داریم راه نسل بعدی را خواهیم داشت. بگذارید ما یک ارتباط جهانی برای توانمند سازی بشریت ایجاد کنیم ، هر یک از اجزای داخلی و خارجی بهم پیوسته است. اگر همه ما هر روز به طریقی کمی پول بدهیم ، خواه یک ایده ، یک دلار ، یک استراتژی ، یک نظر ، وقت خودمان یا اختصاص خودمان باشیم. آیا ما به جایی که اکنون “نسل بعدی” در حال حرکت و حرکت است نرویم؟

بیایید با رهبران قدیمی و جدید ، با استراتژی های امتحان شده و درست ارتباط برقرار کنیم ، درست مثل مخترعین و آزاد اندیشانی که از راه های عمیق و تأثیرگذار به بشریت اهمیت می دهند. بیایید هم اکنون و در ارتباط برقرار کنیم نمایشگاه نسل بعدی در ماه اکتبر در West Palm Beach ، از نظر جسمی و جسمی. ما تیم ها هستیم. ما تغییر هستیم. بیایید اقدام کنیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا