دنیای وب

هنر جنگ سان تزو – حرکت و زمان در استراتژی

سان تزو از دو تصویر برای تأکید بر اهمیت هر دو جنبه و زمان و مکان استفاده کرد. با سرعت، حتی آبی که شکل سختی ندارد می‌تواند سنگ‌های بزرگ را هل دهد و در زمان مناسب، عقاب بدون تلاش زیاد توانست بدن طعمه را قطع کند. همانطور که در زیر مشاهده می کنید، یا فصل پنجم هنر جنگ سان تزو.

وقتی آب جوشان سنگی را پرتاب می کند، به دلیل نیروی سرعت آن است. وقتی ضربات قوی عقاب به بدن شکارش می زند، به خاطر زمان ضربت است. بنابراین قدرت و قدرت جنگنده قوی و شدید و زمان رویارویی مشخص و سریع است.

واهانا

بنابراین کجا و چگونه می توانیم از شتاب در تجارت استفاده کنیم؟ یکی از زمینه هایی که می توانیم از شتاب استفاده کنیم، تبلیغات است. وقتی وارد یک بازار جدید می شوید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که کمپین خود را به درستی قرار دهید. کمپین بازاریابی شما باید زمان بسازد، ارتباط منظم و مداومی از محصولات و برند شما با مشتریان جدید داشته باشد. تکرار به مشتریان کمک می کند تا برند و محصولات شما را بهتر به خاطر بسپارند. راهی که مشتریان محصول و نام تجاری شما را به خاطر می آورند با لوگوها، جینگل ها، شعارها و موارد دیگر است. بسیاری از مشتریان ذهن را برای یادگیری و گرفتن چیزها ترجیح می دهند. لوگو افراد بیشتری را برای یادگیری جذب می کند، صدای جینگ و شعار باعث جذب افراد بیشتری می شود که بیشتر گوش می دهند. به همین دلیل است که اکثر کمپین های بازاریابی دو تا دارند. به عنوان مثال، NIKE دارای “JUST DO IT” است، HSBC دارای “بانک محلی جهان” و بسیاری موارد دیگر است.

بنابراین، تکرارپذیری باعث ایجاد انگیزه برای پیشرفت شما در بازارهای جدید می شود. با این زمان، می توانید به خود اجازه دهید در معرض بازارهای جدید قرار بگیرید و مشتریانی که در حال حاضر از آنچه در حال حاضر در بازار ارائه می شود ناامید شده اند، آماده هستند تا محصول یا خدمات شما را امتحان کنند. در اینجا توجه داشته باشید که باید در مورد رقبای شاغل در بازار جدیدی که ارائه می کنید تحقیق کنید. شما باید بدانید که آیا واقعاً یک بازار جدید ارائه می دهید یا خیر. اگر شما همان محصول یا فرآیند فروش و محصول مشابهی دارید، بعید است که بتوانید سهم بازاری را که در وهله اول از رقبای خود گرفته اید، حفظ کنید.

زمان

پس زمان بندی چطور؟ آیا زمان در تجارت مهم است؟ در مقاله‌ای که در بیزینس تایمز، سنگاپور (23 فوریه 2005) یافت شد، بسیاری از رستوران‌های خاص باید بلافاصله پس از باز شدن بسته شوند. بخشی از دلیل این امر ممکن است زمان ضعیف باز کردن رستوران باشد. اکثر آنها در دوران سخت اقتصادی باز بودند. بنابراین می بینید که روزهای بد می توانند کشنده باشند، اما روزهای خوب می توانند موفقیت آمیز باشند. ما در سرمایه‌گذاری دیده‌ایم، اگر بتوانیم زمان خرید و فروش سهام را به درستی تعیین کنیم، بیشترین بازدهی را خواهیم داشت، اما سخت است. در تجارت، زمان ورود به یک بازار جدید نیز مهم است، به عنوان مثال، زمانی که وارد یک بازار جدید می شوید، زمانی که سلیقه آنها یا زمان بد اقتصادی ممکن است مشتری نباشد، می توانید فروش زیادی برای حمایت از کسب و کار خود داشته باشید.

اما در اینجا باید توجه داشت که اکنون زمان خوب و بد برای تصمیم گیری تجاری است. شرایط بد اقتصادی حتی زمانی که باعث تورم می شود نیز به معنای هزینه توسعه است. SEMBAWANG MUSIC، یک شرکت ثبت شده در سنگاپور، شعبه های خود را در طول بحران مالی گسترش داد زیرا در همان زمان، شش مکان مورد نظر آنها ارزان بود و واحد پول سنگاپور ثابت بود، زیرا ارز منطقه ای سقوط کرد و به آنها اجازه واردات کالا را می داد. . سی دی های موسیقی با قیمت مناسب. (ساندی تایمز، 27 مارس 2005، صفحه 19). اگر از منظر متفاوتی مطرح شود، هر بار موافقان و مخالفانی وجود دارد.

پس چگونه می توانیم زمان مناسب را پیدا کنیم؟ دو جنبه دارد یکی دانش و دیگری تجربه. دانش به ما این امکان را می‌دهد که پتانسیل لحظه‌ای را که می‌توانیم آماده بهره‌برداری از آن باشیم، اندازه‌گیری کنیم. امروزه می توانیم دانش مهمی برای خود به دست آوریم اما اگر بخواهیم زمان را خوب بشناسیم بستگی به تجربه و نگرش دارد. از آنجایی که زمان بندی مانند پرتاب یک تیر است، می توانید از جهت باد، قدرت کمان، زاویه شلیک و موارد دیگر آگاهی داشته باشید، اما اگر تمرینی که تیر را پرتاب می کند، به تجربه نیاز دارید. همانطور که عبارت آشنای “تمرین باعث کمال می شود” هرگز نمی گوید “دانش باعث کمال می شود”.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا